Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spiste taco etter å ha vært på forestilling i dag. Og en ØL!
Ble nesten litt småpussa av en 0,33
Haha
Hehe, man tåler ikke så mye som før nei
Lurer på om jeg skal unne meg en øl i morgen kveld selv![]()
Det var veldig godt![]()

har ikke smakt alkohol på drøye 1,5 år jegVar gravid i juni/juli 11, men endte i sa, og etter det dreiv vi med prøving så turte ikke drikke i tilfelle noe skulle skje! Og siden jeg ble gravid, og fødte OG har amma så har jeg ikke rørt noenting med alkohol i
Meeen det blir litt med alkoholen som med sex, hvis man bare ligger unna det lenge nok så savner man det ikke lengre
![]()
har ikke smakt alkohol på drøye 1,5 år jegVar gravid i juni/juli 11, men endte i sa, og etter det dreiv vi med prøving så turte ikke drikke i tilfelle noe skulle skje! Og siden jeg ble gravid, og fødte OG har amma så har jeg ikke rørt noenting med alkohol i
Meeen det blir litt med alkoholen som med sex, hvis man bare ligger unna det lenge nok så savner man det ikke lengre
![]()
Har alltid hatt et veeeldig måteholdent forhold til alkohol, så kan likeså gjerne drikke brus som vinHaha. Ikke enig![]()
Jeg mente ikke alkoholen nå daHar alltid hatt et veeeldig måteholdent forhold til alkohol, så kan likeså gjerne drikke brus som vinSynes nesten det er bedre med pepsi max enn vin jeg da, og øl/cider/rusbrus liker jeg ikke
![]()
Meeeen da jeg var gravid hadde jeg dilla på rødvin og dreiv å sniffa på vinglassa til folk![]()
![]()
Får alltid en masse velmendende råd om hva og hvordan jeg skal drikke for ikke å bli sjuk