NY TERMINLISTE

Termin 4. februar, føde på sykehuset i telemark og vi venter ei prinsesse:)
 
Termin 23 feb, jente <3 Mulig jeg får keisersnitt, og at dato blir noe tidligere ..
 
3 februar, jentebolle i magen (ingen fra før) - føder på ABC Ullevål om alt går etter planen
 
Termin 10 februar, venter en gutt :)
 
termin 5 februar, skal føde på ahus og venter en jente
 
Termin 23 feb, jente <3 Mulig jeg får keisersnitt, og at dato blir noe tidligere ..
Da gir du bare beskjed, så skal jeg endre datoen din;) Kan være det blir keisersnitt her også;) Hvorfor får du i tilfelle? Hvilket sykehus skal du føde på? :)
 
Jeg har termin 15. februar, skal føde på Fredrikstad sykehus og venter ei jente :)
 
Venter en gutt 10 februar, som skal fødes på kk, bergen. Mulig keisersnitt i god tid før termin.
 
Venter en gutt 10 februar, som skal fødes på kk, bergen. Mulig keisersnitt i god tid før termin.
Hvorfor kan det bli keisersnitt på deg?:)
 
hvor ble det av den gamle terminlista da?????

jeg har termin 20.02 og venter en jente og skal føde på Haugesund Sykehus..
 
hvor ble det av den gamle terminlista da?????

jeg har termin 20.02 og venter en jente og skal føde på Haugesund Sykehus..

Jeg tror vi kom frem til at siden det var sååå mange borte vekk fra dette forumet, ville vi ha en ny liste. det var vel over 200 på den forrige. Men vet ikke helt hvor den ble av..
 
Jeg tror vi kom frem til at siden det var sååå mange borte vekk fra dette forumet, ville vi ha en ny liste. det var vel over 200 på den forrige. Men vet ikke helt hvor den ble av..
Stemmer det.. Er ikke mange av dem som sto på den som fortsatt er aktive..
 
Fordi jeg mest sannsynlig har en tilstand der årer fra navlesnoren har grodd inn i fosterhinnen fremfor åpningen. Dermed kan det være livstruende for han om fosterhinnen ryker, og vannet går.
Så skummelt. Lykke til<3
 
Back
Topp