Vogn

Eg har brukt tfk joggster twist elle ke den heiter til alle 3 barna å den va eg veldig fornøyd med. Nå ska eg bruke easywalker å håper eg blir fornøydo_O den er noe mindre en den eg har brukt før,men nå ville eg ha noe litt mindre og denne gang
 
Eg skreiv feil istad. Søskenvognen va easywalker å nå ska eg ha mountain boggy til siste o_O ser di vognene er veldig like di vanlige av easywalker å mountain boggy
 
Ender nok opp med Bugaboo donkey vi også:) Er ikke så mye å velge mellom av tvillingvogner. Sett litt på Emmaljunga double viking 735, den virker mer solid. Men veldig liten bag på den:(

Har trillet mye på tvillingene til venninnen min, og jeg synes donkey er veldig god! Den er ikke så himla stor, så den kommer inn over alt, og den er enkel og lett å trille. Tror vi blir veldig fornøyde med den [emoji4]
 
Har trillet mye på tvillingene til venninnen min, og jeg synes donkey er veldig god! Den er ikke så himla stor, så den kommer inn over alt, og den er enkel og lett å trille. Tror vi blir veldig fornøyde med den [emoji4]

Så bra du har testet den ut:) Var den jeg falt for først. Tror den og Emmaljunga er like brede, men det ser ut som bagen er litt lenger på donkey:)
 
Jeg har en emaljunga fra før jeg var super fornøyd med [emoji4]
 
Her blir det TFK joggster twist. Kjøpte den når lillemor var 1 år så har bare sportsvognen i den. Vi har vært så fornøyd med den så vi skal bare kjøpe ny babybag å bruke den. Helt fantastisk å trille med, samtidig som at den er utrolig stødig og god på all slags terreng.[emoji2] også blir den veldig liten slått sammen[emoji1319]
 
Skal ha baby jogger city elite [emoji3]
Har prøvd den og den var super å trille med [emoji3]
 
Ja sant. Jeg har 99% bestemt meg for edge duo [emoji173]
Er den vi også har, bare ikke nyeste modellen da. Vi kjøpte brukt og jeg gleder meg allerede til å bruke den. Hehe. Er så god, lun og trygg føler jeg. Ikke minst sportsdelen også.
 
Er den vi også har, bare ikke nyeste modellen da. Vi kjøpte brukt og jeg gleder meg allerede til å bruke den. Hehe. Er så god, lun og trygg føler jeg. Ikke minst sportsdelen også.

Hvis jeg finner en fin, så tror jeg vi skal kjøpe brukt også. Men jeg er veldig nøye på hvordan den skal se ut :p Innerst inne vil jeg kjøpe ny, men jeg vet det vil være lurest å kjøpe brukt :)
 
Hvis jeg finner en fin, så tror jeg vi skal kjøpe brukt også. Men jeg er veldig nøye på hvordan den skal se ut :p Innerst inne vil jeg kjøpe ny, men jeg vet det vil være lurest å kjøpe brukt :)
Enig med deg. Vi var super heldige og fikk kjøpt brukt som kun kan sees på dekkene. Betalte bare 6000 for bag og sportsdel så var svinheldige. Hehe.
 
Back
Topp