Vi som temper

Vis vedlegget 263581

Temperaturen holder seg oppe. Har ingen tidligere erfaring med temping, så jeg vet ikke om det ser bra eller dårlig ut. Men kurven gjør at jeg føler meg ganske «normal».

Jeg har opplevd at tempen har holdt seg oppe pga jeg var gravid og frem til samme dag menstruasjonen kom så har ikke likt tempingen etter eggløsning
 
479E9C6C-B7D7-4725-AE8C-29C5C91390BC.jpeg

Er redd den går sakte nedover. Krysser og håper den holder seg oppe.
 
Fortsatt for lav temp til at jeg kjenner på noe håp, 36,68 i dag. Men fin sannsynlighet på FF.
IMG_7285.jpg
IMG_7283.jpg
 
Jeg har opplevd at tempen har holdt seg oppe pga jeg var gravid og frem til samme dag menstruasjonen kom så har ikke likt tempingen etter eggløsning
Mente du at tempen har oppført seg likt etter eggløsning om du var gravid eller ikke? Har lest at man kan være gravid uten at tempen gjør det ekstra hoppet.
 
Fortsatt for lav temp til at jeg kjenner på noe håp, 36,68 i dag. Men fin sannsynlighet på FF. Vis vedlegget 263653Vis vedlegget 263654
Den nederste der er ikke din sannsynlighet for verken det ene eller det andre. Men andre i galleriet som kan vise til graviditet, eggløsning eller spontanabort. Den er egentlig ganske håpløs å sammenligne seg selv med..

Har du sett på pregnancy monitor? Der regnes din sannsynlighet ut ;)
 
Den nederste der er ikke din sannsynlighet for verken det ene eller det andre. Men andre i galleriet som kan vise til graviditet, eggløsning eller spontanabort. Den er egentlig ganske håpløs å sammenligne seg selv med..

Har du sett på pregnancy monitor? Der regnes din sannsynlighet ut ;)

Har ikke prøve det, hvor finner man det?
 
Jeg skjønner ikke hvorfor ff er så sikker på el? Har krysset av for sykdom de tre dagene med høy temp, men likevel kom krysset. Jeg tror el var i går, pga andre symptomer og el tester. Bør jeg overstyre til dagen jeg tror er riktig?

Mulig du har fått svar og at det har løst seg, men hvis ikke.

Du skriver at du har lagt inn at du var syk og at FF ikkje bryr seg.
Har du krysset av for "Illness" eller "Fever".

Da jeg låg inn "Fever" så ignorerte FF de temperaturene.
 
Her er det nok ikke klaff denne gang :/
IMG_7291.jpg
 
IMG_6396.jpg


Her er det ingen tvil om at testen tidligere i uken viste skyggestrek. Det er helt greit, kommer sterkt tilbake med både temp- og test-spamming om 3 mnd [emoji4]
 
F4F122F9-8208-44F8-9C2D-19BEBA03835F.jpeg


Temp tatt til riktig tid i dag, men etter bare halvannen time sammenhengende søvn. Før det var jeg våken i to timer med syk baby. Så jeg krysset av for sleep deprived.

Etter temping sov jeg i drøyt to og en halv time og målte 37,05.
 
Vis vedlegget 263837

Temp tatt til riktig tid i dag, men etter bare halvannen time sammenhengende søvn. Før det var jeg våken i to timer med syk baby. Så jeg krysset av for sleep deprived.

Etter temping sov jeg i drøyt to og en halv time og målte 37,05.

Har du ikke testa ennå? Hadde aldri greid å la være [emoji23][emoji85]
 
Back
Topp