vekta nå da??

jeg er 28 uker og har gått opp 12kg, gikk opp det meste i fjerde måned... Prøver å skjerpe meg litt nå. Jeg gikk nemlig ned 20kg før jeg ble gravid...for å ha et bedre utgangspunkt under svangerskapet... Så jeg har fortsatt litt å gå på i forhold til hva jeg pleide å veie. Så jeg er veldig glad for at jeg tok av den vekten før jeg ble gravid... ellers hadde jeg veid maassse nå og det hadde vært tungt.
 
27 uker og 6 kg
 
Er i uke 32 og har gått opp 10 kg ca. Er spent på fortsettelsen! Gikk opp ca 15 kg i de to forrige svangerskapene... er litt for glad i cola og sjokolade i dette svangerskapet også... :/
 
29 uker og 13kg..
Venter tvillinger da, og trøster meg med at det er derfor det er så mye :)

Sent from my HTC Rhyme S510b using BV Forum
 
uke 29 og 8 kilo..... puh.. noen som vet hvor mye man i gjennomsnitt går opp siste 10 ukene?
 
Jeg gikk ned i begynnelsen og har 5kg igjen før jeg kommer på startvekten

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Tørr ikke veie meg mer jeg :p Fikk hvertfall beskjed om å ikke gå opp så mye mer, har allerede nådd + 15 kg. HELDIGVIS er jeg tynn, eller rettere sagt normalvektig fra før av, så det vises ikke så mye. Bortsett fra ansiktet som ser oppblåst ut 24/7
 
Tørr ikke veie meg mer jeg :p Fikk hvertfall beskjed om å ikke gå opp så mye mer, har allerede nådd + 15 kg. HELDIGVIS er jeg tynn, eller rettere sagt normalvektig fra før av, så det vises ikke så mye. Bortsett fra ansiktet som ser oppblåst ut 24/7

Haha, jeg må le :p
Bra det er flere enn meg! Her er det bare magen som vises, foreløpig!!!

Jeg la på meg 18kg sist, men veida jo da bare 48kg før jeg ble gravid!! Å jeg regner med det blir slik nå også, ser i hvert fall slik ut :)
Har nettop hatt omgangssyken, så der ble jeg kvitt litt, men regner med det er tilbake om et par dager :p
 
10 kg opp. Syns ikke det er så ille til min kropp:) Normaltsett skal man jo legge på seg under graviditeten!
 
Haha, jeg må le :p
Bra det er flere enn meg! Her er det bare magen som vises, foreløpig!!!

Jeg la på meg 18kg sist, men veida jo da bare 48kg før jeg ble gravid!! Å jeg regner med det blir slik nå også, ser i hvert fall slik ut :)
Har nettop hatt omgangssyken, så der ble jeg kvitt litt, men regner med det er tilbake om et par dager :p


Nå tenkte jeg for meg selv " så heldig" når jeg leste at du hadde hatt omgangssyken :p Noe som ikke er koblet riktig hos meg, tror jeg. Men er bare det at jeg spiser som jeg aldri har sett mat før, og skal plutselig bli så jævla glad i den forbannede colaen...NÅ PÅ SLUTTEN !!!! æsj
 
Nå tenkte jeg for meg selv " så heldig" når jeg leste at du hadde hatt omgangssyken :p Noe som ikke er koblet riktig hos meg, tror jeg. Men er bare det at jeg spiser som jeg aldri har sett mat før, og skal plutselig bli så jævla glad i den forbannede colaen...NÅ PÅ SLUTTEN !!!! æsj

Ja KJEMPE heldig :p
Men regner med alt er tilbake og mer til på neste kontroll!!
Mat ja!! Skummle greier det altså :-D
I forrige svangerskap nektet samboer meg å bli med inn på butikken de 4 siste ukene :-O Han ble rett og slett flau stakkars :p
Men han lovet alltid å kjøpe LITT til meg, å det gjorde han :)

Jeg har fått dilla på rødbrus, smågodter og GOOOOD å mektig mat, hurra for det!!
Bra vi er på slutten :-D
 
Back
Topp