XuperBs vei mot familieforøkelse

CD 8, og jeg har antydning til EL-slim! Hvah? :D Jeg pleie å ha det en 4-6 dager før EL, men før første eggløsning etter jeg mista så hadde jeg jo flere perioder med EL slim, der kroppen forsøkte å slippe egget, men ikke klarte det. Hadde vært fint med EL på CD 13-14 i stedet for 17+. Kan være at salvie-teen og dong quaien faktisk hjelper litt her, om ikke annet så føler jeg at jeg gjør noe aktivt ved å innta begge deler. Gir meg en ørliten følelse av kontroll over noe i alle fall. [emoji14] Så satser jeg på at 1. kroppen har blitt mer normal og tar tilbake sin tosifrede lutealfase.

Tempen har bikket ned på 35.92. Sist den var under 35.95 så hadde jeg også el-slim, og eggløsningen kom 4 dager etterpå. Så blir spennende å se hvordan kroppen oppfører seg denne gangen. Har null forhåpninger og kjenner skuldrene er ganske lave, for nå har jeg en plan for hva jeg skal gjøre om det fortsatt er krøll. Da kontakter jeg medicus i Trondheim og tar en sjekk (privat gynekolog/fertilitetsklinikk).

Grafen pr idag:
c6bb9cfe764964b3f80fd9ea3b70c859.jpg


Nå er det langhelg, og jeg har faktisk planer for alle dagene. Hund, hund, hund og mer hund. :D
 
Om det er det da, kroppen min gjør jo litt rare ting for tiden så tar det ikke for gitt. :p Men har nå notert det ned, så får vi se hvordan det går med temp og sånt de neste dagene. :)

Hatt en fin kveld, med veldig flink liten hund. :D Skal stille på jaktprøve i morgen, da kommer hun neppe til å være like flink. Noen syns nemlig det er litt for morsomt og har litt vondt i konsentrasjon sin i den settingen. :knegg:
 
CD 9, og i dag er det helt tydelig eggehvite-slim! :D Kanskje EL dukker opp rundt CD 13/14 nå? Om den gjør det så kan jeg helt klart anbefale å teste ut dong quai og salvie-te, har aldri (så lenge jeg har fulgt med i alle fall, sjekket gamle-appen for registreringer også) hatt EL-slim så tidlig. Testet med EL-tester i går og i dag, og jeg fikk frem svak strek - men jeg vet ikke helt hvor bra el-testene funker for meg. Fikk jo ikke positiv test sist, så jeg bruker de mest for å bruke de opp. Når jeg er tom så tror jeg ikke jeg gidder å kjøpe noen flere, og heller bare gå på kroppens signaler og tempe for å få bekreftet EL og samtidig få fulgt med lengden på lutealfasen. Ikke noe vits i å bruke tid og penger om jeg aldri får tydelige positive tester uansett. [emoji14] Men gir det denne pp for å se.

Tempen var litt høyere idag, men jeg sov under 3 timer før jeg tempet. Ble skikkelig senkveld her gitt.
7927e832972c97dd4973b7939d73144a.jpg
 
Jeg hadde 2 PP-er hvor jeg ikke fikk positive EL-tester. Jeg tempet ikke da så jeg vet ikke om jeg faktisk hadde EL men jeg tviler veldig da kroppen ikke heller viste noen tegn til det. PP-ene etter fikk jeg knall positive EL-tester som stemte overrens med kroppslige tegn så det virker som at kroppen rett og slett ikke var helt med en liten stund. Nå har jo du fått bekreftet EL med temping, men det kan hende at kroppen ikke har funket ordentlig. Om du synes at det holder med temping så er det jo greit, da :) Jeg synes ikke det så jeg ga liksom ikke opp :hilarious:
 
For meg gav dong quai motsatt effekt - ingen slim og utsatt EL. Fikk ikke slim før jeg sluttet på de. Men godt de fungerer som de er "lagd" til for deg :)
 
Jeg hadde 2 PP-er hvor jeg ikke fikk positive EL-tester. Jeg tempet ikke da så jeg vet ikke om jeg faktisk hadde EL men jeg tviler veldig da kroppen ikke heller viste noen tegn til det. PP-ene etter fikk jeg knall positive EL-tester som stemte overrens med kroppslige tegn så det virker som at kroppen rett og slett ikke var helt med en liten stund. Nå har jo du fått bekreftet EL med temping, men det kan hende at kroppen ikke har funket ordentlig. Om du synes at det holder med temping så er det jo greit, da :) Jeg synes ikke det så jeg ga liksom ikke opp :hilarious:

Det er mulig at eggløsningene ikke har vært "gode nok", selv om de har vært? Ikke godt å si, får se hvordan det er denne perioden. Jeg syns egentlig temping + kroppens signaler holder, sparer jo litt penger på det også. :p Kan hende jeg ombestemmer meg om jeg plutselig får positive tester denne runden. :knegg: Mulig jeg har nok tester til en pp til også, fikk jo 35 stk av ei jeg kjenner, og hadde en 8-10 stk selv også. Har ikke sjekket hvor mange jeg har igjen etter sist gang, men tror egentlig det skal rekke til to runder.


For meg gav dong quai motsatt effekt - ingen slim og utsatt EL. Fikk ikke slim før jeg sluttet på de. Men godt de fungerer som de er "lagd" til for deg :)

Leste om flere som også hadde motsatt effekt av det (men majoriteten hadde enten ikke hadde effekt eller hatt god effekt), så virker veldig forskjellig fra person til person. Tenkte det var verdt et forsøk, og det ser jo ut til å ha rett virkning her heldigvis. Godt kroppen ikke krangler på alt. :p
 
Leste om flere som også hadde motsatt effekt av det (men majoriteten hadde enten ikke hadde effekt eller hatt god effekt), så virker veldig forskjellig fra person til person. Tenkte det var verdt et forsøk, og det ser jo ut til å ha rett virkning her heldigvis. Godt kroppen ikke krangler på alt. :p

Ingenting er bedre enn at det har fungert! Heia heia :D
 
Vi ligger likt an i syklusen - jeg er på CD8, og ingen tegn til slim her, fortsatt litt blodblandet etter TR. Kjempebra om ting er på trappene for deg - stå på :smiley-bounce022
 
Ingenting er bedre enn at det har fungert! Heia heia :D

Ikke sant. Hjelper litt på humøret/motet også. :D

Vi ligger likt an i syklusen - jeg er på CD8, og ingen tegn til slim her, fortsatt litt blodblandet etter TR. Kjempebra om ting er på trappene for deg - stå på :smiley-bounce022

Håper det er på trappene, ellers blir det noen laaange dager. Får bare legge inn aksjer jevnt og krysse fingre for at kroppen har kommet til fornuft. :)

Jeg røyter forresten noe veldig for tiden! Enda godt jeg har mer enn nok hår å ta av, så er ikke redd for at det skal bli tynt med det første. :p
 
Kveldens EL-test var veldig negativ, men har masse EL-slim så noe skjer i alle fall. I ettermiddag hadde jeg også veldig mye stikkinger i området rundt høyre eggstokk, så spørs om det jobbes med eggløsning for harde livet nå. Håper det! :D Er vel bare å legge inn aksjer for fullt de neste dagene. Huffameg så fælt. :angel4
 
Her er det bare å legge inn aksjer, ja - skader uansett ikke! I morgen skal jeg også teste, spent! Men ingen slim eller stikkinger her, så er nok litt tid igjen for min del.
 
Nei, skader virkelig ikke. Heller motsatt. :D

Jeg er spent på om EL dukker opp mandag/tirsdag som jeg har gjettet ut fra tegnene nå, eller om det bare er kroppen som driver med et nytt stunt.
 
Nei, skader virkelig ikke. Heller motsatt. :D

Jeg er spent på om EL dukker opp mandag/tirsdag som jeg har gjettet ut fra tegnene nå, eller om det bare er kroppen som driver med et nytt stunt.

Satser på tirsdag for begge så kan vi være dpo-buddies :D ❤️
 
Satser på tirsdag for begge så kan vi være dpo-buddies :D ❤️

Vi får håpe det! Tirsdag er CD 14 for meg, og det hadde jo vært veldig greit. Da har egget hatt lang nok tid til å modnes skikkelig, uten at jeg må vente helt til CD 17-18. 3-4 dager er mye i prøververden altså. :p
 
Vi får håpe det! Tirsdag er CD 14 for meg, og det hadde jo vært veldig greit. Da har egget hatt lang nok tid til å modnes skikkelig, uten at jeg må vente helt til CD 17-18. 3-4 dager er mye i prøververden altså. :p

Tirsdag er dag 17 for meg :)
 
CD 10, tempen var nede på 35.88 i dag og ellers viser jeg tegn på at EL nærmer seg. Men hvor nærme er vanskelig å si. [emoji14] Testet etter EL i dag også, men negativt. Brukte både en Ebay-test og en stav fra make sure, og den fra make sure ble det sterkere og tydeligere strek på (samme urin selvsagt). Det litt kjipe var at jeg ikke klarte å holde meg lenge nok (et krus med te og et halvt glass cola + at jeg var frossen etter å ha trent hund ute i regnet hele dagen førte til alvorlig tissebehov [emoji14] ). Tror ikke det var mer enn et par timer siden jeg var på do sist da, vet ikke hvor mye det har å si. Har heldigvis tempingen, og så er det jo lagt inn aksjer allerede og blir nok mer av det i helgen. Fint med langhelg når en muligens er i den fertile perioden. :knegg: Hjelper på med overskudd og ork. :)

Ellers kjenner jeg at kroppen er mye bedre nå enn den var, men sliter fortsatt med litt vann i kroppen + plager i øvre luftveier. Skal inn til øre-nese-hals om under 2 uker, så håper vi finner ut av det da. Mest sannsynlig er det kombinasjon av stress og at kroppen er i litt ubalanse. Tviler på det er allergiplager, stemmer så dårlig med det og jeg er jo over 30 nå så rart om det skulle plutselig dukke opp. Får høre hva legen sier når jeg skal inn dit. Er bedre av de plagene også, så er jo noe som forhåpentligvis går over av seg selv og ikke krever behandling.

62303cdefc7655760c69e2f5c797e330.jpg


4d1d4b10ff468c102486238af8b6c9af.jpg
 
Så godt å høre at kroppen er bedre enn tidligere [emoji173]️
God aksje-helg [emoji6][emoji4][emoji255][emoji272][emoji254]
 
Back
Topp