Vi som skal teste helgen uke 12

Kommer nok til å ta en jeg og, burde vel vente men. På søndag er jeg vel 11 dpo. Tok en i dag og fordi jeg følte meg så uggen, dumme meg, den var jo selvfølgelig blank ;)
 
Okei da! Henger meg med[emoji16] selv om jeg ikke aner når EL var[emoji23] hadde EL slim fra tirsdagen i forrige uke[emoji12] tenker å teste søndag såfall[emoji4]
 
Kommer nok til å ta en jeg og, burde vel vente men. På søndag er jeg vel 11 dpo. Tok en i dag og fordi jeg følte meg så uggen, dumme meg, den var jo selvfølgelig blank ;)

Jeg slenger meg på[emoji1327]

Okei da! Henger meg med[emoji16] selv om jeg ikke aner når EL var[emoji23] hadde EL slim fra tirsdagen i forrige uke[emoji12] tenker å teste søndag såfall[emoji4]

[emoji117] jeg og [emoji118] 5. dagen og ingen mensen... krysser fingrene!

Så hyggelig at vi er flere! :)
 
Jeg skal teste imorgen tidlig jeg også. Grugleder meg, samtidig som at jeg er skikkelig nervøs...

Jeg skal ikke teste før søndag men jeg gruer meg egentlig bare. Enda så forberedt jeg (tror) er så blir jeg like skuffet hver gang den er negativ.

Spent på testen din! :)
 
Har allerede tatt noen tester, men det er først i morgen jeg har noen som helst forhåpning på at det skal slå ut ^^ blir gjerne med her er 10 dpo i morgen ;)
 
Lykke til, dere som skal teste! :D Håper der blir mange positive [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Skal også teste i morgen, men tror det er for tidlig, men har barnefri så lettere å teste da ;) så prøver jeg en ny på mandag, har ikke ikm før onsdag
 
Jeg skal ikke teste før søndag men jeg gruer meg egentlig bare. Enda så forberedt jeg (tror) er så blir jeg like skuffet hver gang den er negativ.

Spent på testen din! :)
3ae2d00b3062118dc9f666d4562fad9b.jpg


Dette er uvirkelig! Kan noen bare bekrefte og fortelle meg at det er positivt?? [emoji85][emoji85][emoji85]
 
Back
Topp