Ok, har vært utro. ANGRER. MÅ jeg si det til mannen?

Jeg trur ikke alltid at det beste er å fortelle om utroskap, som ei sa over her om det kun er for å lette din egen samvittighet så burde du heller la vær...

Jeg er enig her og jeg tror ikke jeg hadde sagt det. Jeg ville heller ikke vite det hvis mannen hadde en ons med noen en gang...

Jeg ville sagt det. Sannsynligvis fortjener du han ikke, men det bør jo han få vurdere..

Som min samboer sa, det man ikke vet har man ikke vondt av.
Hadde jeg angret og aldri under noen omstendigheter gjort det igjen hadde jeg ikke fortalt noe.
Det man bør ha i bakhodet er jo at sannheten kommer som regel frem til slutt og da blir det nok enda verre fordi man ikke fortalte det.
Vannskelig dette..

Hvis du med hånda på hjertet har innsett at det aldri skal skje igjen, så ville jeg ikke sagt noe. Det samme gjelder mannen min. Hvis han var utro én gang og aldri mer så vil jeg helstikke vite det. Av hensyn til familielivet vårt. Det blir aldri det samme igjen når partneren vet om utroskap.

Jeg hadde ALDRI klart å holde noe sånt skjult for mannen, ikke om jeg hadde villet engang. Jeg mener man bør si det, så får han vurdere hva han vil videre.

Jeg hadde ALDRI klart å holde noe sånt skjult for mannen, ikke om jeg hadde villet engang. Jeg mener man bør si det, så får han vurdere hva han vil videre.
Må si meg enig i denne.

Ville dere seriøst ikke visst om at kjæresten deres hadde gjort noe så råttent mot dere?

Jeg vet at jeg hadde aldri klart å tilgitt utroskap.. Så om det var en gang han hadde gjort dette, som i fylla eller lignende med en fremmed dame, og angret bittert, så vet jeg faktisk ikke om jeg ville ha visst..!
MEN om det var med en ex, OG han hadde hatt kontakt med henne på forhånd (som i denne saken) så bør det komme frem.. Da er det ikke noe man plutselig gjør.. Da så man det komme, og burde ha stoppa det for LENGE siden! Fryktelig dårlig gjort..!

Hadde aldri klart å holde dette hemmelig for mannen, hadde jeg ikke sagt noe hadde han nok avslørt meg uansett. Det er jo selvfølgelig vanskelig å vite hva man hadde gjort før man havner i situasjonen selv. Men her er det jo ikke en one night stand med en du ikke husker, det er en ex, og det er verre.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Det er også et annet ordtak som kan passe: ærlighet varer lengst!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg tror ikke det alltid er rett å fortelle om utroskap

Enig i denne. Men når du sier du angrer så mye at du har vondt i magen, så tenker jeg at det er ikke enkelt å bære på en sånn hemmelighet. Jeg hadde aldri klart det, og da er det best å si det med en gang.

Må og må... Det blir jo helt opp til deg.
Men jeg synes det ødelegger mye av tilliten å gjøre sånne ting mot hverandre.
Elsker du virkelig mannen din??
????

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Sannheten kommer jo alltid for en dag, så kanskje best å si ifra før han får greie på det av noen andre?

Ingen som tvinger deg , men som smarte jenter over her sier . Ville u vifettet om dt var motsatt. Min meninger JA du burde si det, selv om det vil lette deg og såre mannen din noe helt forferdelig, være hvis han får vite det av noen andre

Jeg mener det er et større svik å ikke fortelle om utroskapet enn å faktisk være utro.. Ærlighet er det jeg setter høyest og jeg kan tilgi mye om ærligheten er 100%...
hvis du velger å ikke si noe, vil du klare å holde på denne hemmeligheten da? er jo trist om den skal gå å gnage i flere år og ødelegge for deg og forholdet.. da er det litt kjipt om du ikke sa det med en gang kanskje?

Jeg synes du skylder ham å være ærlig om det, uansett reaksjon fra hans side. Han fortjener å få vite det og selv vurdere veien videre. Det er jo mannen din og da regner jeg med at du kjenner til hans holdning til utroskap? Du kjenner ham og vet vel kanskje innerst inne hvilken reaksjon du får dersom du velger å fortelle?

Back
Topp