for kvelden,sovnet ti på åtte, det er ny rekord, så får man se hvor lenge hun sover
Hun var i allefall veldig trøtt
Hun var i allefall veldig trøtt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Daniel også!! Krysser fingrene for begge toMen jeg regner med Daniel gir lyd fra seg ca 20:30 - spent på om det vil stemme.
Hoho, full fart her. Men vi sov jo lenge på sofaen da![]()
Jepp, holder på nå. Våknet 20:35Jeg har nettopp kommet opp igjen, ble litt pupping til, får håpe det holder en stund nå da
Ble det amming igjen på deg?
Jepp, holder på nå. Våknet 20:35![]()

Jeg sitter i senga mi og putter inn smokken, om og om igjen. Håper hun sovner snart
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Hun elsker smokken sin, men siden hun har spalte i ganen så blir det ikke vakuum som holder den på plass.. Så hver gang hun flytter på hodet så detter den ut!Hehe høres kjent ut, tar hun ikke smokken skikkelig hun heller? Jeg har bare gitt opp smokk, funker bare av og til![]()
roet seg med pupp, men så våknet han igjen etter fem min pga måtte rape. Og så har jeg holdt på å bysse på han siden, så kommer den forbanna mannen min og skal "hjelpe" og tar Daniel ut av armene mine sånn at gutten bråvåkner bare for å prøve å hysje han o søvn i senga. Så nå må jeg sitte å høre på SKRIKING uten like...Jeg må ned enda gang til hører jeg...![]()
roet seg med pupp, men så våknet han igjen etter fem min pga måtte rape. Og så har jeg holdt på å bysse på han siden, så kommer den forbanna mannen min og skal "hjelpe" og tar Daniel ut av armene mine sånn at gutten bråvåkner bare for å prøve å hysje han o søvn i senga. Så nå må jeg sitte å høre på SKRIKING uten like...
Jeg er like surrete jeg, bra det ikke skjer alvorlige ulykker! Vi er nok inni en liten babybobleHehe, smokk har reddet natta for mange har jeg forståttSkjønner det blir vanskelig for henne da ja, skylder på ammetåka for jeg visste jo hun hadde det. Jeg har blitt fullstendig surrete i det siste, i går glemte jeg at jeg kokte egg, gikk for å dusje i steden for
Bra jeg ikke var alene i huset
![]()
roet seg med pupp, men så våknet han igjen etter fem min pga måtte rape. Og så har jeg holdt på å bysse på han siden, så kommer den forbanna mannen min og skal "hjelpe" og tar Daniel ut av armene mine sånn at gutten bråvåkner bare for å prøve å hysje han o søvn i senga. Så nå må jeg sitte å høre på SKRIKING uten like...
Så koslig, gleder meg til å se bilderHermine tok kveld kl 20.30 idag, da hadde hun vært våken siden kl 17! Har vært i fjøsen idag og sett på hønene og marsvin, hun så og så og så! Smokken gikk ivrig og hun laga ikke en lydSkal legge ut bilder etterpå
Regner med hun nå sover til ca.22.30 og så får hun ei flaske til før natta! Her kan jeg heller ikke slenge puppen ut ved hver minste lyd, så smokken er god å ha!!! Har de siste 4 kveldene lagt henne i senga og så har hun sovna der med flaska i munnen
![]()
Nei, har skreket i over en halvtime nå. Og dustemannen nekter å gi seg selv om jeg griner også.Å neiDa hadde jeg jaggu meg blitt sur også. Var sikkert rett før du hadde fått han til og sovne,for det hadde vært typisk
Sovnet han igjen?