vogn dilla

Enig, Simo er gruuuuuuusom. Kan ikke fatte og begripe hvordan folk kan velge den, annet enn å kjøpe en gammel, brukt til soving i barnehage.
Det er det eneste den funker til spør du meg :p for til soving funker den fint, men ellers er den grusom å trille og stor å klumpete, tar mye plass og helt ærlig ikke særlig pen heller :p
 
Burde ikke svare egentlig, for jeg har det motsatte. Men må bare si at hvis man har behov for flere vogner (mer enn to i alle fall) har man valgt for dårlig/upraktisk vogn i utgangspunktet.
Eg har komt fram til at den perfekte vognen finns ikkje.her er det en vogn hjemme som har gode hjul og demping som går bra på grus og div. Og ein trille i bilen som tar minilite plass og er lett å ta inn og ut av bilen. Skal du ha gode hjul til grus og skog så blir den ikke liten sammenlagt å da passer den seg ikke for meg til å ha med i bil
 
Har bugaboo buffalo som vi har hatt i 3 år nå, den brukes hver dag.
Har Emmaljunga til sovevogn i barnehagen.
Vogna jeg sliter mest med å bli fornøyd med er en liten som kan ligge fast i bilen og brukes på kjøpesenter, reise, osv.
Har vært innom Stokke Scoot, Babyzen yoyo og Bugaboo Bee. Var nok mest fornøyd med Bee, men har lyst til å teste ut Babyjogger City Elite.
 
Eg har komt fram til at den perfekte vognen finns ikkje.her er det en vogn hjemme som har gode hjul og demping som går bra på grus og div. Og ein trille i bilen som tar minilite plass og er lett å ta inn og ut av bilen. Skal du ha gode hjul til grus og skog så blir den ikke liten sammenlagt å da passer den seg ikke for meg til å ha med i bil
Nei. Det er i grunn sant. Vi har hatt Buggaboo Buffalo som eneste vogn. Det hadde gjort seg med litt bedre demping, til terreng. Nå er vi ikke så voldsomt mye ute i skog og mark, så det har i grunn ikke vært noe problem. Det hadde kanskje stilt seg litt annerledes om vi var litt mer friluftspersoner :) Og reisetrille når de begynner å bli for stor for barnevogn ser jeg også på som et litt annet produkt enn barnevogn. Så uttalelsen min var en sannhet med modifikasjoner. :)
 
Back
Topp