Vogn

Jeg elsket bagdelen til Simoen vår, men vi kommer til å ha en aldersforskjell på rett under to år, så lurer liitt og snuser litt på søsken vogn.

Ja.. bagdelen er super romslig. Syns også denne vogna er super på brostein/skogsveier.. ja, jeg tenkte på søskenvogn jeg også. Men trur faktisk det kan holde med et ståbrett [emoji4]
 
Ja.. bagdelen er super romslig. Syns også denne vogna er super på brostein/skogsveier.. ja, jeg tenkte på søskenvogn jeg også. Men trur faktisk det kan holde med et ståbrett [emoji4]
Vet du om du får det til simoen?
 
Håper da det [emoji6].. må få tak i brukt regner jeg med. Ettersom simo ikke er til salgs lengre(?)..

Det var min tanke og, at de ble jo kjørt opp av Britax. Satser på at det ordner seg.
Viss ikke så snuser vi på en citi mini GT.
 
Jeg også synes Stokke trailz ser veldig fin og god ut. Passer også til å trille langs skogsveier virker det som. Men kurven ser litt liten ut, er det noen som vet om det stemmer? Vil det da bli dårlig plass når baby blir 10måneder +?

En annen ting vi tenker på er plass. Vi har to biler, der den ene er en gammel sedan. De tar jo ikke allverdens i bagasjerommet. Den andre bilen er en touran med megagod plass da hehe
 
Sist gang hadde jeg simo og mountain buggy. Ingen av de frister igjen. Jeg sa til meg selv hele tiden at jeg skulle ha Emmaljunga. Men nå er jeg neimen ikke sikker. Jeg har heller ikke sett på de vognene siden 2012 omtrent.
Eneste jeg vet, er at jeg skal ha Duovogn nå. Ikke kombi. :)
 
Jeg også synes Stokke trailz ser veldig fin og god ut. Passer også til å trille langs skogsveier virker det som. Men kurven ser litt liten ut, er det noen som vet om det stemmer? Vil det da bli dårlig plass når baby blir 10måneder +?

En annen ting vi tenker på er plass. Vi har to biler, der den ene er en gammel sedan. De tar jo ikke allverdens i bagasjerommet. Den andre bilen er en touran med megagod plass da hehe

Bagen er vell blant de største som er tror jeg. Derfor tar nok bagen en del plass i bil, men ellers tror jeg ikke vognen tar så veldig stor plass [emoji4]
 
Sist gang hadde jeg simo og mountain buggy. Ingen av de frister igjen. Jeg sa til meg selv hele tiden at jeg skulle ha Emmaljunga. Men nå er jeg neimen ikke sikker. Jeg har heller ikke sett på de vognene siden 2012 omtrent.
Eneste jeg vet, er at jeg skal ha Duovogn nå. Ikke kombi. :)

Vogn er gøy, men litt av en jungel å sette seg inn i [emoji28] dette er min første, så har desverre ingen tips til deg [emoji39] men blir spennende å se hva man ender opp med alle sammen [emoji4]
 
Vogn er gøy, men litt av en jungel å sette seg inn i [emoji28] dette er min første, så har desverre ingen tips til deg [emoji39] men blir spennende å se hva man ender opp med alle sammen [emoji4]
Ja, det er en stor jungel og det er lett å gå seg vill der!
Gleder til å se på hva vi ønsker!
 
Vi vil ha Emmaljunga Edge. Elsker den! :)
Er ikke glad i de nye nette, lette og så lite lune vognene som er "in" nå.
Det funker dårlig her på Vestlandet med regn og vind! :D
 
Fremdeles på utkikk etter emmaljunga her. Gikk på en smell med vogn med for liten bag til vinterpose da jeg fødte i mars sist og vet jeg angret stygt på å ikke ha kjøpt vogn med større bag.
 
Jeg er førstegangs og har prøvd å se på tester og erfaringer rundt omkring, samtidig som jeg ikke ønsker å bruke så mye på vognen da jeg er student.. Britax smile 2 virker bra og ikke for dyr, er det noen som har hørt noe negativt om den?
upload_2017-8-25_14-20-14.png
 
Jeg er førstegangs og har prøvd å se på tester og erfaringer rundt omkring, samtidig som jeg ikke ønsker å bruke så mye på vognen da jeg er student.. Britax smile 2 virker bra og ikke for dyr, er det noen som har hørt noe negativt om den?
Vis vedlegget 231185
Den lurer eg og på, da såg den vant best i test ein plass. Er så masse å velge mellom, umulig å bli klok på. Håper noken har erfaring med den :)
 
Nå har vi kjøpt vogn. Var rett og slett for bra tilbud til å la være! Hehe.
Ble en Emmaljunga Edge. :)
 
Noen som har erfaring med babyjogger city elite?[emoji5]

Jeg har ikke personlig erfaring, men "alle" venninnene mine har den. Tenkte det skulle bli vår vogn også, til jeg så at du ikke kan ha sportsdelen snudd mot den som kjører :( Ellers virker det som en super vogn!
 
Dere som har peiling på vogner - er det fire faste hjul som fungerer best om man skal gå mye på grusveier og en del ulendt terreng, eller kan svingbare være like bra? Noen vogner å anbefale som funker på de fleste typer underlag og terreng?
 
Back
Topp