Dagens bekledning ;)

ååå, så mange fine små :) Jeg bruker nesten ikke strømpebukse hjemme, mest body og joggebukse/sparkebukse slik at vi får brukt alle de fine klærne hennes ;)
Hadde på henne den nydelige sparkebuksa fra Tilja Mill (kjøpt på Nurke) idag, orange med masse gule og røde blomster på :rolleyes: men så gulpa hun noe så hinsides da vi var på barseltreff at hele buksa blei søkkvåt o_O
Så da blei det ullbody fra Cubus, sparkebukse fra Claire og slevjesmekke fra Kapphal ;)

Last edited:
ååå, så mange fine små :) Jeg bruker nesten ikke strømpebukse hjemme, mest body og joggebukse/sparkebukse slik at vi får brukt alle de fine klærne hennes ;)
Hadde på henne den nydelige sparkebuksa fra Tilja Mill (kjøpt på Nurke) idag, orange med masse gule og røde blomster på :rolleyes: men så gulpa hun noe så hinsides da vi var på barseltreff at hele buksa blei søkkvåt o_O
Så da blei det ullbody fra Cubus, sparkebukse fra Claire og slevjesmekke fra Kapphal ;)

CIMG2700JPG2_zpsc7da74d7.jpg

Anette har en slik sparkebukse hun også, skikkelig søt:-)

Ja jeg digger den, så deilig å ha på også! :) Den begynner å bli for liten, men har en lik i 68 bare med røde bamser på. De var på salg så tok like gjerne en i hver str ;)

Vi har skiftet for tredje (eller fjerde) gang i dag...!
Først var det feilberegning av bleiestapp som var min feil, så ble han for varm, ogs å bæsjet han så mye at vi måtte skifte igjen!

Høres kjent ut med to-tre klesskift for dag;)

Sent from my ST25i using BV Forum

Jeg måtte også skifte i dag, vanligvis klarer vi å beholde samme antrekket hele dagen:-)

Jeg og måtte skifte på Emmeth, fordi han tissa seg ut:)

Hehehe, griseunger!

Så flott Hermine er:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Så søte små vi har <3

Sent from my LT26w using BV Forum

Back
Topp