vekta nå da??

anbeli

Flørter med forumet
Hvordan går det med vekta jenter? Jeg føler jeg bare eser ut.. klarer ikke helt å kose meg med det.. :cool:
 
Samme vekt som før graviditeten, men magen vokser som bare det - som jeg kjenner meg virkelig igjen når du skriver eser ut ;) Få igjen knappen på buksa kan jeg bare glemme, for det er så utrolig ubehagelig å gå med den igjen og kjenne at det strammer på - så da får den heller være oppe (og skjule det bak en lang topp).
Søren heller at det er ikke populært å gå med tights til enhver tid lengre - det var det sist gang i 2010, hehe.
Nå er det skinny jeans som gjelder *tommel opp* Not :p
 
Jeg veier nå 4 kg mer enn da jeg ble gravid. :) Men føler meg som en ballong i hele kroppen!
 
kun 2,6 kg opp siden forrige kontroll. gikk ned de første ukene så nå er jeg på null..
men vokser som bare det, så den lille får iallefall det hun skal..
 
Har gått opp fem kilo nå, ca en kilo i uka de siste fem ukene... Kanskje litt mye, men jeg føler meg bra, jeg! :)
 
Fra uke 9 til 22 gikk jeg opp 6kg..
Har ikke vekt hjemme så veier meg bare på kontrollene, og har ingen planer om å kjøpe vekt for da kommer jeg til å bli depressiv! :p
 
Veier like mye nå som før jeg ble gravid :) Altså 0kg i vektoppgang.
 
Gått opp 6.2 kilo
 
Skal til legen i dag.. Men regner med jeg har gått opp en 6-7 kilo.. Må begynne å passe meg litt nå :p fortsatt 12 uker igjen :p
 
26 uker og 3kg pluss
 
25 uker og 5 kilo +. Må prøve å slutte med all den godterispisingen. Med sønnen min gikk jeg opp over 20 kilo (hadde mye vann da), det må bare ikke skje nå..
 
uke 27 og 5,5kg :) Og den der godterispisingen er jo helt umulig å slutte med :-D
Selv gikk jeg opp 18kg sist, håper det ikke blir like mye denne gangen!
 
Jeg gikk opp 17 kilo sist og synes ikke det var noe problem :p de var borte alle 17 6 uker etter fødselen :p
 
Nettopp vært og kjøpt meg en stor pose med smågodt, huff :p jeg gikk ned 15 kilo etter en uke kanskje, men jeg har aldri vært noe flink til å slanke meg ettersom jeg aldri har trengogså gjøre det, noe som resulterte i at jeg ikke klarte å få av meg de siste 5 kilo. Vil virkelig ikke at det skjer igjen for da er jeg plutselig 10 kilo over:O
 
Back
Topp