Vi som temper

Når man ikke en gang greier å våkne til vekkerklokka, så blir det bare surr. Er så trøtt for tiden... våkner først for tidlig for å tempe, så sover jeg forbi vekkerklokka og i dag våknet jeg akkurat litt for sent.

Tror dere det gjør noe om jeg skrur tidspunktet 10 minutter tilbake? Har det mye å si for tempen?
Image1529471731.114839.jpg
 
Når man ikke en gang greier å våkne til vekkerklokka, så blir det bare surr. Er så trøtt for tiden... våkner først for tidlig for å tempe, så sover jeg forbi vekkerklokka og i dag våknet jeg akkurat litt for sent.

Tror dere det gjør noe om jeg skrur tidspunktet 10 minutter tilbake? Har det mye å si for tempen?Vis vedlegget 263496

30 min forskjell pleier gå helt fint altså :)
 
IMG_1095.jpg


Skulle gjerne sett at tempen gikk enda høyere. På dag 22 var jeg syk og på dag 25 tempet jeg klokken 8 (istedet for kl.6) pga at jeg var våken i 4tiden. Så de to hoppene stemmer ikke helt. Ikke alltid lett å få tempet til riktig tid når man har småbarn. To dager til ikm [emoji120]
 
Last edited:
Om man våkner 1 time før man skal tempe, hva gjør man da? Temper som normalt og legger inn? Jeg har tempet kl 7, men enkelte dager våkner jeg kl 6, får jo da ikke 3 timer søvn før jeg skal tempe.
 
D79AB281-B43A-447C-A062-F91489956AED.jpeg


Temperaturen holder seg oppe. Har ingen tidligere erfaring med temping, så jeg vet ikke om det ser bra eller dårlig ut. Men kurven gjør at jeg føler meg ganske «normal».
 
Back
Topp