Dagens bekledning ;)

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Her er fie´s outfit i dag ;)

Rosa strømpebukse fra hm, hvit bukse fra hm, og ullbody fra janus :)

dsc0079xd.jpg

Flott jente, altså! =)

Nårh, så søt og lita hu er:rolleyes:

Her er Emmeths bekledning:)
uploadfromtaptalk1357811438677.jpg
uploadfromtaptalk1357811458734.jpg

Ull fra topp til tå:) Bodyen er fra joha og buksa har jeg fått, så aner ikke hvor den er fra:)

Fantastisk bukse på emmeth :) dagens antrekk herfra kommer senere (når snuppa ikke sover i vogna)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

He he, Emmeth er akkurat lagt ut i vogna;) sover nok noen timer tenker jeg. Så er det grøt og melk også en tur på europris;)

Så utrolig søte:-)

Emmeth sin bukse bare digga jeg altså, skikkelig tøff, jeg elsker prikker:-)
Nøffe har ikke stått opp enda, men det er like før, skal legge ut ett av henne siden.

Fantastisk bukse på emmeth :) dagens antrekk herfra kommer senere (når snuppa ikke sover i vogna)

Takk, forresten:) Aner ikke hvor de er kjøpt siden vi har fått den?! en er en nettside som selger sånne, aner bare ikke hva den heter heller, kan jo søke det opp;) Gleder med til bilde:)

Så utrolig søte:)

Emmeth sin bukse bare digga jeg altså, skikkelig tøff, jeg elsker prikker:)
Nøffe har ikke stått opp enda, men det er like før, skal legge ut ett av henne siden.

Ja, den er kuul den:) Prikker er fint, synes det jeg og. Spesielt på jentekjoler*dåne* Gleder meg til og se bilde av snuppa:)

Så skjønne de er! :) Og den buksa til Emmeth var jo bare priceless!! :D

Dagens 1.jpg Dagens.jpg Her er jenta mi i dag:)
Buksa begynner å bli for liten til henne, men gensern passer fint enda:)
Begge fra molo.

Så utrolig kul bukse:D:D Digger grønnfargen. Elsker alt som er grønt, er ynglingsfargen min:p;) For ei fin lita tulle du har:rolleyes:

Så fine de er! :) her har vi bare kjedelig hvit body og hvit strømpebukse i dag så gidder ikke ta bilde. Skal bli flinkere å pynte hun hjemme også :)

Søte små babyer <3 smelter heeeelt <3

ImageUploadedByTapatalk1357825081.333062.jpg

Elise har på seg bamsebody med matchende bukse fra Name it idag :)

Nåmmin, så grom hu er:rolleyes::rolleyes:

Back
Topp