Endelig mandag

Har ikke det problemer her i huset, eller motsatt. Sambo sover igjennom hyyylvrælling og hører ikke en døyt når han først sover. Dermed er det gjort om han sover når det er hans nattevakt, har ikke sjans til og få liv i han:( Så søøøt hu er da, som kommer med litt drømmelyder<3 Emmeth sover som regel stille, bare puster litt tungt:)

Jøss, det var skikkelig godt gjort:-) Ja hun lager masse lyder hvis det har blitt en del nye inntrykk, av og til kan hun gråte i søvne også, det gjorde hun etter vi kjørte igjennom bilvasken.

Nåmmen, lille tutta da! Blei hu redd i bilvasken? Emmeth sover gjennom hele vasken, børster og alt som er;) Han er vant med søskene sine krangler, hoier og skriker, så det er kanskje noe av grunnen? Nei, mannebeinet mitt sover glatt gjennom alt, noe som ikke alltid er like bra. Her den andre kvelden skulle han ta Emmeth og jeg hadde lagt meg. Emmeth sov på sofaen og sambo så film. Våknet i en 2 tia av at emmeht hulskriker og er helt utrøstelig. Da ligger emmeth kald i sofaen uten pledd og bare en pysj på seg og sambo har sovnet i andre enden av sofaen. Kan nevne da at jeg ikke er like blid da i grunn :director :smiley-angry019 :smiley-angry016 :smiley-angry026

Nåmmen, lille tutta da! Blei hu redd i bilvasken? Emmeth sover gjennom hele vasken, børster og alt som er;) Han er vant med søskene sine krangler, hoier og skriker, så det er kanskje noe av grunnen? Nei, mannebeinet mitt sover glatt gjennom alt, noe som ikke alltid er like bra. Her den andre kvelden skulle han ta Emmeth og jeg hadde lagt meg. Emmeth sov på sofaen og sambo så film. Våknet i en 2 tia av at emmeht hulskriker og er helt utrøstelig. Da ligger emmeth kald i sofaen uten pledd og bare en pysj på seg og sambo har sovnet i andre enden av sofaen. Kan nevne da at jeg ikke er like blid da i grunn :director :smiley-angry019 :smiley-angry016 :smiley-angry026

Oi huff da, skjønner du ble sint da ja, det hadde jeg også blitt. Ble litt redd i starten, men så sang jeg lillekattepus da gikk hun over til å bare være nysgjerrig på alt som skjedde:-) Hadde henne i bilsetet sammen med meg foran under vasken i tilfelle hun ble redd:-)

Oi huff da, skjønner du ble sint da ja, det hadde jeg også blitt. Ble litt redd i starten, men så sang jeg lillekattepus da gikk hun over til å bare være nysgjerrig på alt som skjedde:) Hadde henne i bilsetet sammen med meg foran under vasken i tilfelle hun ble redd:)

Så bra det hjalp og synge for henne! Emmeth sov, så ville ikke vekke han, og sov gjennom hele vaske heldigvis:) Ja, jeg blei skikkelig sint, for har skjedd før og da kan jeg jo ikke stole på sambo når han sier han atr han også våkner jeg på natta av at ungen er kald og ikke blir tatt hånd om:(

Takk for det! Lurer på om det hovedsaklig kommer av sår brystknopp på det ene brystet, pumpa tar så hardt at brystvorta blir jo dratt halveis inn i den tuben på brystskjoldet:confused:
Kan det komme av bakterier i pumpa? Da skulle vel Hermine blitt dårlig i magen i så fall? Hvor ofte koker du pumpa?

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Da hadde jeg blitt margesint altså! Stakkars liten pjokk!

Så bra det hjalp og synge for henne! Emmeth sov, så ville ikke vekke han, og sov gjennom hele vaske heldigvis:) Ja, jeg blei skikkelig sint, for har skjedd før og da kan jeg jo ikke stole på sambo når han sier han atr han også våkner jeg på natta av at ungen er kald og ikke blir tatt hånd om:(

Nei skjønner du sliter med å stole på han da ja, jeg hadde blitt ganske sint hvis det hadde vært pappan her. Så rart at han ikke våkner :eek:

Takk for det! Lurer på om det hovedsaklig kommer av sår brystknopp på det ene brystet, pumpa tar så hardt at brystvorta blir jo dratt halveis inn i den tuben på brystskjoldet:confused:
Kan det komme av bakterier i pumpa? Da skulle vel Hermine blitt dårlig i magen i så fall? Hvor ofte koker du pumpa?

Ja, kan jo være det og, eller så kan det være sopp, men da skulle Hermine nok hatt det i munnen eller tunga også(hvitt belegg) Hmm, det aner jeg ikke? Jeg koker den 1 gang om dagen, hvor ofte koker du din? Bare hyggelig om jeg kan være til hjelp:)

Da hadde jeg blitt margesint altså! Stakkars liten pjokk!

YES, og det har skjedd flere ganger, så kan ikke stole på at han tar han. Derfor jeg blir så sliten også, fordi han ikke kan avlaste meg på natta eller kvelden, for hvis sambo er trøtt sovner han bare og jeg får ikke liv i han igjen. Ytrolig slitsomt!!! Så vi har noen gnisninger ang dette. Sambo blir jo lei seg, for han aner ikke hvorfor han sover så tungt. Skal dog sies at han skal utredes for søvnapnè og søvn paralyse :sleep011 :sleep002

Koker den hver dag jeg. Står at den skal steriliseres en gang daglig iallfall! Og vasker den mellom hver pumping.

Ja, kan jo være det og, eller så kan det være sopp, men da skulle Hermine nok hatt det i munnen eller tunga også(hvitt belegg) Hmm, det aner jeg ikke? Jeg koker den 1 gang om dagen, hvor ofte koker du din? Bare hyggelig om jeg kan være til hjelp:)
Jeg koker den også en gang om dagen, står jo i bruksanvisninga at det er nok. Nei hun har ikke sopp! Det har begynt etter at jeg fikk pumpe-bhen, så lurer på om den rett og slett lager for mye vakuum som igjen fører til sår brystknopp og smerter:confused:

Det trodde jeg og?
Neida, holder å skylle den. Står i bruksanvisninga at en gang i døgnet er tilstrekkelig! Når man pumper hver 3.time har man ikke tid til koking mellom hver gang heller;)
Har gjort det slik siden dag 1 og hun har aldri vært syk!

Jeg koker den også en gang om dagen, står jo i bruksanvisninga at det er nok. Nei hun har ikke sopp! Det har begynt etter at jeg fikk pumpe-bhen, så lurer på om den rett og slett lager for mye vakuum som igjen fører til sår brystknopp og smerter:confused:

Da kan det nok være det, ja:( går ikke ann og skru ned styrken på den litt da?

Jeg fikk streng beskjed på sykehuset at man må sterilisere den mellom hver pumping. Melkebakteriene blir bare borte når man koker, og de fleste av delene i pumpa er borti melken. Derfor jeg sluttet med fullpumping, syns ikke jeg gjorde annet enn å koke pumpe og flasker :/

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Men da skjønner jeg jo hvorfor dere gidder å holde på med den pumpinga :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

YES, og det har skjedd flere ganger, så kan ikke stole på at han tar han. Derfor jeg blir så sliten også, fordi han ikke kan avlaste meg på natta eller kvelden, for hvis sambo er trøtt sovner han bare og jeg får ikke liv i han igjen. Ytrolig slitsomt!!! Så vi har noen gnisninger ang dette. Sambo blir jo lei seg, for han aner ikke hvorfor han sover så tungt. Skal dog sies at han skal utredes for søvnapnè og søvn paralyse :sleep011 :sleep002

Skjønner godt at du blir sliten og lei, men samtidig kan han jo ikke hjelpe for at han sover så tungt heller, stakkars :( Ikke lett det der! :confused: Men man må kunne stole på at de faktisk tar seg av disse sårbare smånurkene våre.
Håper de kan finne noe som hjelper etter utredningen. Jeg tvang kjæresten til å få utredning for søvnapnè for noen år siden. Fikk helt hetta da jeg lå ved siden av ham og han til stadighet sluttet å puste + at han snorket no helt j****g. Nå har han maske, og sover mye bedre :D ..og det gjør jeg også! ;):p:D

Huffda! :( Ikke godt med vondt i puppen!
Jeg pumper bare av og til, og merker veldig godt at jeg blir sår hvis jeg bruker pumpa flere dager på rad, så det kan nok være at det blir litt voldsomt hvis den suger så kraftig.
God bedring uansett hva det er! :smiley-angelic003

Skjønner godt at du blir sliten og lei, men samtidig kan han jo ikke hjelpe for at han sover så tungt heller, stakkars :( Ikke lett det der! :confused: Men man må kunne stole på at de faktisk tar seg av disse sårbare smånurkene våre.
Håper de kan finne noe som hjelper etter utredningen. Jeg tvang kjæresten til å få utredning for søvnapnè for noen år siden. Fikk helt hetta da jeg lå ved siden av ham og han til stadighet sluttet å puste + at han snorket no helt j****g. Nå har han maske, og sover mye bedre :D ..og det gjør jeg også! ;):p:D

Ja, skjønner jo det ikke er han sin feil han sover tungt, men altså, må kunne stole på han tar ungen når han har sagt det og at han da ikke legger seg til og sove:mad:

Ja, Sambo og snorker noe helt forferdelig og har pustestopp i tillegg:oops: så godt dere fikk hjelp og begge nå sover godt:D:D:D:D

Back
Topp