Vi som temper

Endelig fikk jeg mer enn blenda på ELT min i dag! Ikke positiv ennå. Men det gjør meg litt ekstra spent på tempen iløpet av de neste dagene :)
 
Tenkte å kjøpe slik termometer som trengs og begynne å tempe om vi ikke lykkes denne mnd heller. Har ikm i helgen tror jeg. Etter graviditet og fødsel med første så er det litt mer varierende fra mnd til mnd når mensen kommer. Så tenker da kan jo el og være på tur. Tenker temping kan hjelpe meg med å få litt kontroll igjen :) så kommer kanskje mer inn her neste uke om mensen kommer å plager meg i helgen.
 
Eeeh?? Tok bort de negative testene mine og plutselig så:

ImageUploadedByBV Forum1473705232.804339.jpg


... er jeg 3dpo

Seff akkurat da det ble litt lite humps... Og el-testene mine begynte og få streker i går...? (Dog ikke positive). Og jeg har hatt voldsomt med stikkinger i venstre side i flere dager... Helt nummen ned i foten...

Kom på at det kanskje var dumt å registrere de... Sånn går det når man er ny på temping
 
Eeeh?? Tok bort de negative testene mine og plutselig så:

Vis vedlegget 196505

... er jeg 3dpo

Seff akkurat da det ble litt lite humps... Og el-testene mine begynte og få streker i går...? (Dog ikke positive). Og jeg har hatt voldsomt med stikkinger i venstre side i flere dager... Helt nummen ned i foten...

Kom på at det kanskje var dumt å registrere de... Sånn går det når man er ny på temping
Første pp æ tempa varierte temperaturan mine ganske mye. Mens neste pp va æ meir rutinert, og fikk klarere (mer nøyaktig) temp. Noen ganga kan el hoppe litt fram og tilbake når du legg inn ny temp, så du må bare vente å se ka den velge å gjøre :) el-testa e æ ikkje så inne på...
 
Første pp æ tempa varierte temperaturan mine ganske mye. Mens neste pp va æ meir rutinert, og fikk klarere (mer nøyaktig) temp. Noen ganga kan el hoppe litt fram og tilbake når du legg inn ny temp, så du må bare vente å se ka den velge å gjøre :) el-testa e æ ikkje så inne på...

Tempet noen uker etter MA også. Da var det bare tull på tempen. Og fant ikke noe el. Nå har det iallfall sett bedre ut :) takk, skal følge med :) Gikk litt opp igjen i dag...
 
Spørsmål til dere:

Jeg skal begynne å tempe fra i morgen av tenker jeg. Så lurer jeg på ift til søvn og sånn. Jeg sover veldig urolig, og kan våkne før alarmen ringer. Bør jeg tempe når jeg våkner eller til samme tidspunkt uavhengig av hvor mange ganger jeg våkner før?

Kan eventuelt sette alarmen 5.30, da tror jeg at jeg skal unngå at jeg våkner før, de aller fleste dagene.
 
Spørsmål til dere:

Jeg skal begynne å tempe fra i morgen av tenker jeg. Så lurer jeg på ift til søvn og sånn. Jeg sover veldig urolig, og kan våkne før alarmen ringer. Bør jeg tempe når jeg våkner eller til samme tidspunkt uavhengig av hvor mange ganger jeg våkner før?

Kan eventuelt sette alarmen 5.30, da tror jeg at jeg skal unngå at jeg våkner før, de aller fleste dagene.

Det beste er å sette klokka så tidlig som du tror du kan stå opp, for å holde tidspunktet nogelunde det samme. Alarmen min står på kl. 05.15.
Anbefaler å lese deg opp på fertilityfriend.com, der får du en god forklaring på mye :)
 
Spørsmål til dere:

Jeg skal begynne å tempe fra i morgen av tenker jeg. Så lurer jeg på ift til søvn og sånn. Jeg sover veldig urolig, og kan våkne før alarmen ringer. Bør jeg tempe når jeg våkner eller til samme tidspunkt uavhengig av hvor mange ganger jeg våkner før?

Kan eventuelt sette alarmen 5.30, da tror jeg at jeg skal unngå at jeg våkner før, de aller fleste dagene.
Lurt å sette klokka på tidligere ja. Mål tempen og sov videre ;)
 
Lurt å sette klokka på tidligere ja. Mål tempen og sov videre ;)

Sign! Det gjør jeg også :) såpass tidlig at det ikke blir ødelagt om treåringen kommer inn :p
 
ImageUploadedByBV Forum1473869126.196527.jpg
grue mæ til å tempe i morra. Tempen synk alltid dagen før mens, så e alt for spent på resultatet. E syk om dagen, så tempen e ikke helt on point om dagen heller...
 
62e91062a2041ae3d5cd192892add9bf

Dette var min i dag ja. Litt lang da den er fra jeg hadde MA. Men ser spennende ut da. Får bare håpe den ikke synker en av de neste dager. :D
 
62e91062a2041ae3d5cd192892add9bf

Dette var min i dag ja. Litt lang da den er fra jeg hadde MA. Men ser spennende ut da. Får bare håpe den ikke synker en av de neste dager. :D

Synes den ser bra ut! Oppdater i morgen! :)
 
ImageUploadedByBV Forum1473875728.093511.jpg

Etter MA 08.07

ImageUploadedByBV Forum1473875743.143190.jpg


Enten eller :p

Så får vi se om tanta kommer som et prosjektil i morgen da :p
 
Back
Topp