Vogn :)

Emmaljunga City Cross, står å venter på oss i gangen :D åh, gleder meg sånn! :)
Skal ha nye hjul eneste, svarte tpu hjul :)
 

Vedlegg

  • 1438010257700.jpg
    1438010257700.jpg
    85,7 KB · Visninger: 59
Hei! bare lurer på om du vet hvilken butikk i Sverige mammaen din kjøpte denne vognen? Tenkte meg til Sverige og drømmevogna er denne:D Hadde vært så kjekt å finne den til den prisen;)
Ja den ble kjøpt på et varehus som heter nisses ble kjøpt ganske langt nede i sverige :)
 
Last edited:
Brio happy denne gang også . Har prøvd det meste. Emmaljunga city cross også, men den syns jeg også ble for tung å svær med sportsdel. Altfor korte seler.
jeg må ha en robust men lett vogn. Da det er mye ut å inn av bilen . Men blir brukt mye på tur overalt. Og må være en god robust sovevogn i alslags vær;)
Kjøper ny på nett;)
 
Samboer bestemte vogntypen, bugaboo buffalo, den ser moderne ut ifølge ham. Så skal jeg velge farge på kalesjen og vogntrekket, rosa eller rød tro?
 
Brio happy denne gang også . Har prøvd det meste. Emmaljunga city cross også, men den syns jeg også ble for tung å svær med sportsdel. Altfor korte seler.
jeg må ha en robust men lett vogn. Da det er mye ut å inn av bilen . Men blir brukt mye på tur overalt. Og må være en god robust sovevogn i alslags vær;)
Kjøper ny på nett;)

Den skal vi også ha. Hadde den sist også. Så utrolig behagelig og fin vogn som passer oss helt utmerket! :)
 
Har bestilt en ny Brio happy vogn. Oppdaget at den ikke lenger er å få tak i i de største babybutikkene, da de har tydeligvis skal ha et strammere utvalg. Men det gjorde ikke noe, da jeg fant den billigere på nett. Bestilte hele komplett, selvom vi hadde en del her vi kunne brukt. Marineblå. Gleder meg til den kommer :D
 
Her blir det Som sist, baby jogger city mini GT. Elsker den! Tar mye buss og har den som regel med på butikken etc, den er en drøm å manøvrere sammenlignet med store firhjulinger:) enkel å ha med på reise, tar null plass, og veier ingenting. Solid og har punkteringsfrie "lufthjul" som takler bergensbrostein, og masse ekstra detaljer som samlet gjør den perfekt for mine behov(håndbrems, ekstra ledd på kalesjen/skjermen for solen, masse ekstrautstyr man kan kjøpe...). Brukte den som sovevogn også. Anbefales!
 
Her blir det Som sist, baby jogger city mini GT. Elsker den! Tar mye buss og har den som regel med på butikken etc, den er en drøm å manøvrere sammenlignet med store firhjulinger:) enkel å ha med på reise, tar null plass, og veier ingenting. Solid og har punkteringsfrie "lufthjul" som takler bergensbrostein, og masse ekstra detaljer som samlet gjør den perfekt for mine behov(håndbrems, ekstra ledd på kalesjen/skjermen for solen, masse ekstrautstyr man kan kjøpe...). Brukte den som sovevogn også. Anbefales!

Hehe! Ja her ser vi virkelig at folk har ulike behov og derfor bør ha ulike vogner. Her vi bor går det ikke busser, vi er for langt unna butikk til at det blir særlig mange trilleturer dit ++ her skal vognen i hovedsak brukes til trilling langs vei og soving, så da er Simo kombi min perfekte vogn ;)
 
Ja, og lurt å gjøre research på slikt før man bruker mange tusen kroner!
Skjønner hvorfor nesten alle baby jogger-modellene har "city" i navnet, kanskje :D
 
Ja, og lurt å gjøre research på slikt før man bruker mange tusen kroner!
Skjønner hvorfor nesten alle baby jogger-modellene har "city" i navnet, kanskje :D

Har ett søskenbarn som skal ha 1 mnd etter meg, og hun spurte om råd inforhold til vogn. Måtte ærlig innrømme at jeg ikke hadde peiling da de er mye ute i marka. Bare frarådet Simo som vi har, da jeg vil anta den blir VELDIG tung opp små skogsveier
 
Har ett søskenbarn som skal ha 1 mnd etter meg, og hun spurte om råd inforhold til vogn. Måtte ærlig innrømme at jeg ikke hadde peiling da de er mye ute i marka. Bare frarådet Simo som vi har, da jeg vil anta den blir VELDIG tung opp små skogsveier

Vi skal ha brio happy, nettopp fordi vi er såpass mye ute i skog og mark og er avhengig av en vogn som kan kjøres over røtter, stier osv uten å føles vippete eller for lett. Den er lettere enn simoen og noe smalere, men har meget god stabilitet på skogsunderlag. Anbefaler den med lufthjul. :)
 
Ja, og lurt å gjøre research på slikt før man bruker mange tusen kroner!
Skjønner hvorfor nesten alle baby jogger-modellene har "city" i navnet, kanskje :D
City Elite som er den største av Babyjogger-vognene har store og robuste hjul. Fremhjulet kan låses slik at den kommer seg fint frem både på stier, grus, snø såvell som asfalt og kjøpesenter. Jeg er utrolig fornøyd med den vogna. :)
Har også en Emmaljunga Mondial med standard understell (altså ikke svinghjul fremme) og den er TUNG både å trille, løfte og å manøvrere med. Men den er finere så jeg tipper jeg blir å bruke den når jeg triller hjemmefra, men babyjoggeren om jeg må bruke bilen først. :)

Helt enig i at man må ta sitt eget bruk i betraktning når man kjøper vogn. :)
 
Har bestilt en ny Brio happy vogn. Oppdaget at den ikke lenger er å få tak i i de største babybutikkene, da de har tydeligvis skal ha et strammere utvalg. Men det gjorde ikke noe, da jeg fant den billigere på nett. Bestilte hele komplett, selvom vi hadde en del her vi kunne brukt. Marineblå. Gleder meg til den kommer :D
Fikk den på
Har bestilt en ny Brio happy vogn. Oppdaget at den ikke lenger er å få tak i i de største babybutikkene, da de har tydeligvis skal ha et strammere utvalg. Men det gjorde ikke noe, da jeg fant den billigere på nett. Bestilte hele komplett, selvom vi hadde en del her vi kunne brukt. Marineblå. Gleder meg til den kommer :D
jeg fant vognen på tøffeliten.no bag, sportsdel. Regn og myggnett og stelleveske, de hjulene jeg ville ha og fri frakt for 4499kr!!!!

Har ikke bestillt der før. Håper jeg ikke blir lurt. For jeg føler jeg har gjort et kupp.;);)
image.jpg
 
Fikk den på

jeg fant vognen på tøffeliten.no bag, sportsdel. Regn og myggnett og stelleveske, de hjulene jeg ville ha og fri frakt for 4499kr!!!!

Har ikke bestillt der før. Håper jeg ikke blir lurt. For jeg føler jeg har gjort et kupp.;);)
Vis vedlegget 128250
Gratulerer!! Jeg kjøpte til 5500, men uten stelleveske og det andre og følte jeg gjorde kupp, så du har virkelig funnet til fin pris er det lufthjul?
 
Gratulerer!! Jeg kjøpte til 5500, men uten stelleveske og det andre og følte jeg gjorde kupp, så du har virkelig funnet til fin pris er det lufthjul?
Jo takk
Nei det er punkteringsfrie som jeg har på brio race sportsvogna;) veldig behagelige på alt av føre;)
Strand, snø osv.
 
Fikk den på

jeg fant vognen på tøffeliten.no bag, sportsdel. Regn og myggnett og stelleveske, de hjulene jeg ville ha og fri frakt for 4499kr!!!!

Har ikke bestillt der før. Håper jeg ikke blir lurt. For jeg føler jeg har gjort et kupp.;);)
Vis vedlegget 128250
Jeg har akkurat mottat vogn fra Tøffeliten, du blir ikke lurt
 
Fornøyd med alt?
Ja! Jeg la ut annonse på finn.no at jeg ønska kjøpe pent brukt Simo kombi, så ble jeg kontaktet av Tøffeliten der som sa de solgte for 4800kr. Pruta den ned til 4500kr Men når jeg fikk faktura var den på 5700 inklusiv et Tinkafu regntrekk til 499kr jeg skulle ha. Så jeg sendte Mail og sa at dette var jo ikke prisen vi hadde avtalt på Mail, og ble oppringt av en fyr som hadde sendt ut fakturaen til meg som ikke helt skjønte hva jeg snakka om for var ikke han jeg hadde mailet med på finn.no. Han ordna opp og jeg fikk ny faktura og vogna kom noen dager etter jeg hadde betalt fakturaen! Så alt i alt fornøyd, bare litt kommunikasjons svikt men de ordnet opp uten noe problem
 
Back
Topp