Vogn :)

Babyjogger city elite. Hatt den siden 2011. Beste vogna jeg har hatt.

Anbefaler alle å tenke nøye gjennom vognvalget. Kjenner altfor mange som velger store tunge vogner. Så brukes de i ca 6 mnd før ungen er for stor for bagen/begynner å ville følge mer med. Og så fort ungen skal bruke sportsdelen ønsker folk en lettere vogn.....og kjøper da en ny...
 
Har Brio vogn til vesla på 8 mnd, men lurer på om det må investeres i søskenvogn da det bare blir 16 mnd mellom.. Vet ikke hvilken type det blir da.. Noen med godt forslag..?;)
Vi vil ha tvillingvogn fra buggaboo hvis det skulle vise seg at det er to inni der. Kanskje den også funker som søskenvogn?
 
Har Brio vogn til vesla på 8 mnd, men lurer på om det må investeres i søskenvogn da det bare blir 16 mnd mellom.. Vet ikke hvilken type det blir da.. Noen med godt forslag..?;)

Vi har hatt babyjogger city select til våre to tette, og kunne ikke vært mer fornøyde! Perfekt at den kan brukes både som enkel- og dobbeltvogn.
 
Har veldig lyst på Bugaboo buffalo. Hadde Emmaljunga city cross med begge jentene, var veldig fornøgd med den. Men solgte den for 1år siden, litt pga at eg fekk ikkje lagra den uten å vere i vegen og kanskje mest fordi eg hadde/har lyst på "ny" til nr 3;-) blir å kjøpe brukt her da...:)
 
Har TFK joggster twist til mini på 1,5 år nå. Er superfornøyd, og kommer til å bruke den på nestemann også :)
 
Blir en simo kombivogn etter storesøster her :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Dere som skal kjøpe ny vogn , skal dere kjøpe i Sverige eller Norge ? :)
 
Dere som skal kjøpe ny vogn , skal dere kjøpe i Sverige eller Norge ? :)
I Norge. Skal støtte en veldig lokal butikk vi har her, som har vært her i over 40 år. Der får man 10% rabatt på kjøp over 15000,-, og de er også veldig gode og behjelpelige der. Får lånevogn hvis vår må inn til reparasjon også.
 
I Norge. Skal støtte en veldig lokal butikk vi har her, som har vært her i over 40 år. Der får man 10% rabatt på kjøp over 15000,-, og de er også veldig gode og behjelpelige der. Får lånevogn hvis vår må inn til reparasjon også.
Så greit , hadde det vært en sånn butikk her hadde nok jeg gjort det samme :)
 
Vi kjøpte i Tyskland. Fordelene med babyshop etc er at man får gratis service og lånevogn.

Vi har aldri hatt behov for noen av delene, men skulle uhellet være ute så er det jo kjekt.
 
Jeg står SKIKKELIG fast mellom Emmaljunga Edge Duo og Mountain Buggy, og de er jo så forskjellige!:p Hjelp!
 
Ja det er det jeg tenker at kanskje emmaljungaen og mountain buggyen hadde gjort også.... Utfylt hverandre altså :) Men litt mye å kjøpe to :p Har en bumbleride fra før og den er litt lik MB i grunn, så spørs om jeg går for en Emmaljunga Edge nå ;)
 
skal ha emmaljunga nitro city med svinghjul :) Vi skal bo i tyrkia og da er det supert med de hjula :) får plass på trange butikker, og greit å gå tur på asfalten :) Slipper å tenke på snø
 
Vi skal ha tfk joggster twist, og kommer nok til å kjøpe begge bagdelene. Begynner med den vanlige, og kjøper multi x bagen dersom vi synes det er for tidlig å ha barnet fra oss når bagen er for liten :)
 
Har allerede drømme vogno, Brio S.mile :love7
ContactSheet-deepocean.jpg

Problemet e at da blir berre 15mnd mellom desse små, så må nok ha ei søskenogn, og då blir da mest sannsynlig Bugaboo Donkey Duo :smiley-bounce015e så genialt at ho kan brukast både som singel og dobbeltvogn, e justerbar og du kan ha dei sm vendt mot deg :)aman.png bugaboo_donkey.jpg
 
Back
Topp