Vi som temper

ImageUploadedByBV Forum1473912489.805009.jpg
ImageUploadedByBV Forum1473912502.115811.jpg
9dpo, ikm i morra. tempen droppa litt i dag, men ikke like mye som den bruke. Men har vært borte fra jobb pga hoste, ond hals og litt feber, så stole som nevnt tidligere ikke helt på tempen. Tok også en sånn tidlig strimmeltest (10mlu) no på morran og fikk en svak strek. Har aldri fått skygge før, men har sett at mange har fått d, så stole ikke på den før den evt blir sterkere. Bilde e tatt ca etter 5min. Har inga symptoma som e annerledes enn vanlig, ømme bryst (kom litt seinere enn normalt) og litt ryggverk (mensenrygg) og har hatt kanskje litt mindre ømhet fra livmorområde enn vanlig, så har ikke helt trua :p må bare vente å se om heksa dukke opp i morra! Tia kommer til å snegle sæ avgårde ;)
 
Vis vedlegget 197001Vis vedlegget 197002 9dpo, ikm i morra. tempen droppa litt i dag, men ikke like mye som den bruke. Men har vært borte fra jobb pga hoste, ond hals og litt feber, så stole som nevnt tidligere ikke helt på tempen. Tok også en sånn tidlig strimmeltest (10mlu) no på morran og fikk en svak strek. Har aldri fått skygge før, men har sett at mange har fått d, så stole ikke på den før den evt blir sterkere. Bilde e tatt ca etter 5min. Har inga symptoma som e annerledes enn vanlig, ømme bryst (kom litt seinere enn normalt) og litt ryggverk (mensenrygg) og har hatt kanskje litt mindre ømhet fra livmorområde enn vanlig, så har ikke helt trua :p må bare vente å se om heksa dukke opp i morra! Tia kommer til å snegle sæ avgårde ;)

Jeg ser strek! Så spennendeeeee
 
Her er min søte lille graf ❤ Jeg digger den allerede xD I dag viste tempen 36.13°c, så jeg justerte første dagen til første måling som nok var riktig (36.15°c). Målingen gikk mye bedre i dag, tror jeg ikke våkna noe særlig før alarmen ringte (mulig det var en gang i halvsvima), og hjalp veldig å lese av med tempen med mobillys, takk for tipset Blue_!

IMG_20160915_074400.png
 
55f4c833a9cde6cb4df28cc835395f4f


Hmm. Ovia sier 11dpo, men FF her sier 10. Får gå for den kanskje?

Men spennende kurve da - på trods av konstante blenda tester. :p
 
55f4c833a9cde6cb4df28cc835395f4f


Hmm. Ovia sier 11dpo, men FF her sier 10. Får gå for den kanskje?

Men spennende kurve da - på trods av konstante blenda tester. :p

Går du mot trifasisk kurve du ;) ?
 
Her er dagens kurve :)

ImageUploadedByBV Forum1473921274.554002.jpg
 
Festedipp i går kanskje? :)

Har hørt litt om denne dippen. Men trodde ikke den ville komme før 7-8dpo?
Kan jo være at el flytter seg også? Siden jeg ikke har fast kryss...
 
ImageUploadedByBV Forum1473925405.347455.jpg
Her er mitt temperaturskjema, 10 dpo. Får se om temperaturen detter i morgen!
 
Har du testet noe da?
Fikk det jeg tror var skygge 8 dpo, negativt i går.. :wacky: Tviler på at det blir noe denne mnd heller. Om tanta kommer så detter temperaturen i morgen. Så får vente i spenning :rolleyes:
 
Fikk det jeg tror var skygge 8 dpo, negativt i går.. :wacky: Tviler på at det blir noe denne mnd heller. Om tanta kommer så detter temperaturen i morgen. Så får vente i spenning :rolleyes:

Spennende! Får holde oss oppdatert :)
 
Vis vedlegget 197001Vis vedlegget 197002 9dpo, ikm i morra. tempen droppa litt i dag, men ikke like mye som den bruke. Men har vært borte fra jobb pga hoste, ond hals og litt feber, så stole som nevnt tidligere ikke helt på tempen. Tok også en sånn tidlig strimmeltest (10mlu) no på morran og fikk en svak strek. Har aldri fått skygge før, men har sett at mange har fått d, så stole ikke på den før den evt blir sterkere. Bilde e tatt ca etter 5min. Har inga symptoma som e annerledes enn vanlig, ømme bryst (kom litt seinere enn normalt) og litt ryggverk (mensenrygg) og har hatt kanskje litt mindre ømhet fra livmorområde enn vanlig, så har ikke helt trua :p må bare vente å se om heksa dukke opp i morra! Tia kommer til å snegle sæ avgårde ;)

Den streken var veldig sterk da! Håper den fortsetter å øke i styrke :)
 
Back
Topp