Ny skravletråd!!!

det er sant =)
Skal dere flytte sammen etterhvert, eller forblir det slikt?

Han bor her på visum :) Enn så lenge..... Det forblir ikke slik i all tid tror jeg.. Må bare jobbe veldig for at dette skal gå ... UDI har veldig strenge krav,og de gir virkelig F,om man har barn,er gravid etc.... KJipt :(

Fru h, så utrolig SKJØNN han er :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Går i grunn dårlig detta. Neline nekter og sove pga hu er redd og savner sprinkelsenga si. Hu pleier og sove på mørkt rom, men må ha på lyset nå! Og Emmeth nekter og sove, så ja. Emmeth vil ikke sove i sprinkelsenga han heller! Gir opp snart:eek::oops:

Uff, så slitsomt.... :-S

Han bor her på visum :) Enn så lenge..... Det forblir ikke slik i all tid tror jeg.. Må bare jobbe veldig for at dette skal gå ... UDI har veldig strenge krav,og de gir virkelig F,om man har barn,er gravid etc.... KJipt :(

SKjønner... =)

Går i grunn dårlig detta. Neline nekter og sove pga hu er redd og savner sprinkelsenga si. Hu pleier og sove på mørkt rom, men må ha på lyset nå! Og Emmeth nekter og sove, så ja. Emmeth vil ikke sove i sprinkelsenga han heller! Gir opp snart:eek::oops:

hehe, sorry, må le litt :p Er nok en innkjøringsfase før Neline blir vant til å sove i storjenteseng ;) Kanskje pappaen må gå å sove sammen med henne :p ...det har visst pappaen gjort her, han gikk ned for en halv time siden og har vært borte siden da så mistenker at han ligger å sover sammen med henne ;)

Så kjedelig at han må reise hele tiden! Får han ikke bli i Norge når dere er gift???

Nei :( hadde det bare vært så enkelt..... Syntes det er dårlig at de ikke tar hensyn til barna jeg!!!
De vil heller at de skal bo i et farlig land.. Rart det der :(

Utrolig kjedelig ... :(

Nei :( hadde det bare vært så enkelt..... Syntes det er dårlig at de ikke tar hensyn til barna jeg!!!
De vil heller at de skal bo i et farlig land.. Rart det der :(

Utrolig kjedelig ... :(

Ja Norge er i noen tilfeller altfor streng på slikt! Selv i usa får man jo bli om man er gift og har barn, så kanke skjønne hvorfor det er så strengt i Norge! Det beste for barna er jo å få ha pappaen sin sammen med seg i et trygt land!

Ja Norge er i noen tilfeller altfor streng på slikt! Selv i usa får man jo bli om man er gift og har barn, så kanke skjønne hvorfor det er så strengt i Norge! Det beste for barna er jo å få ha pappaen sin sammen med seg i et trygt land!

Ja,sant :)
Kanskje du skal bli for nye minister ? ;) Hehe

hahaha, har kanskje en liten politiker i meg...men er på den andre siden ikke spesielt tilhenger av permisjonsordningene staten pålegger familiene i Norge, så må i så fall starte mitt eget parti :p

Huff, det var sikkert litt irriterende ja, følger med henne som en hauk:)
Hehe, da Daniel snudde seg rundt fra rygg til mage første gangen gikk jeg glipp av det fordi strømmen gikk og jeg måtte slå på sikringen! Er det mulig liksom! Før strømmen gikk lå han på ryggen, og da jeg kom inn etter å ha slått på sikringen lå han på magen :P

Hehe, da Daniel snudde seg rundt fra rygg til mage første gangen gikk jeg glipp av det fordi strømmen gikk og jeg måtte slå på sikringen! Er det mulig liksom! Før strømmen gikk lå han på ryggen, og da jeg kom inn etter å ha slått på sikringen lå han på magen :p
Hehe, så komisk.
Her snudde Lillebror seg også i skjul de første par gangene. Så tok han en laaang pause før han gjorde det hele tiden igjen. Nå er det faktisk et par dager siden :p
Men han har begynt å prøve å snu seg i sengen. DET liker jeg dårlig!

samme gjør Hermine! Men tror ikke hun klarer å snu seg i søvne, for hun må jobbe litt for å komme seg rundt i den myke senga så tar det litt med ro ;) Nå hiver hun seg rundt med en gang hun blir lagt på gulvet, og når hun blir lei klager hun, så snur jeg henne og så tar det 2 sekunder før hun er rundt på mage igjen...og så fortsetter klaginga for hun var jo egentlig sliten :p

Ja, slik er det her også, de dagene han snur seg :p

At de kan snu seg i senga tenkte jg ikke på:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Nå ligger han heldigvis helt inntil meg da, så jeg ville merket det fort om han snudde seg.

Anette ligger i en ullpose håper den gjør det vanskeligere å snu seg når den tid kommer:)

hehe, etter hvert som de blir noen måneder eldre snur de jo alle veier på seg i søvne og sover gjerne på mage oppå dyna si, ikke så mye man kan gjøre med det da :p

Anette ligger i en ullpose håper den gjør det vanskeligere å snu seg når den tid kommer:)

hvor har du kjøpt ullpose??? Finner kun i bomull og det vil jeg ikke ha o_O

Nei, ikke så mye å gjøre. Men mageleie som 3 månedersgammel baby er ikke helt heldig da.
Husker vi snudde storebroren en stund også, om han endte opp på magen når han sov.

Back
Topp