Status Termingruppekrigen torsdag 16.01. kl.22.00

J

Janet

Guest
Alle gruppene har klart 100 innlegg pr. døgn siden forrige opptelling.
Men det var på "hengende håret" for to av gruppene. Hadde vært trist å miste noen grupper nå når det er bare er noen dager igjen av termingruppekrigen. (Konkurransen avsluttes mandag 21.jan kl.12.00)

Her er status 10 timer ut i *skravle så mye dere klarer døgnet*

1. Februar 2013 snitt på 116,5 innlegg pr. bruker
2. Juni 2012 snitt på 75,3 innlegg pr. bruker
3. September 2012 snitt på 58 innlegg pr.bruker
4. April 2013 snitt på 49 innlegg pr.bruker
5. September 2013 snitt på 18,4 innlegg pr. bruker
6. Juni 2013 snitt på 15,1 innlegg pr. bruker
7. Mai 2013 snitt på 12,2 innlegg pr. bruker
8. Januar 2013 snitt på 5,4 innlegg pr. bruker
9. Juli 2013 snitt på 4,9 innlegg pr. bruker
10. August 2013 snitt på ?? innlegg pr. bruker (August 2013 jentene har ikke ført seg opp i påmeldingstråden.)

Minner om at vi denne gangen tar antall innlegg og deler ut på påmeldte deltakere. Slik at det blir mer rettferdig overfor de gruppene med mindre brukere.

Neste opptelling blir etter konkurransen er ferdig.

Lykke til videre damer.

NB. Minner om at TOPP 3 får et ekstra lodd i trekningen om å vinner Termingruppekrigen!
 
Forstår ikke helt jeg da hvordan dette funker og hvordan det regnes ut? Altså innlegg per bruker?
Noen kloke hoder som kan forklare?
 
ja de deler antall innlegg på antall påmeldte;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja nå må vi være effektive hvis vi vil ligge øverst, men ser tallene blir helt annerledes med gjennomsnitt telling;)

BV App ★
 
Totalt antall innlegg det aktuelle døgnet deles på de som har meldt seg på krigen.
 
Oi oi, vi er med fortsatt ja ;D hihi såååå morsomt!!! ;D men dæven februar jentene må jo nesten slite seg ut
 
Forstår ikke helt jeg da hvordan dette funker og hvordan det regnes ut? Altså innlegg per bruker?
Noen kloke hoder som kan forklare?
vi har jo meldt oss på i den tråden. Så tar de antall innlegg som er produsert fra kl 12 i dag og deler ut på hver påmeldte deltaker. De regner gjennomsnitt pr bruker. Sikkert ikke lett å skjønne denne forklaringen heller :p
 
vi har jo meldt oss på i den tråden. Så tar de antall innlegg som er produsert fra kl 12 i dag og deler ut på hver påmeldte deltaker. De regner gjennomsnitt pr bruker. Sikkert ikke lett å skjønne denne forklaringen heller :p
Jo den skjønte jeg. Noen som vet hvor mange påmeldte vi er da? Er vel også flere påmeldte som ikke har vært med å skravle? Men det har kanskje ikke noe å si?

Men skulle det ikke deles på antall påmeldte pga noen terminforum hadde mange brukere og andre få? Men det er jo ingen sammenheng i det og i antall påmeldte deltakere
 
Jo den skjønte jeg. Noen som vet hvor mange påmeldte vi er da? Er vel også flere påmeldte som ikke har vært med å skravle? Men det har kanskje ikke noe å si?

Men skulle det ikke deles på antall påmeldte pga noen terminforum hadde mange brukere og andre få? Men det er jo ingen sammenheng i det og i antall påmeldte deltakere

Vi er hvertfall 28 påmeldte.
 
Men jeg har nå nylig kommen meg igang. Har vært stille hele dagen. Nå er jeg klar for skravle :)
 
Back
Topp