Har dere noen dyr?

Nei,det var utrolig trist.Han var mitt lille lykketroll,og jeg prøvde virkelig alt for å få han frisk,men ingenting hjalp:-(

Tarantellen,ja..hehe.Har hatt ho i 13 år nå-still going strong:)

Har du hatt henne så lenge?! Det er jo kjempeflott :hello2 Har så lyst på selv, men sambo har edderkoppskrekk;) Håper jge kan få overtalt han. Her i huset er det meg som må komme og hente edderkopper og lukke de ut:D hehe.. Hva spiser hun? Og kan du ha hu ute av buret? Har hun noengang bitt deg? Her var det en del spm, ja;):p

Uff, tårene presser på og får klump i halsen når jeg ser på bilder av henne.. Og DER rant tårene :sad010

Ja,og melormer,men de graver seg så fort ned så da får hun ikke tak i de.Om sommeren kan man jo fange insekter selv,da...hvis man har lyst til det:-)
Hun er vant til å bli behandlet og er veldig rolig.Har aldri bitt noen:-)
Nå skal det sies at jeg ikke har henne veldig ofte ute av terrariet lenger,hun lever en rolig pensjonist tilværelse:-)

ImageUploadedByBV Forum1358460733.101364.jpg
Prøver meg på å legge ut bilde fra iphonen :) Her er mitt sjaemtroll, Hårek heter han :-)

Ja,og melormer,men de graver seg så fort ned så da får hun ikke tak i de.Om sommeren kan man jo fange insekter selv,da...hvis man har lyst til det:)
Hun er vant til å bli behandlet og er veldig rolig.Har aldri bitt noen:)
Nå skal det sies at jeg ikke har henne veldig ofte ute av terrariet lenger,hun lever en rolig pensjonist tilværelse:)

Hu har det som plommen i egget rett og sagt :laughing025 :laughing002
Jasså, melormer er noen små luringer altså:p

Ja,og melormer,men de graver seg så fort ned så da får hun ikke tak i de.Om sommeren kan man jo fange insekter selv,da...hvis man har lyst til det:)
Hun er vant til å bli behandlet og er veldig rolig.Har aldri bitt noen:)
Nå skal det sies at jeg ikke har henne veldig ofte ute av terrariet lenger,hun lever en rolig pensjonist tilværelse:)

Kan jeg få se bilde av henne? :rolleyes:*smiler pent*

har ein katt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi hadde 2 katter men måtte gi de vekk når det ble oppdaget at storebroren var allergisk.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum mobile app

Hehe..han fikk navnet for han er kjempestor, men veldig pysete ;-) men HÅRek passer veldig bra til sveisen hans også ;-)

Ja, navnet hans passer skikkelig godt til han;) ha ha, genialt. Største katten, men en liten pingle i annen forstand:D:p

For noen nydelige pusekatter!! :D Elsker katter og har ønsket meg katt i årevis. Var egentlig meningen jeg skulle overta en eierløs katt en bekjent av meg fant, men jeg reiser for mye i og med at jeg og kjæresten bor på hver vår kant av landet, så det måtte jeg si fra meg. Det verste jeg vet er folk som ikke tar ordentlig vare på dyrene sine, men bare setter dem ut for å dø når de finner det for godt å dra på ferie. :smiley-angry019 Sånne egoistiske krek burde hatt deng med en frossen uer!! :angry4 For ikke å snakke om byfolk som ferierer på landet om sommeren og skaffer seg "feriekatt" som de bare forlater når ferien er over.. :angry4 Kjenner jeg blir rasende bare ved tanken..

Jeg har ingen dyr nå, men opp igjennom årene har jeg hatt 30 katter totalt.
De siste 16 var av rasen Norsk Skogkatt som jeg drev oppdrett av. Vi laget faktisk en føljetong da vi hadde de to første kullene våre (jeg og exen min), kan lese om det prosjektet her.

Ser ut til at bildene ikke er der lenger, men kan finne mange bilder hos ex'en min sin deviantart side.
Her er f.eks. de tre guttene i B-kullet:
The_Rowdy_Ruff_Boys_by_wazabees.jpg

Jeg har ingen dyr nå, men opp igjennom årene har jeg hatt 30 katter totalt.
De siste 16 var av rasen Norsk Skogkatt som jeg drev oppdrett av. Vi laget faktisk en føljetong da vi hadde de to første kullene våre (jeg og exen min), kan lese om det prosjektet her.

Ser ut til at bildene ikke er der lenger, men kan finne mange bilder hos ex'en min sin deviantart side.
Her er f.eks. de tre guttene i B-kullet:
The_Rowdy_Ruff_Boys_by_wazabees.jpg

SÅ nydelige!!! :D

Back
Topp