Middagstråd(FREDAG)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Idag skal vi ha bakt potet med hjemmelaget Tzatziki, mais, sprøstekt bacon, kryddersmør, hjemmelaget hvitløkssmør, salat, agurk, cherrytomater og skinkebiter;)

Til dessert blir det sånn ferdigposemix med freia sjokolademousse der man bare tilsetter melk, vispe også inn i kjøleskapet;) Og freia vaniljesaus:p

Hva står på meny`n hos dere idag?:D

Aner ikke.
Får besøk og skal handle for helgen etterpå!
Jeg har lyst på pizza. Men da må vi ha speltmel og grovmel og noe godt på toppen :-)

Pizza er godt;) Pleier og lage rømmedressing med gressløk, bittelitt majones, salt, pepper og biiiittelitt hvitløk;) Også ruccola på toppen;)er så godt med ruccola på pizza:p

Pizza er godt;) Pleier og lage rømmedressing med gressløk, bittelitt majones, salt, pepper og biiiittelitt hvitløk;) Også ruccola på toppen;)er så godt med ruccola på pizza:p
Takk for tips! Jeg vet at besøket er glad i ruccola!
Har lyst på spekemat også, men kanskje litt slemt da jeg mistenker at de er i tankeboksen angående baby :-p

Har lyst på spekemat også, men kanskje litt slemt da jeg mistenker at de er i tankeboksen angående baby :p

Oi, så spennende:-)

Her lever vi i spenningen enda, mannen skal handle inn middag i dag :hello2

Blir taco her :-p

Har lyst på spekemat også, men kanskje litt slemt da jeg mistenker at de er i tankeboksen angående baby :-p

Så gøy de er innom tanken på prøving:D

Her blir det også taco! :)

Tenker også at Arian skal få lov til å smake pære i nett i dag - han er 4 mndr i dag, og har hittil bare fått morsmelk, så det blir spennende å se om han liker det!

Jeg har wok'a strimla svinekjøtt og grønnsaker til middag. Ooooså kjøpte jeg sushi ista, så det får bli kveldskosen når vesla har lagt seg.:rolleyes:

Vi skal ha spagetti bolognese. Blir som vanlig middag/kvelds for vi er så treige :-) fikk lyst på taco så det skal vi ha i morgen :-)

Hjemmelaga pizza med hvitløk-sweetchili pizzasaus, kjøttdeig, sorte oliven og sterke pepperonipølser på :) Hot og godt! ...er spent på om det blir mageknipmelk av det da o_O

Det ble pasta med tomatsaus, helt greit:-)

Hjemmelaga pizza med hvitløk-sweetchili pizzasaus, kjøttdeig, sorte oliven og sterke pepperonipølser på :) Hot og godt! ...er spent på om det blir mageknipmelk av det da o_O

Håper du får en rolig natt og hun synes "hotmilk" er saken:p;):D

Jeg og Alexander hadde gullgravergrateng - var kjempegodt! Første gang vi har prøvd. Ble masse til bare oss to, så mistenker det blir restemiddag i morgen :P

Så kjempegod ut. Lager omtrent likedan, bare jeg bruker pølser som jeg skjærer i biter i min:)

Back
Topp