Vi som skal teste helgen uke 12

Ok. Nå tror jeg at jeg er 2-3 uker, men når er det vanlig med første svangerskapskontroll og hvordan går jeg frem for å få time til det? Beklager hvis det blir.mange dumme spørsmål [emoji85]
Det er vanlig å gå til første svangerskapskontroll i uke 12 (regnes fra første dag i siste mens) du er vel ca 5-6 uker på vei nå. Selv ville vi få det ordentlig bekreftet forige gang, så dro på ultralyd i uke 8 og fikk se ett bankende hjerte og igjen i uke 12 for da har de mulighet til å se om det er noen alvorlige feil med barnet, hjertefeil ect. Men det er jo opp til hver enkelt om de vil det! :)
 
Det er vanlig å gå til første svangerskapskontroll i uke 12 (regnes fra første dag i siste mens) du er vel ca 5-6 uker på vei nå. Selv ville vi få det ordentlig bekreftet forige gang, så dro på ultralyd i uke 8 og fikk se ett bankende hjerte og igjen i uke 12 for da har de mulighet til å se om det er noen alvorlige feil med barnet, hjertefeil ect. Men det er jo opp til hver enkelt om de vil det! :)
Skjønner. Oi. 5-6 uker, ja. Trodde jeg var mye mindre... tror jeg må ha regna feil. Men appen jeg bruker sier også det. 5 uker og 5.dagen. [emoji64] termindato 20.november. [emoji44]
 
07a4f31b67947de4eff15f11391c1d4b.jpg

Kan settes opp på gravid [emoji7]
Ååh, gratulerer [emoji173] når har du termin da? Er du mange dpo? [emoji4]
 
Er nok fordi jeg har lang syklus. Første dag i forrige mens var 19 februar.
Åja, men hvis du har lang syklus blir det riktig å regne 14 dager tilbake fra el. på termunkalkulatorer [emoji14] hvis ikke får du en helt knødd termin.
 
Idag har vært en berg- og dalbane av følelser da jeg fikk en positiv a1 etter at jeg hadde klart å få urin på testvindu. Tok derfor en ny a1 en time etterpå som var så negativ man bare kan få den. Nesten 4 t etter det igjen tok jeg en CB+ som også var supernegativ. Derfor tok jeg avgjørelsen om at det var greit å ta seg noen glass på en bursdagsfest i dag. Likevel har jeg skikkelig dårlig følelse og føler meg gravid. Tenker å teste igjen på mandag (ikm) om jeg ikke sprekker i morgen. Hvordan går det med dere andre? :)
 
Nå spør jeg sikkert dumt, men jeg tok en digital test idag tidlig. Og den viste 2-3 uker. Jeg regner med at den går utfra 2-3 uker siden unnfangelse? Eller har jeg og appen jeg bruker regnet feil (5+6)??
e0b53793b15640b41e071eb612dc5d69.jpg
 
Nå spør jeg sikkert dumt, men jeg tok en digital test idag tidlig. Og den viste 2-3 uker. Jeg regner med at den går utfra 2-3 uker siden unnfangelse? Eller har jeg og appen jeg bruker regnet feil (5+6)??
e0b53793b15640b41e071eb612dc5d69.jpg
Det står i bruksanvisningen at den regner fra unnfangelse [emoji4] husk at den bare måler hcg-"nivå" og at den ikke er helt nøyaktig [emoji4]
 
Skuffelse på to pinner, jaja..
ee2236f4f337202375221a59da294bbd.jpg
 
Back
Topp