vogn dilla

Lykkenerstor

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Juligull2021
Junibollene 2023
Er det noen her som "lider" av vogndilla?

Hvor mange vogner har dere hatt og har dere nå? :)
 
For meg er vogn et praktisk hjelpemiddel, er overhodet ikke «hekta» på vogn.
Men fint om den er god å trille og lett å slå sammen [emoji4]
 
3 stykk. Var veldig fornøyd med den første, men når vi byttet til sportsdel så satt hun så dårlig så kjøpte ny, begge er billige vogner. Når hun startet barnehagen sov hun så dårlig. Begge vognene er korte så vi kjøpte en større brukt en.
 
For meg er vogn et praktisk hjelpemiddel, er overhodet ikke «hekta» på vogn.
Men fint om den er god å trille og lett å slå sammen [emoji4]
Var ment som ironi og ikke frekt.
 
3 stykk. Var veldig fornøyd med den første, men når vi byttet til sportsdel så satt hun så dårlig så kjøpte ny, begge er billige vogner. Når hun startet barnehagen sov hun så dårlig. Begge vognene er korte så vi kjøpte en større brukt en.
Hva slags vogner har du hatt? :)
 
Liker å se på og lese om forskjellige vogner, gjerne teste de ut i butikken også, men har faktisk bare hatt en vogn til nå.
 
Har vel ikke hatt mer enn 4 forskjellige vogner :p En reisetrille, en som jeg solgte videre da jeg ikke var helt fornøyd, en bhg-vogn og stokke xploryen min som har blitt brukt til 3 barn nå og er like fin selv om den er fra 2011 :)
 
Vi har en tfk( et eller annet) som vi har hatt siden eldste på 4,5 år lå i magen min. Den er i bruk på minstemann nå og begynner å bli litt sliten:p Jeg har gått mange mil med den, så ikke så rart. Ellers har vi en bhg.vogn som seriøst er den styggeste vogna jeg noen gang har sett, men den funker til å stå i bhg:p Lurer på om det er Basson( hvis det er noe som heter det?) Og en enkel trillevogn som funker greit på ferieturer.
 
Har hatt 5, kommer snart 6. Har hatt forskjellige pga forskjellige behov og at den første eg kjøpte passa ikkje til min type bruk. Noe som eg ikkje tenkte over når eg kjøpte den. Men har kun kjøpt 1 vogn ny, reste har vore brukte, er ikkje laga av penger [emoji28] neste eg skal kjøpe er babyjogger City premier til baby som kommer i oktober
 
Har hatt cybex priam, bj city elite, moweo curro lux 3, bj city tour, petit Cherie heritage, og nå har jeg bj city premier. Mest fornøyd med moweo og premier :) moweo er litt kort i ryggen så nå har vi premier som har stor sittedel. Elsker premier :)
 
Burde ikke svare egentlig, for jeg har det motsatte. Men må bare si at hvis man har behov for flere vogner (mer enn to i alle fall) har man valgt for dårlig/upraktisk vogn i utgangspunktet.
 
Litt kanskje? Har tre vogner, en stokke crusi, en babyjogger City elite og en Mountain buggy urban jungle. Stokke og babyjogger utfyller hverandre godt, brukte Stokke når jeg trilla med våken unge (mot meg), og babyjogger for soving i sportsvogn. Har bare bagdel til Stokke. Mountain buggy er i utgangspunktet til soving i barnehage, men den har romslig nett under, så har brukt den litt eller og.
 
Vi har hatt 3 vogner, men vil ikke si jeg/vi har hatt vigndilla.
Først hadde vi en simo vogn, den hata jeg som pesten og kjøpte ny etter 3 mnd. Altfor stor og tung vogn. Klumpete og stor.
Da kjøpte vi en Brio smile og den elska vi. Liten nett vogn, som sittedelen kunne snus begge veier. God å trille og gode løsninger. Guttungen vokste ut av den når han var 2 år, så da kjøpte vi bagyjogger city elite og elsker den også. Lett å god vogn, god og trille og har høy maxvekt, noe som gjør at 4åringen sitter godt i den enda.
 
Har 4 vogner, men vil ikke si at jeg har vogndilla men med 3 barn har det blitt noen oppover årene :D
En reisetrille (husker ikke navn), Easywalker sportsvogn som er sovevogn i barnehagen, En Bugaboo Donkey søskevogn og en Emmaljunga Edge Duo vogn :)
 
Vi har hatt 3 vogner, men vil ikke si jeg/vi har hatt vigndilla.
Først hadde vi en simo vogn, den hata jeg som pesten og kjøpte ny etter 3 mnd. Altfor stor og tung vogn. Klumpete og stor.
Da kjøpte vi en Brio smile og den elska vi. Liten nett vogn, som sittedelen kunne snus begge veier. God å trille og gode løsninger. Guttungen vokste ut av den når han var 2 år, så da kjøpte vi bagyjogger city elite og elsker den også. Lett å god vogn, god og trille og har høy maxvekt, noe som gjør at 4åringen sitter godt i den enda.

Enig, Simo er gruuuuuuusom. Kan ikke fatte og begripe hvordan folk kan velge den, annet enn å kjøpe en gammel, brukt til soving i barnehage.
 
Back
Topp