Status Termingruppekrigen torsdag 16.01. kl.22.00

Ja virker slik... Vi får spørre Jane hvordan hun har regnet! :)

sender du henne en melding?
rett skal være rett selv om det ikke har noe å si for plasseringen;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke meldt meg på denne gangen. PÅ grunn av at jeg ikke visste om jeg kunne delta "skikkelig". Men skriver noen innlegg om dagen i hvertfall. De få innleggende deles vel mellom dere som er påmeldt:)?
 
Står jo hvordan hun har regnet over her, antall innlegg delt på antall deltagere. Klart det er lettere å få til et høyt snitt når man er færre :)
 
Alle gruppene har klart 100 innlegg pr. døgn siden forrige opptelling.
Men det var på "hengende håret" for to av gruppene. Hadde vært trist å miste noen grupper nå når det er bare er noen dager igjen av termingruppekrigen. (Konkurransen avsluttes mandag 21.jan kl.12.00)

Her er status 10 timer ut i *skravle så mye dere klarer døgnet*

1. Februar 2013 snitt på 116,5 innlegg pr. bruker
2. Juni 2012 snitt på 75,3 innlegg pr. bruker
3. September 2012 snitt på 58 innlegg pr.bruker
4. April 2013 snitt på 49 innlegg pr.bruker
5. September 2013 snitt på 18,4 innlegg pr. bruker
6. Juni 2013 snitt på 15,1 innlegg pr. bruker
7. Mai 2013 snitt på 12,2 innlegg pr. bruker
8. Januar 2013 snitt på 5,4 innlegg pr. bruker
9. Juli 2013 snitt på 4,9 innlegg pr. bruker
10. August 2013 snitt på ?? innlegg pr. bruker (August 2013 jentene har ikke ført seg opp i påmeldingstråden.)

Minner om at vi denne gangen tar antall innlegg og deler ut på påmeldte deltakere. Slik at det blir mer rettferdig overfor de gruppene med mindre brukere.

Neste opptelling blir etter konkurransen er ferdig.

Lykke til videre damer.

NB. Minner om at TOPP 3 får et ekstra lodd i trekningen om å vinner Termingruppekrigen!

Hvordan har du beregnet dette? Vi har jo 2400 innlegg og er 28 deltakere.Skulle ikke vi ha hatt snitt på 85 da? :)
 
Står jo hvordan hun har regnet over her, antall innlegg delt på antall deltagere. Klart det er lettere å få til et høyt snitt når man er færre :)
Jups er lettere det da, og er jo bra det for de gruppene som er færre enn oss selvsagt :)
 
Jeg tror ikke jeg har regnet feil, men deres antall innlegg var også det første jeg hentet ut i dag når jeg begynte å hente ut info til å regne dette ut. Og fra jeg starter å hente ut tall til jeg er ferdig og deretter regner ut og legger det ut til dere så tar det litt tid. Det er fullt mulig at dere kan ha produsert en hel del i mellomtiden ;)
 
Jeg tror ikke jeg har regnet feil, men deres antall innlegg var også det første jeg hentet ut i dag når jeg begynte å hente ut info til å regne dette ut. Og fra jeg starter å hente ut tall til jeg er ferdig og deretter regner ut og legger det ut til dere så tar det litt tid. Det er fullt mulig at dere kan ha produsert en hel del i mellomtiden ;)
Går unna i en fei her inne;)
 
Jeg tror ikke jeg har regnet feil, men deres antall innlegg var også det første jeg hentet ut i dag når jeg begynte å hente ut info til å regne dette ut. Og fra jeg starter å hente ut tall til jeg er ferdig og deretter regner ut og legger det ut til dere så tar det litt tid. Det er fullt mulig at dere kan ha produsert en hel del i mellomtiden ;)

ja det er vel ikke utenkelig ;)
 
Det er det jo ikke. Gjennomsnitt gjør det mer likt for gruppene. Med mindre de er 30 aktive men bare 6 har meldt seg på da...

Hver enkelt må selvfølgelig gjøre like mye innsats uansett. Men det er enklere å mobilisere få til å gjøre noe enn mange :)
 
Jeg tror ikke jeg har regnet feil, men deres antall innlegg var også det første jeg hentet ut i dag når jeg begynte å hente ut info til å regne dette ut. Og fra jeg starter å hente ut tall til jeg er ferdig og deretter regner ut og legger det ut til dere så tar det litt tid. Det er fullt mulig at dere kan ha produsert en hel del i mellomtiden ;)

jeg tror du har rett i det. Vi kan fint ha klart å produsere et par hundre innlegg på den tida. Hvis ikke mer. Raste jo på rundt 50 innlegg på et kvarter her i sted.
 
Oi, ja her går det unna. Vi er iallefall blant topp 3, men vi må stå på jenter.
 
Back
Topp