Hva har dere handlet

Da har jeg handlet en del "ammeutstyr" fra AVENT på ebay, spart en del på det ja :D

Og så kommer pakken med vogn, bilstol og div utstyr neste uke: veeeldig spent!!
 
Ingenting:p Tror ikke jeg trenger så mye nytt denne gangen!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum
 
har handla myyyye :p
diverse på apoteket i dag, som ullinnlegg, melkoppsamlere og stellesalve. Har også sett over klærne vi har i 50 og 56 nå, så har skrevet opp hva vi har og hva vi mangler - ELSKER lister, må ha kontroll
 
har handla myyyye :p
diverse på apoteket i dag, som ullinnlegg, melkoppsamlere og stellesalve. Har også sett over klærne vi har i 50 og 56 nå, så har skrevet opp hva vi har og hva vi mangler - ELSKER lister, må ha kontroll
Haha jeg har også gjort det.
Skrev lister på pcn over alle klesplagg i størrelse 50-56, 62-68, og 68+. Har printet ut og festet på bokser som står med klærne i seg klare til å tas frem ^^
 
Jeg og har handlet,en herlig liten mumilue til ti kroner:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Åja ^^ Ammeutstyret!

Var ikke en pakke, men enkelte ting. Bare søkte opp på ebay det jeg hadde skrevet opp som jeg skulle ha av ammeutstyr, og kjøpte det som lønnet seg prismessig. Det var ikke alt som lønnet seg siden det kommer an på frakten.
Men manuell brystpumpe fikk jeg til 210kr (med frakt) kontra 679kr her hjemme, kjøpte en pakke med AVENT flasker (4stk i to ulike str) med flaske børste og en smokk til 155kr (inkl frakt). Samt noen vaskbare ammeinnlegg og melkeoppsamlere. Jeg har ikke noen linker da jeg ikke kan ebay og overlot bestillingen til samboer som har handlet mye der, men han søkte bare opp de tingene jeg på forhånd hadde funnet ut at jeg ville ha :) alt fra AVENT.
 
Aha! Skal søke litt jeg og. Men jeg vet liksom ikke hva jeg kommer til å trenge så er så vanskelig å bestille :S
 
Haha jeg har også gjort det.
Skrev lister på pcn over alle klesplagg i størrelse 50-56, 62-68, og 68+. Har printet ut og festet på bokser som står med klærne i seg klare til å tas frem ^^
Det var jo enda mer genialt - skal jeg også gjøre :)
Må bare starte på handlinga over str 56 snart...hehe, sparer det til tiden etter fødsel :)
 
Har jo det meste, men vi har handlet ny babycall, sommer dun dyne, marius sengesett, helseteppe og laken, gardiner til rommet og noe klær..


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Aha! Skal søke litt jeg og. Men jeg vet liksom ikke hva jeg kommer til å trenge så er så vanskelig å bestille :S
Ingen aning jeg heller egentlig, har bare hørt litt rundt og lest litt for så å finne ut av hva jeg tror jeg kommer til å trenge :p brystpumpe og flasker (dersom jeg skal ut på noe og lille fortsatt skal få morsmelken sin) fannt jeg ut at jeg ville ha. Samt ammeinnlegg. Sånne beger til å samle opp morsmelken i og fryse ned/kjøle ned dersom en skal ut på noe og ha barnevakt fannt jeg også ut at vil være greit å ha :) men som sakt, jeg har ikke vært gjennom detta før, så har bare forhørt meg litt rundt :)
 
Ingen aning jeg heller egentlig, har bare hørt litt rundt og lest litt for så å finne ut av hva jeg tror jeg kommer til å trenge :p brystpumpe og flasker (dersom jeg skal ut på noe og lille fortsatt skal få morsmelken sin) fannt jeg ut at jeg ville ha. Samt ammeinnlegg. Sånne beger til å samle opp morsmelken i og fryse ned/kjøle ned dersom en skal ut på noe og ha barnevakt fannt jeg også ut at vil være greit å ha :) men som sakt, jeg har ikke vært gjennom detta før, så har bare forhørt meg litt rundt :)
Jeg hadde det du skriver her og holdt i massevis. Jeg hadde ikke noe problem med amminga og lillemor ville ikke ta flaske. Greit å ikke hamstre for mye for en vet jo ikke hvordan det går med amming etc..


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Sannt det :) nå fannt jeg det jo billig på ebay også, så om det skal være at den lille ikke tar flaske de gangane vi har behov for det så er det ikke noe krisekjøp. Greit å ha vertfall :)
 
Sannt det :) nå fannt jeg det jo billig på ebay også, så om det skal være at den lille ikke tar flaske de gangane vi har behov for det så er det ikke noe krisekjøp. Greit å ha vertfall :)

Hva kaller du alt det her på engelsk da? Sånn poser til å fryse ned og sånn? ^^
 
Det var jo enda mer genialt - skal jeg også gjøre :)
Må bare starte på handlinga over str 56 snart...hehe, sparer det til tiden etter fødsel :)

Hehe ja ikke sant. Mamma kjøpte litt da hun var i Tyrkia også har jeg fått litt i gaver av folk som vet jeg har kjøpt mye i nyfødtstørrelsene! ^^
 
Vært på Kid og handlet på 40%, sengekant, sengesett, flanellaken, flanellkluter, smekker, kosepledd, håndkle og gardiner :) Har kjøpt vogn på finn. Handla en del tøy på salg, samt luer og noen små leker.
Har seng fra før av, begynner å komme i orden her :)
 
Har jo mye av de store tingene fra før, slik som vogn, seng, vugge og bilstol. Men idag har jeg handlet kommode til babyen, stellematte, et nydelig pledd i blått, håndduk med hette, en pakke med gulpekluter og et hvit sengesett med bamser på til vogndynen :D Også har jeg funnet meg en ny vogn m/adapter til bilstolen som jeg skal kjøpe litt senere :D
 
Hva kaller du alt det her på engelsk da? Sånn poser til å fryse ned og sånn? ^^

- Philips AVENT breast pump manual
- Philips AVENT Philips AVENT Breast Milk Storage Cups
- Philips AVENT bottles
- PHILIPS AVENT Breast Pads

Det var noen av de søkeordene jeg gav til samboeren min når han skulle bestille :) han sendte meg bare linker (han er i Nordsjøen på jobb) på tingene han fannt som var billigst og så godkjente jeg dem :)
 
Back
Topp