Da var Nasse lagt

Det ser ut som snuske har endelig funnet roen, blir nok en amming til rundt ett i natt tipper jg, ble slik i gårnatt:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Nei, har skreket i over en halvtime nå. Og dustemannen nekter å gi seg selv om jeg griner også.
Huff, det høres ikke bra ut:(
Hvorfor lar han ikke deg overta?

Hermine tok kveld kl 20.30 idag, da hadde hun vært våken siden kl 17! Har vært i fjøsen idag og sett på hønene og marsvin, hun så og så og så! Smokken gikk ivrig og hun laga ikke en lyd :) Skal legge ut bilder etterpå ;) Regner med hun nå sover til ca.22.30 og så får hun ei flaske til før natta! Her kan jeg heller ikke slenge puppen ut ved hver minste lyd, så smokken er god å ha!!! Har de siste 4 kveldene lagt henne i senga og så har hun sovna der med flaska i munnen :rolleyes:

Nårh, så bra lille tutta sover søtt i sengen sin:rolleyes::rolleyes: Virker som dere har fått inn bra rutiner nå;) Så gøy, gleder meg masse til og se bilder:D:D:D:D

Nei, har skreket i over en halvtime nå. Og dustemannen nekter å gi seg selv om jeg griner også.

Neimen lille klumpen da:( Har han jo garantert blitt overtrøtt nå også:( får helt vondt av dere:(:(

Er så sinna og lei nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Dustemann!!! Ungen er trøtt, greit, men jeg VIL IKKE at han skal skrike seg i søvn. Kan han ikke bare forstå det?!?!?!?! åååååååå dust dust dust!

Prøver å forklare han forskjellen på å sovne av utmattelse og sovne av trygghetsfølelse.. men han forstår det ikke. Mener på at Daniel er trygg og bare skriker for å holde seg våken. Ja, so what?! Hvis han vil sovne med puppen, kan han ikke få sovne med puppen da???? Jeg hadde han jo i ro, sov omtrent i armene mine mens jeg bysset han. Kunne ikke det være godt nok liksom??! Grrrrrrrrrrrrr

Prøver å forklare han forskjellen på å sovne av utmattelse og sovne av trygghetsfølelse.. men han forstår det ikke. Mener på at Daniel er trygg og bare skriker for å holde seg våken. Ja, so what?! Hvis han vil sovne med puppen, kan han ikke få sovne med puppen da???? Jeg hadde han jo i ro, sov omtrent i armene mine mens jeg bysset han. Kunne ikke det være godt nok liksom??! Grrrrrrrrrrrrr
Huff, han skriker jo ikke med vilje:(

Spedbarn kan jo ikke roe seg selv ned, de har rett og slett ikke den evnen!!! :mad: Lar man de gråte seg selv i søvn så sovner de fordi de er utslitt, ikke fordi han ikke lenger klarte å holde seg våken :(

Uff. IKKE bra!
Tenk så negative assossiasjoner babyene får til legging på den måten da.
Til slutt resignerer de bare, og slutter å si fra om det er noe galt.

Eskil sovnet nå. Tror jeg :D

Nå sover han. Og jeg er mildt sagt sinna. Jeg har verdens staeste mann. Nekter å høre på noe jeg sier. Syns da for pokker at hvis man skal gjennomføre en skrikekur så må begge to være enige om det og diskutere det på forhånd. Jeg liker IKKE tanken på skrikekur, noe jeg vil kalle det han holdt på med nå for. "blir sikkert like mye skriking i morgen også, men det blir bedre etter hvert" var alt han hadde å si... So what... Jeg VIL IKKE dette... Er det så vanskelig å forstå da!? Dust dust dust! Vi skal liksom til farmoren hans i bergen i helgen.. Ikke pokker om jeg har lyst til det dersom han skal holde på å overkjøre meg sånn som dette. Men jeg er uansett ganske sikker på at farmoren hans ville fortalt han at dette ikke er bra. Gikk bare å la meg nå jeg. Uten å si noe mer til han. Mest lyst til å kaste dyna hans ut og låse døra til soverommet.

Uff, jeg hadde henta ungen min, jeg:mad: skal ikke være sånn. Mye bedre og la han roe seg m puppen og sovne trygg og god. Ikke utrygg og utmatta:(:(:(

Nå sover han. Og jeg er mildt sagt sinna. Jeg har verdens staeste mann. Nekter å høre på noe jeg sier. Syns da for pokker at hvis man skal gjennomføre en skrikekur så må begge to være enige om det og diskutere det på forhånd. Jeg liker IKKE tanken på skrikekur, noe jeg vil kalle det han holdt på med nå for. "blir sikkert like mye skriking i morgen også, men det blir bedre etter hvert" var alt han hadde å si... So what... Jeg VIL IKKE dette... Er det så vanskelig å forstå da!? Dust dust dust! Vi skal liksom til farmoren hans i bergen i helgen.. Ikke pokker om jeg har lyst til det dersom han skal holde på å overkjøre meg sånn som dette. Men jeg er uansett ganske sikker på at farmoren hans ville fortalt han at dette ikke er bra. Gikk bare å la meg nå jeg. Uten å si noe mer til han. Mest lyst til å kaste dyna hans ut og låse døra til soverommet.

Ja, jeg synes rett og slett han overkjører deg.
Jeg hadde vært fly forbanna!

De er for små, og mamma som går hjemme vet best hva som roer bebisen.

Jeg hadde gjort det samma som deg. Og lagt ut dyne og pute så han kunne sovet på sofaen:mad::mad::mad:

Altså, jeg hadde også vært fryktelig sinna.
Men først og fremst hadde jeg satt meg ned og virkelig prøvd å få han til å forstå hvor skadelig det kan være for små babyer å måtte skrike seg i søvn!
Jeg mener at ikke engang store barn skal måtte gjøre det, men det er ekstra ille med en så liten baby.

Altså, jeg hadde også vært fryktelig sinna.
Men først og fremst hadde jeg satt meg ned og virkelig prøvd å få han til å forstå hvor skadelig det kan være for små babyer å måtte skrike seg i søvn!
Jeg mener at ikke engang store barn skal måtte gjøre det, men det er ekstra ille med en så liten baby.
Jeg er gift med verdens staeste mann, det er jeg sikker på. Selv om man presenterer han med masse bevis på at han tar feil på noe nekter han å innrømme det, så å overtale han om at det er skadelig å la en baby, vår baby, gråte tror jeg ikke går.
I morgen skal vi jo kjøre til Bergen. Han sa i går at han skulle låne en sånn dvd spiller til bilen for å underholde 3åringen. Nytter vel ikke her heller for meg å protestere. Jeg synes 3åringen vår ser for mye tv allerede, og jeg vil ikke ha det maset i bilen i tillegg...

Jeg er gift med verdens staeste mann, det er jeg sikker på. Selv om man presenterer han med masse bevis på at han tar feil på noe nekter han å innrømme det, så å overtale han om at det er skadelig å la en baby, vår baby, gråte tror jeg ikke går.
I morgen skal vi jo kjøre til Bergen. Han sa i går at han skulle låne en sånn dvd spiller til bilen for å underholde 3åringen. Nytter vel ikke her heller for meg å protestere. Jeg synes 3åringen vår ser for mye tv allerede, og jeg vil ikke ha det maset i bilen i tillegg...

Men kjære deg.
Han kan jo ikke bare ture på slik?
Kjenner jeg blir litt provosert på dine vegne...

Men kjære deg.
Han kan jo ikke bare ture på slik?
Kjenner jeg blir litt provosert på dine vegne...
Forhåpentlig hører han etter når han kommer hjem fra jobb i dag og har fått tenkt seg om. Jeg ga klar beskjed at det ikke er aktuelt å sette opp eller fortelle Alexander om noe film mulighet i bilen før vi kjører. Skulle ungen slå seg vrang på vei til Bergen kan jeg gå med på å sette opp systemet og kjøre på med film på vei hjem igjen. Men enn så lenge stortrives han med bilkjøring, så det er ikke nødvendig med noe film.

Back
Topp