Noen som har delt nyheten?

*iseognummer2*

Ekte babyverden nerd!
Selv fikk jeg venninnen min til å dobbelsjekke testene mine, så da vet jo hun det. Familien får nyheten på julaften når snuppa åpner gaven fra "nissen". Body som sier: inni mammas mage ligger det en gave. Jeg skal bli storesøster. Gleder meg veldig til det!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Åw så koselig måte å dele nyheten på. Her er det bare to venniner som selv er gravide som vet det. Ellers så tenker jeg også å dele nyheten med familie på julaften. Lurer på å kjøpe et par små sokker som mamma skal få, og et kort hvor det står "Kan du passe på disse til jeg kommer i august?" :-) Da er jeg 8-9 uker tror jeg. Resten får nok vente til den ordinære ultralyden er over :-) Om jeg klarer :p

off ja. her vet de fleste det. Jeg klarer ikke å holde på en sånn nyhet:P

her vet ganske mange om det.. foreldre, søsken, et par venninner, kollegaene jeg jobber på avdeling med, de fra forrige forum vet det :)

men siden vi har en på snart 3 år og har giftet oss, så lå det jo i kortene at vi skulle ha en til :)

Bestevenninna mi vet det. Tror vi sier det til foreldrene hans og mine til helga. Da kommer svigers på besøk, så blir vanskelig å skjule det når jeg ta bilen til årets største julebord, hehe. alle andre må nok vente til ca uke 12:) og jobben når det blir helt klin umulig og ikke skjule det lenger!

Det er kun en venninne som vet, men hadde i utgangspunktet ikke planer om å si noe ennå (er kun 5 uker på vei, i dag) men da vi var på julebord i helgen og delte hotellrom så skjønte hun det når jeg takket nei-takk til rødvin for femte gang på en halvtime, det gikk ikke å skjule for henne.

Har planer om å fortelle det til min beste venninne når jeg møter henne om ca. 1,5 uke - jeg gleder meg sånn til å endelig fortelle henne det, kan nesten ikke vente men må si det til henne når vi møtes og ikke på telefon, så da må jeg bare vente. Familien får vite det på julaften. Gleder meg til å fortelle mamma og pappa at de skal bli besteforeldre for første gang! Vet ikke helt hvordan vi skal fortelle det ennå, kom gjerne med kreative tips! ;)

Kollegaer og sjefen får ikke vite noe før etter 12 uker tidligst, håper jeg klarer å skjule det frem til da. Mulig det er en kollega som jeg ikke klarer å holde tett til, så hun får nok mest sannsynlig nyheten tidligere enn de andre.

har ikje fortalt d til noen ennå...men trur d blir snart...det krible fælt i tungå mi!!!!!

Jeg har fortalt det til sjefen min,fordi jeg er så dårlig og ikke klarer å jobbe,er veldig kvalm og klarer ikke holde på noe mat.Jeg jobber i bhg på 2 årsavd,å der er det MYE lukter som jeg ikke klarer for tida,så jeg valgte å fortelle henne det.
Også fordi jeg er sykemldt og kanskje blir det ei stund,så ville jeg forklare det til henne,så hu ikke trur jeg bare "skulker" unna.

Men det er foreløpig ingen andre som veit det,får se hvor lenge vi klarer å holde det skjult ;) forrige gang visste veldig mange om det allerede rundt uke 5-6! så det er ihvertfall ny rekord ;)

Har fortalt det til den kommende mormoren.. Hun fikk en liten gave.. En bok med visdomsord om bestemor.. Jeg hadde skrevet termindatoen inni på førstesiden.. :p Tok noen sekunder før hun sa: Men jeg er ikke bestemor..? Hun ble kjempeglad. Er første barnebarnet..

Har fortalt det til den kommende mormoren.. Hun fikk en liten gave.. En bok med visdomsord om bestemor.. Jeg hadde skrevet termindatoen inni på førstesiden.. :p Tok noen sekunder før hun sa: Men jeg er ikke bestemor..? Hun ble kjempeglad. Er første barnebarnet..

Det var en kjempe fin måte å fortelle det på ^^

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Her vet familien det! :) Jenta vår på 2 fikk på seg genser der det stod "jeg skal bli storesøster" på, og så gikk vi i besøk! :P

Nesten likt her, har køpt t skjorte med: jeg skal bli storesøster på, som hun skal ha på seg i familjeselskapet vårt i danmark 2 juledag :D

har fortalt det til gamle forumet, noen her inne, og til bestevenninna!
vet ikke hvor lenge jeg skal vente med å fortelle. tar vel en ul rundt ike 12 tenker jeg. er alt bra da, så forteller vi det til de næreste! resten får finne ut av seg selv

Her er det kun mannen(selvfølgelig) min søster og ei på jobben som vet det. Skal på ultralyd 3 januar og dersom alt står bra til med babyen så tenker jeg at vi forteller det til de nærmeste kort tid etter det.

Har ikke fortalt det til noen enda... men har holdt på å røpe meg... har lyst å fortelle de nærmeste, men kjæresten vil at vi venter til etter uke 12.. sist klarte jeg ikke holde meg! Sa det bare til familien og noen nære venninner:)

Fortalte d til ei venninne å søstra til sambo samme dagen jeg tok test, så sa jeg det til ei gravid venninne etterhvert :) Å i går sa vi det til foreldrene våres, og i dag tror jeg vi gjorde lurt i det da ryktene allerede går -.- Så nå vet foreldrene våre, besteforeldrene våre og tanter + onkler. Ville si det til di før di hørte det av noen andre :)

Bestevenninna mi vet det. Og kiropraktoren min. :)
Familien skal få vite det på julaften, da er jeg 9+0.

Planen var å holde det skjult til jeg var 3 mnd på vei., men vi fortalte det til foreldrene våre samme dagen jeg tok testen., også bestevenninnen min, hun fikk vite det først av alle, tilåmed før meg på en måte:p
Har ikke klart å holde meg, så søsknene våre vet det, og et par venner.

Back
Topp