innlegg 29.11 13:00

Jeg er ihvertfall med på den ;)
Det hadde vært artig da. Men jeg har ikke mulighet til å sitte utover kvelden. Men jeg er litt med utover nå, så vi iallefall når målet i dag. Så kan jeg slenge inn noen innlegg imorgen før 12:00 også :)
 
Det hadde vært artig da. Men jeg har ikke mulighet til å sitte utover kvelden. Men jeg er litt med utover nå, så vi iallefall når målet i dag. Så kan jeg slenge inn noen innlegg imorgen før 12:00 også :)
syns folk virker så opptatte da!! hmmm
er jo siste dagen
 
syns folk virker så opptatte da!! hmmm
er jo siste dagen
Ja, folk er vel midt i legging. Er det selv også, hehe :) Men vi skal iallefall klare de 500 for idag ;)
 
Det blir jo å gå strålende med de siste innleggene :) Skal bare rydde litt og få eldste i seng så blir det BV på meg resten av kvelden :)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
 
Jeg må nesten gå å legge meg snart :( Snuppa er jo ikke frisk, så jeg er redd vi kan få en skikkelig urolig natt! Men jeg er klar for å skrive som bare pokker i morgen tidlig hvis det trengs :D
 
Jeg må nesten gå å legge meg snart :( Snuppa er jo ikke frisk, så jeg er redd vi kan få en skikkelig urolig natt! Men jeg er klar for å skrive som bare pokker i morgen tidlig hvis det trengs :D
God natt til deg, håper du får sove i natt :)
 
Jeg må nesten gå å legge meg snart :( Snuppa er jo ikke frisk, så jeg er redd vi kan få en skikkelig urolig natt! Men jeg er klar for å skrive som bare pokker i morgen tidlig hvis det trengs :D
God natt håper hun sover skikkelig i natt da så hun er bedre til imorgen!
 
Vi mangler 114. Tror jeg ;) Dette skal jo gå bra. Har jo litt tid i morgen også :p
 
Jeg hadde skrudd på pc for å være mer effektiv, men nettet ville plutselig ikke funke der... Så er tilbake på mobilen..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Jeg hadde skrudd på pc for å være mer effektiv, men nettet ville plutselig ikke funke der... Så er tilbake på mobilen..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Så kjedelig. Det er faktisk noe som kan irritere meg noe så sinnsykt. Hvis nettet detter ut og jeg holderp å med noe :eek:
 
Så kjedelig. Det er faktisk noe som kan irritere meg noe så sinnsykt. Hvis nettet detter ut og jeg holderp å med noe :eek:
Skrudde like greit pc av og på, så får håpe det virker nå... Er noe bedre å sitte på pc.. Selv om mobil også funker.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Back
Topp