NY TERMINLISTE

Ahus
 
Har termin 27 februar, venter ei jente. Skal føde på fredrikstad sykehus
 
Skal føye det til:) Lang reisevei?:)
Hehe, tar nok opp mot en og en halv time innover, men så avhenger det litt av om mannen er hjemme også, kan jo ikke kjøre selv regner jeg med! hvis ikke han er her hjemme blir det nok ambulanse på meg, og daa tar det nok ikke såå lang tid :)
 
Hehe, tar nok opp mot en og en halv time innover, men så avhenger det litt av om mannen er hjemme også, kan jo ikke kjøre selv regner jeg med! hvis ikke han er her hjemme blir det nok ambulanse på meg, og daa tar det nok ikke såå lang tid :)
Har ca en time lengre enn deg, jeg, da.. Vi får krysse fingrene for at vi rekker frem begge to;)
 
Har ca en time lengre enn deg, jeg, da.. Vi får krysse fingrene for at vi rekker frem begge to;)

uff huff, lang vei! får vel knipe igjen og satse på en "lang" men smertefri fødsel ;) :)
 
uff huff, lang vei! får vel knipe igjen og satse på en "lang" men smertefri fødsel ;) :)
Høres ut som en god plan;) Rimelig stor sjanse for at det blir planlagt ks da, så da er det jo 0 rier på vei til sykehuset uansett:)
 
Har termin 1.mars og skal føde på Sykehuset Namsos
 
Føde i Kristiansand. Har termin 11 februar:)
 
Da var jeg endelig tilbake litt, og har oppdatert :)
 
Jente ventes 17/2, SUS :)
 
Oppdatert igjen:) Tenk at vi snart er 50 stk:) Noen som har født enda?=)
 
Jeg hadde termin 1. Februar, men lille prinsen hadde dårlig tid så 5. Desember kom han til verden :)
 
Back
Topp