Middagstråd(FREDAG)

Jeg spiste taco etter å ha vært på forestilling i dag. Og en ØL! :-p
Ble nesten litt småpussa av en 0,33 :-p
Haha

Jeg spiste taco etter å ha vært på forestilling i dag. Og en ØL! :p
Ble nesten litt småpussa av en 0,33 :p
Haha

Hehe, man tåler ikke så mye som før nei:-)
Lurer på om jeg skal unne meg en øl i morgen kveld selv:p

har ikke smakt alkohol på drøye 1,5 år jeg :eek: Var gravid i juni/juli 11, men endte i sa, og etter det dreiv vi med prøving så turte ikke drikke i tilfelle noe skulle skje! Og siden jeg ble gravid, og fødte OG har amma så har jeg ikke rørt noenting med alkohol i :p Meeen det blir litt med alkoholen som med sex, hvis man bare ligger unna det lenge nok så savner man det ikke lengre :laughing025

har ikke smakt alkohol på drøye 1,5 år jeg :eek: Var gravid i juni/juli 11, men endte i sa, og etter det dreiv vi med prøving så turte ikke drikke i tilfelle noe skulle skje! Og siden jeg ble gravid, og fødte OG har amma så har jeg ikke rørt noenting med alkohol i :p Meeen det blir litt med alkoholen som med sex, hvis man bare ligger unna det lenge nok så savner man det ikke lengre :laughing025

Haha. Ikke enig :-p

Hehehe sant så sant:-)

Haha. Ikke enig :p
Har alltid hatt et veeeldig måteholdent forhold til alkohol, så kan likeså gjerne drikke brus som vin ;) Synes nesten det er bedre med pepsi max enn vin jeg da, og øl/cider/rusbrus liker jeg ikke :p
Meeeen da jeg var gravid hadde jeg dilla på rødvin og dreiv å sniffa på vinglassa til folk :eek:

Har alltid hatt et veeeldig måteholdent forhold til alkohol, så kan likeså gjerne drikke brus som vin ;) Synes nesten det er bedre med pepsi max enn vin jeg da, og øl/cider/rusbrus liker jeg ikke :p
Meeeen da jeg var gravid hadde jeg dilla på rødvin og dreiv å sniffa på vinglassa til folk :eek:
Jeg mente ikke alkoholen nå da :-p
Den er ikke så viktig :-p

Jeg ler høyt her jeg sitter! :laughing025
Drikker ikke i det hele tatt for jeg blir så dårlig av det. Kroppen min tåler det rett og slett ikke, og virker til å anse det som en alvorlig forgiftning.. :) Har ingen problemer med å drikke cola i lystig lag, men det er visst veldig merkelig for de fleste andre.. :p :confused005 Får alltid en masse velmendende råd om hva og hvordan jeg skal drikke for ikke å bli sjuk o_O Og at jeg ikke syns det er et savn, er visst vanskelig å forstå.. Men men..

Jeg var ute på shoppingtur tidligere i dag med mamma og mormor, så jeg lurte dem med på cafè siden jeg ikke gadd å lage middag til meg selv senere, så her ble det club-sandwich i dag :D Nammenamm!!:D:D

Back
Topp