det er sant =)
Skal dere flytte sammen etterhvert, eller forblir det slikt?
Han bor her på visum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er sant =)
Skal dere flytte sammen etterhvert, eller forblir det slikt?
Går i grunn dårlig detta. Neline nekter og sove pga hu er redd og savner sprinkelsenga si. Hu pleier og sove på mørkt rom, men må ha på lyset nå! Og Emmeth nekter og sove, så ja. Emmeth vil ikke sove i sprinkelsenga han heller! Gir opp snart![]()
Han bor her på visumEnn så lenge..... Det forblir ikke slik i all tid tror jeg.. Må bare jobbe veldig for at dette skal gå ... UDI har veldig strenge krav,og de gir virkelig F,om man har barn,er gravid etc.... KJipt
![]()
Går i grunn dårlig detta. Neline nekter og sove pga hu er redd og savner sprinkelsenga si. Hu pleier og sove på mørkt rom, men må ha på lyset nå! Og Emmeth nekter og sove, så ja. Emmeth vil ikke sove i sprinkelsenga han heller! Gir opp snart![]()
Så kjedelig at han må reise hele tiden! Får han ikke bli i Norge når dere er gift???
Neihadde det bare vært så enkelt..... Syntes det er dårlig at de ikke tar hensyn til barna jeg!!!
De vil heller at de skal bo i et farlig land.. Rart det der
Utrolig kjedelig ...![]()
Ja Norge er i noen tilfeller altfor streng på slikt! Selv i usa får man jo bli om man er gift og har barn, så kanke skjønne hvorfor det er så strengt i Norge! Det beste for barna er jo å få ha pappaen sin sammen med seg i et trygt land!
Hehe, da Daniel snudde seg rundt fra rygg til mage første gangen gikk jeg glipp av det fordi strømmen gikk og jeg måtte slå på sikringen! Er det mulig liksom! Før strømmen gikk lå han på ryggen, og da jeg kom inn etter å ha slått på sikringen lå han på magenHuff, det var sikkert litt irriterende ja, følger med henne som en hauk![]()
Hehe, så komisk.Hehe, da Daniel snudde seg rundt fra rygg til mage første gangen gikk jeg glipp av det fordi strømmen gikk og jeg måtte slå på sikringen! Er det mulig liksom! Før strømmen gikk lå han på ryggen, og da jeg kom inn etter å ha slått på sikringen lå han på magen![]()
Anette ligger i en ullpose håper den gjør det vanskeligere å snu seg når den tid kommer
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum