Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morn!
Hermine fikk ca 0,5dl gulrotmos med mm i går kveld, og så ei flaske med 100ml mm/mme. Ny flaske kl 22.30 og så sov hun til 01.30. Kun 3 amminger i natt og 1 i morges så er rimelig fornøyd med natta, men rom for forbedring![]()
Nå skal vi kjøre til byen da jeg skal til kontroll hos optiker, skal levere snuppa på kontoret til pappaen først så får hun være der å sjarmere sålenge
I ettermiddag skal vi på middag hos gudfaren til Hermine som har bursdag![]()
.
God morn!
Hermine fikk ca 0,5dl gulrotmos med mm i går kveld, og så ei flaske med 100ml mm/mme. Ny flaske kl 22.30 og så sov hun til 01.30. Kun 3 amminger i natt og 1 i morges så er rimelig fornøyd med natta, men rom for forbedring![]()
Nå skal vi kjøre til byen da jeg skal til kontroll hos optiker, skal levere snuppa på kontoret til pappaen først så får hun være der å sjarmere sålenge
I ettermiddag skal vi på middag hos gudfaren til Hermine som har bursdag![]()
Her stod vi opp kvart over ni, vært ei veldig fin natt, ingen amming før halv femBlir vel å pusle litt inne i huset i dag, snøstorm ute
Mannen skal på jobbmiddag og kontorfest etterpå, så han kommer vel ikke hjem før i natt.
Men det er nok å ta i her i huset, ingen av oss som har giddet særlig mye husarbeid denne uka, da samler det seg opp, blæh![]()
Vi har forresten testen Manduca på rygg i formiddag =)
![]()
Det var ok å sitte der, men han kom litt lavt og så litt lite. Må sette han høyere neste gang!
Nå har han fått litt mer pupp og sovnet i selen på hofta mi mens jeg kokte en gulrot
Hadde litt melk fra pumping i morges og tenke å mose det sammen og fryse ned, så har vi klart til han begynner å spise annen mat![]()
Den så flott ut
Kjekt å få laget litt sånt i forkant, burde jeg også ha gjort![]()
Jeg har en litt sånn gidder ikke husarbeid-dag!
Jeg pusler litt på kjøkkenet da, måtte rengjøre flaske og pumpe, og lagde gulrotmos
Nå koker jeg meg egg for å spise sammen med avokado til lunch!
Mmm egg og advokado er så godt, spiste masse av det når jeg gikk gravid
Gidder egentlig ikke i dag jeg heller, men det er så kjedelig å gjøre sånt på en lørdag syns jeg
Kommer til å gå veeeeeldig treigt hehe laughing7
Jeg fikk plutselig ånden over meg og hadde pumpet meg i morges. Måtte ta to runder da det kom så mye at jeg måtte tømme flasken før jeg pumpet litt til. Det lille ekstra gadd jeg ikke å fryse for seg selv, og så var det akkurat nok til en gulrot =)
Fryste det ned i 6 isbitterninger![]()
Så utrolig lurt, og jøss så mye melk du fikkMine pupps er helt tømt etter lillemor har forsynt seg, så de er akkurat passe innen neste måltid. Jeg tror tiden er snart inne for at hun må ha noe mer, aner ikke, hun sover jo godt på natta så.
Kjedelig i helgen ja, men det er eneste tiden jeg får med mannen til å hjelpe!
Og jeg har styret masse ellers denne uken og gidder ikke å ta alt hjemme i tillegg![]()

Ja, men jeg hadde gjort klar en flaske i går, siden jeg skulle bort. Men så fikk jeg ammet han før jeg dro og da ble den flasken stående i kjøleskapet. Så jeg pumpet meg i morges, og tenkte å øve på flaske istedet.
Derfor kom det så mye![]()
Hehe jeg må ærlig innrømme at det er mannen som gjør mest uansett her i husetDerfor tenkte jeg han skulle få slippe i morgen, han er sikkert i dårlig form også hehe..
![]()
Han drakk bare 40 ml, og tok den puppen jeg ikke hadde pumpet etterpåOkSpent på om han liker flaska, berta her nekter plent, drikker kaaaanskje litt til nød
![]()
Ja, godt for han å slippe da også.
Mannen er ikke dårlig på å gjøre ting, sånn egentlig. Men jeg takler ikke å vente til han får gjort ting, og gjør det dermed som regel før han![]()
Han drakk bare 40 ml, og tok den puppen jeg ikke hadde pumpet etterpå![]()
I dag bare tullet han, dyttet den ut med tungen og slikt.Samme mengden hun av og til drikker, ingen tvil om at pupp er bestSmatter han og styrer med flaska eller tar han den med en gang? Anette skjønner ingenting av den, bare smatter som en liten hund
![]()