Lurer på..

Hihi:) Ja, jeg også venter på den.. Hatt noen flere halvvonde tak, men føler ikke det tar seg noe særlig opp.. Blir bare lurt av disse kynnerne jeg har hatt hele veien:p
Aldri si aldri. ;) jeg trodde jo heller ikke at det var skikkelige rier jeg hadde, og se hvordan det gikk.;)
 
Aldri si aldri. ;) jeg trodde jo heller ikke at det var skikkelige rier jeg hadde, og se hvordan det gikk.;)
Hihi.. Men nå har det gitt seg helt.. Skuff! Er jo bare to dager igjen, men jeg har så lyst at det skal sette i gang av seg selv:p
 
Hihi:) Ja, jeg også venter på den.. Hatt noen flere halvvonde tak, men føler ikke det tar seg noe særlig opp.. Blir bare lurt av disse kynnerne jeg har hatt hele veien:p

Sånn hadde jeg det også. Drøyde lenge før jeg ringte føden for jeg syns ikke takene var då fryktelige vonde, men når jeg kom inn var det jaggu meg 7 cm åpning. Så det ble fødsel ja:) så det kan jo hende det er noe på gang selvom det ikke er så vondt :) lykke til:)


Markus <3 og lille bebi <3
 
Skulle ønske det var det.. Men jordmor sjekket meg nå og jeg er ikke litt moden engang!! Har stått på stedet hvil i tre uker selv om hodet er festet og står langt ned:-( Nå må jeg trøstespise litt kjenner jeg! Blir vel ikke noe baby på fredag heller da:-(
 
Trøstespis litt du og depp litt, det har du lov til - man er LEI på slutten! MEN plutselig løsner det, og riene kommer eller vannet går og fødselen er et faktum! :) :) Det er uansett ikke lenge til du har bebisen din her!! :)
 
Trøstespis litt du og depp litt, det har du lov til - man er LEI på slutten! MEN plutselig løsner det, og riene kommer eller vannet går og fødselen er et faktum! :) :) Det er uansett ikke lenge til du har bebisen din her!! :)
Har egentlig ikke vært så veldig lei før nå.. Men når man 11 dager på overtid og etter en haug med kynnere/maserier forventer å høre modnet og to cm og får høre man er så lite moden at hun nesten ikke får tak for å røske så er det så utrolig demotiverende.. Vil bare gråte, men må komme meg hjem først:-\
 
Har egentlig ikke vært så veldig lei før nå.. Men når man 11 dager på overtid og etter en haug med kynnere/maserier forventer å høre modnet og to cm og får høre man er så lite moden at hun nesten ikke får tak for å røske så er det så utrolig demotiverende.. Vil bare gråte, men må komme meg hjem først:-\
Huff da, det var kjedelig å høre! Men er bare to dager til fredag nå da! Ikke at det er så mye trøst for deg, men det skjer ikke noe her heller... Ikke så mye som en kynner engang :( bah...
 
Huff da, det var kjedelig å høre! Men er bare to dager til fredag nå da! Ikke at det er så mye trøst for deg, men det skjer ikke noe her heller... Ikke så mye som en kynner engang :( bah...
Så kjedelig! Tenker mye på deg om dagen! Vet hvor tungt det er å gå overtid og vente på første.. Her går jo tiden egentlig ganske fort uansett..

Er ikke lenge til fredag, men er så redd de skal sende meg hjem om jeg ikke er moden.. Eller at jeg må ligge med rier hele helgen før det skjer noe:pHadde egentlig håpet å få feire morsdag med begge jentene mine, men det må jeg nok bare glemme:-(
 
Har egentlig ikke vært så veldig lei før nå.. Men når man 11 dager på overtid og etter en haug med kynnere/maserier forventer å høre modnet og to cm og får høre man er så lite moden at hun nesten ikke får tak for å røske så er det så utrolig demotiverende.. Vil bare gråte, men må komme meg hjem først:-\

Huff, krysser fingrene for at det skjer noe hos deg snart, i hvertfall på fredag.
*Fødestøv i massevis til deg* :)
 
Masse fødestøv herfra også! Nå må hu da finne veien ut snart. :)
Det synes mor også;-) Jordmora er overbevist om at jeg ringer natt til fredag, men det greier jeg ikke å tro på;-) Har fått masse kynnere og nedpress etter jeg ble strippa i dag, så jeg håper det modnes litt nå:p
 
Krysser fingren for at modningen kommer i høygir og at det blir fødsel innen fredag :)
 
Æsjda, kunne de ikke ha knipi igjen til i natt. :p vesla di sin tur nå!
Hihi:) Jo, det mener jeg også;-) Men det høres ut til at jeg kanskje blir innlagt i påvente av ledig kapasitet.. Men har ikke vært hos legen enda, så vi får se.. Jm sier ihvertfall det er et tungtveiende argument at jeg er sikker på å være 13 dager over:)
 
Back
Topp