Lurer på..

MTDC

Forumet er livet
VIP
om det kanskje skjer noe her snart.. Hatt hyppig med kynnere i ettermiddag og masse murring i korsryggen. Kan jo bare være det er modning siden jeg fikk akupunktur i dag, men det hadde vært skikkelig typisk med tanke på at saken vår skal opp i Forliksrådet i morgen og det er karneval i bhg. Er liksom litt ekstra som må ordnes om vi må nedover i kveld.. Samtidig gjør det ingenting om jeg får lov å være ferdig snart:p Drar i barnebursdag med storesøster nå og krysser litt for at det tar seg opp utover kvelden :)
 
Spennende, spennende! =) Lykke til! :)
 
Åå så spennende!! Typisk at ting skjer når det liksom ikke passer
 
Spennende:) lykke til :)


Markus <3 og lille bebi <3
 
Spennende, du må holde oss oppdatert!!
 
Spennende! Håper du får skikkelig vondt i løpet av kvelden. ;) (det var en rar setning!:p)
Husk å oppdatere!:)
 
Nå blir det baby!! Klart det skjer nå når det ikke passer! Er det ikke sånn det bruker å være? :)) Lykke til - og hold oss oppdatert om du kan:)
 
Skulle virkelig ønsket hun kom nå, men det har gitt seg helt:-( Passer best på fredag, men jeg skal ikke nekte henne å komme før;-)

Mannen fikk støvsugd hele huset mens vi var i barnebursdag, så nå er det nesten ingenting som gjenstår å gjøre før fødselen heller:p
 
Har ligget våken i hele natt og hele tiden vært sikker på at fødselen skulle starte, samtidig som jeg grublet mye ang Forliksrådet. Ble ingenting av kynnerne, men saken i Forliksrådet (en krangel som har pågått siden juli) er nå ute av verden, med et veldig godt utfall:) Føler meg 50 kg lettere og tenker det kanskje var derfor det ikke var blitt noen fødsel før.. Har åpenbart vært mer anspent enn jeg selv har trodd... Nå skal jeg nyte roen jeg har fått tilbake i kroppen og hodet og prøve å ta igjen litt søvn;-)
 
Gratulerer med godt resultat fra Forliksrådet. Kanskje hun kommer i løpet av de neste dagene, siden du får slapphet mer av i kroppen. :)
 
Gratulerer med godt resultat fra Forliksrådet. Kanskje hun kommer i løpet av de neste dagene, siden du får slapphet mer av i kroppen. :)
Takk:) Håper hun gjør det:) Typisk om det starter av seg selv dagen før igangsetting;-) Blir et par-tre spennende dager fremover nå, men håper jeg greier å få mer søvn så det får startet av seg selv:)
 
Gratulerer med godt resultat, veldig godt å få sånne saker ut av verden. Håper du får slappe godt av, og får deg masse søvn de neste dagene :)
 
Gratulerer med godt resultat, veldig godt å få sånne saker ut av verden. Håper du får slappe godt av, og får deg masse søvn de neste dagene :)
Tusen takk:) Fikk sovet en times tid i ettermiddag, ikke sammenhengende, men er i hvertfall på vei til å få hentet meg inn litt:)
 
Det er UTROLIG hvordan man påvirkes av "mental uro" uten å vite om det på en måte. Og at stress psykisk påvirker kroppen er det overhode ingen tvil om - det er nå min erfaring. Har en krevende jobb mht stress og merker enorm forskjell i søvnkvalitet og fysiske plager nå etter at jeg har kuttet den helt ut. Er friskere nå enn jeg har vært på mange måneder!
Vi er nok skapt for ikke å kjenne hvor slitsomt det er når vi står oppi det, men man bør absolutt være bevisst på at det preger en selv om en ikke helt klarer å føle det direkte. Godt det er over med forliksrådet nå da! Håper du ikke har andre uløste floker som tar av energilageret ditt nå:)
 
Det er UTROLIG hvordan man påvirkes av "mental uro" uten å vite om det på en måte. Og at stress psykisk påvirker kroppen er det overhode ingen tvil om - det er nå min erfaring. Har en krevende jobb mht stress og merker enorm forskjell i søvnkvalitet og fysiske plager nå etter at jeg har kuttet den helt ut. Er friskere nå enn jeg har vært på mange måneder!
Vi er nok skapt for ikke å kjenne hvor slitsomt det er når vi står oppi det, men man bør absolutt være bevisst på at det preger en selv om en ikke helt klarer å føle det direkte. Godt det er over med forliksrådet nå da! Håper du ikke har andre uløste floker som tar av energilageret ditt nå:)
Dette var den siste:) Heldigvis;-) Nå er det bare spenningen rundt fødsel igjen, men den blir jeg nok ikke kvitt så lett;-)
 
Nå da kanskje???!! Hatt masse sammentrekninger/kynnere siden frokost (ca kl 9), og det kan virke som de begynner å bli sterkere.. *håpe, håpe*.. Tenker jeg begynner å ta tiden på dem rundt kl 12, skal til jordmor på kontroll kl 13.. Blir nok en ctg da i allefall..
 
Jeg tror det kommer til å gå fort når du får. Går bare og venter på posten "jeg har født" fra deg:) Håper det skjer noe nå da..
 
Spennende!!! :) Krysser fingrene for at det nå er noe på gang - passer jo veldig fint med en jordmortime i dag! :)
Hold oss oppdatert! :)
 
Jeg tror det kommer til å gå fort når du får. Går bare og venter på posten "jeg har født" fra deg:) Håper det skjer noe nå da..
Hihi:) Ja, jeg også venter på den.. Hatt noen flere halvvonde tak, men føler ikke det tar seg noe særlig opp.. Blir bare lurt av disse kynnerne jeg har hatt hele veien:p
 
Back
Topp