Jeg er ihvertfall med på denHadde jo vært kult om vi klarte å runde 90000 da!
Er dere med på den?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ihvertfall med på denHadde jo vært kult om vi klarte å runde 90000 da!
Er dere med på den?![]()
Det hadde vært artig da. Men jeg har ikke mulighet til å sitte utover kvelden. Men jeg er litt med utover nå, så vi iallefall når målet i dag. Så kan jeg slenge inn noen innlegg imorgen før 12:00 ogsåJeg er ihvertfall med på den![]()
syns folk virker så opptatte da!! hmmmDet hadde vært artig da. Men jeg har ikke mulighet til å sitte utover kvelden. Men jeg er litt med utover nå, så vi iallefall når målet i dag. Så kan jeg slenge inn noen innlegg imorgen før 12:00 også![]()
Ja, folk er vel midt i legging. Er det selv også, hehesyns folk virker så opptatte da!! hmmm
er jo siste dagen
ja vi skal ihvertfall klare detJa, folk er vel midt i legging. Er det selv også, heheMen vi skal iallefall klare de 500 for idag
![]()
Ja, hvordan ligger vi an egentlig nå?ja vi skal ihvertfall klare det![]()
Da er det vel ca 200 igjen!?
Det hadde jo vært ordentlig morsomt!Hadde jo vært kult om vi klarte å runde 90000 da!
Er dere med på den?![]()
Er bra flere er medDet hadde jo vært ordentlig morsomt!
Jeg er med!
God natt til deg, håper du får sove i nattJeg må nesten gå å legge meg snartSnuppa er jo ikke frisk, så jeg er redd vi kan få en skikkelig urolig natt! Men jeg er klar for å skrive som bare pokker i morgen tidlig hvis det trengs
![]()
God natt til deg, håper du får sove i natt![]()
God natt håper hun sover skikkelig i natt da så hun er bedre til imorgen!Jeg må nesten gå å legge meg snartSnuppa er jo ikke frisk, så jeg er redd vi kan få en skikkelig urolig natt! Men jeg er klar for å skrive som bare pokker i morgen tidlig hvis det trengs
![]()
Ja dette skal vi greieVi mangler 114. Tror jegDette skal jo gå bra. Har jo litt tid i morgen også
![]()
Så kjedelig. Det er faktisk noe som kan irritere meg noe så sinnsykt. Hvis nettet detter ut og jeg holderp å med noeJeg hadde skrudd på pc for å være mer effektiv, men nettet ville plutselig ikke funke der... Så er tilbake på mobilen..
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Skrudde like greit pc av og på, så får håpe det virker nå... Er noe bedre å sitte på pc.. Selv om mobil også funker.Så kjedelig. Det er faktisk noe som kan irritere meg noe så sinnsykt. Hvis nettet detter ut og jeg holderp å med noe![]()