Vogn :)

Ja! Jeg la ut annonse på finn.no at jeg ønska kjøpe pent brukt Simo kombi, så ble jeg kontaktet av Tøffeliten der som sa de solgte for 4800kr. Pruta den ned til 4500kr Men når jeg fikk faktura var den på 5700 inklusiv et Tinkafu regntrekk til 499kr jeg skulle ha. Så jeg sendte Mail og sa at dette var jo ikke prisen vi hadde avtalt på Mail, og ble oppringt av en fyr som hadde sendt ut fakturaen til meg som ikke helt skjønte hva jeg snakka om for var ikke han jeg hadde mailet med på finn.no. Han ordna opp og jeg fikk ny faktura og vogna kom noen dager etter jeg hadde betalt fakturaen! Så alt i alt fornøyd, bare litt kommunikasjons svikt men de ordnet opp uten noe problem
Så bra;)
 
Vi hadde egentlig bestemt oss for tfk, men etter et besøk hos barnas hus ble vi fryktelig usikker og har bestemt oss for en bugaboo Buffalo. Har hele tiden hatt lyst på den, men mannen var litt skeptisk, men etter å ha sett hvor gjennomført den er i forhold til tfk og mange andre vogner, ombestemte han seg :-D Også eneste av de aktuelle vognene som fikk plass i vår lille elbil uten å måtte demontere alt som finnes :-D
 
Last edited:
Her blir det Babyjogger City Elite :) Håper og tror vi blir fornøyd med den!
 
Her blir det Babyjogger City Elite :) Håper og tror vi blir fornøyd med den!
Vi har vært veldig fornøyd med den :) Kjøpte den brukt da datteren min var så stor at hun bare satt. Men har kjøpt bag til babyen nå og er sikker på at jeg blir fornøyd med den og! ;-)
 
Det blir nok de
Vi hadde egentlig bestemt oss for tfk, men etter et besøk hos barnas hun ble vi fryktelig usikker og har bestemt oss for en bugaboo Buffalo. Har hele tiden hatt lyst på den, men mannen var litt skeptisk, men etter å ha sett hvor gjennomført den er i forhold til tfk og mange andre vogner, ombestemte han seg :-D Også eneste av de aktuelle vognene som fikk plass i vår lille elbil uten å måtte demontere alt som finnes :-D
Det blir nok den på oss og. Jeg synes den virker så gjennomført på alle mulige måter! :)
 
Her er vogn kommet i hus allerede da det var gave fra kommende oldeforeldre. Og det ble emmaljunga duo Edge, 4 hjul, men svingbare hjul foran. Gleder meg til å ta den i bruk:D
 
Har en TFK fra før, men den er meget godt brukt og vil nok bli brukt som ekstravogn. Tror jeg ryker på en bugaboo buffalo selv om samboeren ikke er heltvenig, enda... ;)
 
Vi har kjøpt Emmaljunga Edge duo, den er knallfin og kommer nok til å bli veldig fornøyd når vi får tatt den i bruk ;)
 
Vi har kjøpt emmaljunga super nitro :) gleder meg til å bruke den!
 
Gleder meg til å trille rundt med vogna, jeg! Det ser så koselig ut :)
 
Gleder meg til å trille rundt med vogna, jeg! Det ser så koselig ut :)
Jeg også!
Det er sååå koselig! Man går der så stolt og glad ♡
 
Back
Topp