Noen som har delt nyheten?

Hos meg vet bare foreldrene mine og en til det.
Satser på jeg må røpe meg mere på nyttår da vi skal ha venner/ familie på feiring og jeg
plutselig ikke skal ferie med litt vin :) hehe... Resten venter jeg nok med til uke 12 - 14 :)

Ganske mange vet det hos oss.. foreldre, nærmeste venner og kollegaer :) Det er ikke lett å holde en så flott nyhet gjemt for de som står en nærmest, og dessuten begynner magen å bli veldig oppblåst, så ikke lett å skjule det så lenge :p

Jeg forteller det til to-tre venninner :) Godt å ha noen om det skulle gå galt:) Venter med familie og resten:) Familie får vite det etter uke 12 og resten får vite det til ord ul.. OM jeg klarer det ;) hihi, om noen spør så er ikek jeg den som klarer å lyge... Jeg MÅ jo bare klare å spille med nå til alle julebordene! :P

Fortalte det til mine foreldre og svigers i helgen. De ble veldig glade:) Syns det er godt å ha noen å snakke med om det. Også hvis det ikke skulle gå.

Delte nyheten idag med familien min,og et par venninner vet det :)
resten får vente til over nyttår iallefall...

:rolleyes: God å se at det er flere som sliter med å holde seg. Vi har selv bare visst dette i to dager, men jeg har veldig lyst til å fortelle det på en koselig måte til de nærmeste på Julaften. Vi giftet oss også i sommer og har en gutt på 2 år. Vet ikke hvor mange spm jeg har fått i det siste, akkurat som folk forventer dette, så det kommer nok ikke som noen overraskelse! :oops:

her er det bare min beste venninne som vet det og sjefen siden jeg er så dårlig, familien får vite det på julaften tenker jeg :) har kjøpt i body til storesøster som vi tar bilde av og legger i ett kort :) på jobb får jeg ta med snuppa i kledd bodyen i januar tenker jeg, så får di vite det der også:)

Vi har fortalt foreldrene våre det..hadde alle her i helga på besøk, og da passet det...holder tett til andre foreløpig!

Klarer nesten ikke å vente med å fortelle den nærmeste familien det på julaften :D Resten venter vi med til ordinær ul. tenker jeg :-)

Vi skal fortelle det til søsken og foreldre på juleaften. Men er usikker på hvordan vi skal si det... Noen som har et godt forslag :anyone

Vi skal fortelle det til søsken og foreldre på juleaften. Men er usikker på hvordan vi skal si det... Noen som har et godt forslag :anyone

Jeg tenker jeg pakker inn noen små sokker eller en liten body. Så skriver vi en liten lapp og spørr om de ikke kan passe på disse til august kommer :-)

Kan jo forresten dele hvordan vi fortalte det denne gang.. Ble litt morsomt:-D

foreldrene våre var på besøk hele helga siden både jeg og eldstemann hadde bursdager i går. Lørdag kveld kom min mann med bursdagspakke til meg (etter at kidsa var i seng), og sa jeg skulle åpne da, siden guttungen får all oppmerksomhet på dagen. Han var i USA på jobb når jeg testet, så han hadde vært på baby-Gap og kjøpt et antrekk med hjem. Dette hadde vi pakket inn, og det var pakken. Tok en stund før de tok tegningen. Satt bare og måpte, før de begynte å le og gratulere:-)

sist hadde vi laget genser til eldstemann med bilde av ham og teksten "snart storebror". dette hadde han på når kan kom på besøk til besteforeldre...tok en stund da også før de merket det!

Med nr 2 ventet vi leeeeeenge med både handling og avsløring, denne gangen kjenner jeg at jeg ikke bryr meg så fælt. Med risikosvangerskap vet jeg av erfaring at man kan la bekymringene ødelegge hverdagen til etter fødsel, eller man kan velge å glede seg, slappe av og ta livet som det kommer.

Jeg har fortalt det til to av mine beste venninner, testa positivt i går først så alt er veldig nytt, men skal til legen på onsdag og da får foreldrene mine nyheten, så forteller jeg det nok til par andre venninner om en uke eller to, resten får vente til uke 12

Skal til foreldrene mine nå og fortelle det, er spent på reaksjonen :happy119 Er 8 uker i morgen.

Skal til foreldrene mine nå og fortelle det, er spent på reaksjonen :happy119 Er 8 uker i morgen.

Back
Topp