Endelig mandag

Shauri

Forumet er livet
VIP
Og endelig barnehage for Alexander - han har gledet seg masse til å se vennene sine igjen etter å ha vært hjemme hele forrige uke. Var masse ekstra kos og klem før han sa hadet til meg da jeg leverte han.

Daniel sov bedre i natt. Sovnet jo først 20.30 - så var han urolig og behøvde hjelp til å sovne igjen flere ganger mellom 21:20 og 21:50. Sov så til 01:30 - ammet da. Og så var det opp igjen for amming 03:30, 05:00 og så våknet han og Alexander begge to rett rundt kl 06:00. Sover i vogna nå (sovnet på vei til barnehagen), så har ikke fått pupp siden 05:00.

Var innom butikken på vei hjem fra barnehagen også (lenge leve Kiwi som åpner kl 07:00!) og fikk kjøpt litt diverse - blant annet grøt til Daniel. Har lyst å la han få smake en skje og se om det faller i smak.

Helt grei natt, høres det ut som?
Her var det mye kaving og pupping.
Men jeg må virkelig prøve å få han til å die på begge sider hvert måltig - da holder han jo lenger.
Men det er ikke lett å presse innpå en liten en som sovner igjen :p
Vi måtte ut i kulden og levere storebror. Ikke særlig godt for en liten babypust, men han var godt pakket inni sjal og boblejakka til mannen som vi delte :D
Jeg prøver å få i meg frokost, men Lille vil ha mye oppmerksomhet i dag og er sur helt til jeg ser på han og smiler :p
Kanskje han er mer sulten og...
Hehe :D

Jeg er så heldig Sambo leverer ungene bhgen. Emmeth våknet litt før 12 igår, så da gikk jeg og la meg og han fikk pupp. Da sov han til 04.50 idag, fikk pupp og sov til 07.30. Så sto pappaen opp m unga
Og mamma fikk ligge;) hørtes ut som ok natt det. Åh, så godt for storebror og komme i bhgen igjen;););)

Her har vi hatt 2 gonatta på rad :D Snuppa tok kveld kl 21 (!!!) og sov til 08! Amma kl 01.30, 02.30 og 06.30 :) Hun sov som en stein innimellom ammingene :) Føltes helt rart å sitte for meg selv i to timer i går kveld og bare se på tv :P

Logga med på pc for første gang på 3 dager, og hadde 98 notifications :P Rekker aaaaldri å gå gjennom alle!

Har for øvrig fått brystverk på det ene brystet :( Lurer på hva det kan komme av? Er verst rett etter amming/pumping, Men verker liksom i selve brystknoppen, er ikke noe godt å ha bh på, men heller ikke godt å gå uten for er ubehagelig når stoffet er borti den... og den er fryktelig rød o_O Hva gjør man med det???

Her har vi hatt 2 gonatta på rad :D Snuppa tok kveld kl 21 (!!!) og sov til 08! Amma kl 01.30, 02.30 og 06.30 :) Hun sov som en stein innimellom ammingene :) Føltes helt rart å sitte for meg selv i to timer i går kveld og bare se på tv :p

Logga med på pc for første gang på 3 dager, og hadde 98 notifications :p Rekker aaaaldri å gå gjennom alle!

Har for øvrig fått brystverk på det ene brystet :( Lurer på hva det kan komme av? Er verst rett etter amming/pumping, Men verker liksom i selve brystknoppen, er ikke noe godt å ha bh på, men heller ikke godt å gå uten for er ubehagelig når stoffet er borti den... og den er fryktelig rød o_O Hva gjør man med det???

Huff håper du ikke har fått en betennelse? :eek:

Vi har hatt ei kjempenatt også, Anette sov på eget rom ei natt til, bare en amming klokka 02.20, så sov hun til 08.00 og så til 11.15:-)
Er det i dag skravleperioden er over?

Her har vi hatt 2 gonatta på rad :D Snuppa tok kveld kl 21 (!!!) og sov til 08! Amma kl 01.30, 02.30 og 06.30 :) Hun sov som en stein innimellom ammingene :) Føltes helt rart å sitte for meg selv i to timer i går kveld og bare se på tv :p

Logga med på pc for første gang på 3 dager, og hadde 98 notifications :p Rekker aaaaldri å gå gjennom alle!

Hørtes ut som du kanskje har fått brystbetennelse, og da tror jeg du på ha antibiotika, veit ikke da men. Ville nok kontaktet lege fortest mulig, det er jo lett når du er på ferie hos faren din...

Så herlig at snuppa di har blitt ei skikkelig sovefrøken:D Det er jo godt for dere begge:) Emmeth båknet litt i 12 i natt og skulle ha pupp, sov til kl 04.50 og sov videre til 07-30 tror jeg det var:)

Vi har hatt ei kjempenatt også, Anette sov på eget rom ei natt til, bare en amming klokka 02.20, så sov hun til 08.00 og så til 11.15:)

Oi, hu sover skikkelig bra på egen rom:):) Tror det er over idag, ja:)

Det hørtes ikke godt ut :(
Pass på å ikke bli kald, ta en varm dusj og følt med på evt feber!

Hørtes ut som du kanskje har fått brystbetennelse, og da tror jeg du på ha antibiotika, veit ikke da men. Ville nok kontaktet lege fortest mulig, det er jo lett når du er på ferie hos faren din...

Så herlig at snuppa di har blitt ei skikkelig sovefrøken:D Det er jo godt for dere begge:) Emmeth båknet litt i 12 i natt og skulle ha pupp, sov til kl 04.50 og sov videre til 07-30 tror jeg det var:)
så bra at han også har fått normalt gjenge på søvnen igjen :)

Huff, ja, frykter brystbetennelse :( Nå verker det mer eller mindre hele tiden, aller verst når jeg pumper eller ammer :( Kan jo ikke bli syk nå når jeg må ha henne alene på formiddagene og nettene, normalt sett er jo pappaen hjemme om jeg blir syk men her ute er jo alle på jobb og skole på dagen o_O Hadde håpa jeg hadde sluppet unna betennelsesfaren, men tydeligvis ikke o_O

Vi har hatt ei kjempenatt også, Anette sov på eget rom ei natt til, bare en amming klokka 02.20, så sov hun til 08.00 og så til 11.15:)
Håper heller ikke det :(
Så godt hun sover på eget rom! :)

Det hørtes ikke godt ut :(
Pass på å ikke bli kald, ta en varm dusj og følt med på evt feber!
Nei, er skikkelig ubehagelig, eller vondt! Har jo varmeputer for betennelsestendenser, men de ligger selvfølgelig hjemme :(

så bra at han også har fått normalt gjenge på søvnen igjen :)

Huff, ja, frykter brystbetennelse :( Nå verker det mer eller mindre hele tiden, aller verst når jeg pumper eller ammer :( Kan jo ikke bli syk nå når jeg må ha henne alene på formiddagene og nettene, normalt sett er jo pappaen hjemme om jeg blir syk men her ute er jo alle på jobb og skole på dagen o_O Hadde håpa jeg hadde sluppet unna betennelsesfaren, men tydeligvis ikke o_O

Er puppen veldig varm? Det er så og sikkert ett tydelig tegn på brystbetennelse:( Kan og være sopp! Nei, skjønner at du må holde deg frisk, men sånt kan vi jo desverre ikke styre selv. Om du blir for syk engang, så kan pappaen ta over permen din mens du blir sykemeldt.

Ja, Emmeth virker mye mer fornøyd og sover nå bra på natta. Må igrunn innrømme jeg synes det er utrolig deilig han sover igjen, blir passe bra sliten i hodet uten søvn :eek: o_O

Står om brystbetennelse her http://www.apotek1.no/baby-og-barn/brystbetennelse?gclid=CLCH4Ka8-bQCFWN2cAod4hoAHw

Hihi, ja, da får han mamsen for seg selv også greier han og sove når det ikke er noen lyder eller?;)

Ja, da går det fint, men egentlig tror jeg han hadde klart å sove med henne hos oss også, for når han har sovet sammen med oss har vi hatt besøk og da drømmer hun så mye, ergo flere lyder:-) Skal få han til å teste det ut i helga:-)

Har ikke det problemer her i huset, eller motsatt. Sambo sover igjennom hyyylvrælling og hører ikke en døyt når han først sover. Dermed er det gjort om han sover når det er hans nattevakt, har ikke sjans til og få liv i han:( Så søøøt hu er da, som kommer med litt drømmelyder<3 Emmeth sover som regel stille, bare puster litt tungt:)

Back
Topp