*** UKE 3 ***

Jeg sniker litt, men jeg tok solvipect 10 ml 3 ganger daglig fra dag 5 i syklusen til dag 13. Er blitt gravid begge gangene jeg har brukt det på denne måten. Det var farmasøyt på apoteket som sa jeg skulle ta det slik. Grapefruktjuice har jeg brukt rundt el.

Oh, Takk for info, da får jeg heller gjøre det slik. Trur du at det funker like greit med ett annet merke? Eller må jeg bruke akkurat solvipect? ;)

Jeg turte ikke gå får den andre slimløsende hostesaften, så kjøpte meg en solvipect på apoteket idag! Best å være helt sikker! Så har jeg smakt på juicen å den var :sick009.. Men skal nok klare å få den i meg rundt EL ;)

Oh, Takk for info, da får jeg heller gjøre det slik. Trur du at det funker like greit med ett annet merke? Eller må jeg bruke akkurat solvipect? ;)

Vet ikke om andre merker funker like fint. Solvipect smaker forferdelig, mne det blir lettere å drikke etterhvert. Samme med grapefruktjuicen. Syntes faktisk den smakte ganske godt på slutten :p
Drakk ca 2-3 kartonger hver gang. Et tips er å skylle ned solvipecten med grapefruktjuice. SKÅL :D

Jeg leste et sted at Solvipect inneholder noe spesielt som skal hjelpe som ikke andre merker har... Hvor vidt det er fakta vet jeg ikke. Gruer meg til smaken av dette, men... :) Det greieste hadde jo vært om det kom i tablettform.

Jeg leste et sted at Solvipect inneholder noe spesielt som skal hjelpe som ikke andre merker har... Hvor vidt det er fakta vet jeg ikke. Gruer meg til smaken av dette, men... :) Det greieste hadde jo vært om det kom i tablettform.

Nettopp vært forkjølet og drakk mye solvipect, gruuuusom smak, men det ble faktisk bedre etter hvert, fortsatt ikke godt, men slapp å brekke meg å av smaken ;)

Jeg kjøpte meg solvipect får å være helt sikker ;) Så imorgen er det påan :p

Nettopp vært forkjølet og drakk mye solvipect, gruuuusom smak, men det ble faktisk bedre etter hvert, fortsatt ikke godt, men slapp å brekke meg å av smaken ;)

Grøss! Godt å høre at det ble bedre hvertfall ;) har ingen planer om å trenge å gjøre det her i mer enn en pp så tanken er å holde for nesa og skylle det ned :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hehe, vi er jo allerede en solvipect tråd ;)

Å dette blir jo første å siste gang vi går på det, får det skal nemlig funke, å vi skal bli tjukk :smiley-angelic006

Grøss! Godt å høre at det ble bedre hvertfall ;) har ingen planer om å trenge å gjøre det her i mer enn en pp så tanken er å holde for nesa og skylle det ned :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg smatta på drops rett etterpå, ble helt avhengig av det :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Da kom jeg også inn her! IKM 18. jan. God jul alle sammen!

:welcome
Notert, å masse lykke til :smiley-angelic001

Jeg er sikker på at det er mange av oss som er heldige denne pp, da vi får slappet årntlig av i julen :happy112

Jeg tok mine første 10ml med solvipect idag, å det smakte GODT! Lakris smak, nam nam nam dette blir jo kos. :taunt014

Men denne juicen er forferdelig. skikkelig bisk, trur jeg må drikke den først så skylle ned med Solvipecten ;)

Nårtid begynner dere? :rolleyes:

Back
Topp