Vis meg ka du har på pinnane...

IMG_9482.JPG
Dette blir hentesett til lillesøster [emoji4] jeg har strikket kyse, mamma strikket bukse og svigermor strikket jakke. [emoji254]
 
Dere superflinke strikkere, har dere sett alle de fine strikkepakkene vi har i nettbutikken vår Bluum?

https://bluum.no/kategorier/garnpakker/

Jeg så reklamen, og sendte linken med den søte kjolen med Bambi og den blå jumperen med traktor til Svigermor. Nå er det bare, og vente i spenning :p

Håper på to kjoler en til vær av de to minste jentene, og jumperen med traktor til Lillebror :D Da blir jeg over lykkelig altså :p
 
Jeg har fått litt dilla på minsten-votter og -skjerf fra Klompelompe. Skal strikke lue også, men tenkte jeg skulle strikke et skjerf og et par votter til først. Strikker i litt forskjellige farger, har mange enkeltnøster som passer. Fint å bruke opp litt! Fire av våre nærmeste skal ha baby, så det er nok av mottakere. :)
 
  • Liker
Reactions: J87
Strikking er ikke min sterke side, og spesielt ikke det å følge oppskrift. Men etter mye om og en har jeg klart å fått til noen få lette plaggIMG_6796.JPGIMG_6672.JPG
 
  • Liker
Reactions: J87
Ja de var lette. Jeg forstod oppskriften med litt hjelp [emoji23][emoji23][emoji23] har såååå lyst å strikke romper , jakke og genser men sitter som et stort spørsmålstegn på alle oppskrifter.
Jeg har lyst til å strikke masse!! Men.. tror ikke jeg klarer altså..:angelic:
 
Tilda sommerkjole på pinnene. 4-åringen som skal få. Den matcher Tilda bodykjolen jeg strikket til lillesøster før hun kom til verden [emoji4][emoji173]️

Vis vedlegget 266842
 
Back
Topp