Vi som mistet i mars, som prøver igjen.

Ja blir nok tul så fort det vil være mulig å se noe. Skulle få på sykehuset siden jeg har mistet tre ganger tidligere. Men har ikke tatt kontakt med legen enda. Får gjøre det til uken. Men mulig jeg bestiller privat uansett siden det blir kortere vei så det ikke blir så mye fravær fra jobb.. er bare 4+4 så en liten stund til før det er noe poeng med ul. Men tenker ringe legen til uken og få tatt to HCG prøver. Kan hjelpe litt det også tenker jeg [emoji106]

Sikkert lurt :) Jeg så en liten bønne med hjerteslag 6+0 sist :) Masse lykke til :Heartred Du får gå mye tur, kanskje begynne å strikke (det funker som terapi for meg :p ) og kose deg masse med mannen :)
 
Sikkert lurt :) Jeg så en liten bønne med hjerteslag 6+0 sist :) Masse lykke til :Heartred Du får gå mye tur, kanskje begynne å strikke (det funker som terapi for meg :p ) og kose deg masse med mannen :)

Takk :) Vurderer å bestille meg en ul 16. Mai. Da er jeg 6+1. Det bør jo ikke være for tidlig. Men kan være det. Får se... :)
 
Ja blir nok tul så fort det vil være mulig å se noe. Skulle få på sykehuset siden jeg har mistet tre ganger tidligere. Men har ikke tatt kontakt med legen enda. Får gjøre det til uken. Men mulig jeg bestiller privat uansett siden det blir kortere vei så det ikke blir så mye fravær fra jobb.. er bare 4+4 så en liten stund til før det er noe poeng med ul. Men tenker ringe legen til uken og få tatt to HCG prøver. Kan hjelpe litt det også tenker jeg [emoji106]
Så kjekt å høre at du allerede er gravid igjen etter å ha mistet tre ganger! Så bra at du får oppfølging på sykehuset. Har du mistet tre ganger på rad? Har du gjort noe annerledes ifm prøvingen denne gangen ift tidligere?
 
Så kjekt å høre at du allerede er gravid igjen etter å ha mistet tre ganger! Så bra at du får oppfølging på sykehuset. Har du mistet tre ganger på rad? Har du gjort noe annerledes ifm prøvingen denne gangen ift tidligere?

Takk :) Jeg har ikke mistet tre ganger på rad. Den første MAen var mellom de to barna jeg har. Så har jeg hatt en SA og en MA før jeg ble gravid igjen nå. Ble veldig glad når de sa jeg skulle få en tul på sykehuset denne gangen. Vil tro det føles litt betryggende. Selvom jeg sikkert tar privat også. Har ikke gjort noe annerledes med prøving. Vi har alltid holdt oss på sex annenhver dag fra tr forsvinner når vi er i prøving. Det går tydeligvis veldig lett å bli gravid på den måten. Men å holde på spira er ikke like lett... har begynt med litt småblødninger igjen nå også så klarer ikke helt ha troa denne gangen heller. Men krysser fingrene.
 
Gratulerer så masse! Krysser fingrene for sterkere og sterkere tester [emoji846]
Takk[emoji2] Tørr ikke å juble enda. Var like svak om ikke svakerr i dag. Men håper på sterkere i morgen og onsdag. Er jo enda tidlig.
 
IMG_5996.JPG


Noe svakt her idag 7 dpo. Håper det er babystrek, og at den bare vil bli sterkere ❤️

Tok også en CB early (eier jo ikke tålmodighet), og kom en svak svak blå strek som like gjerne kan være skygge :p

IMG_6015.JPG
 
Takk[emoji2] Tørr ikke å juble enda. Var like svak om ikke svakerr i dag. Men håper på sterkere i morgen og onsdag. Er jo enda tidlig.
Veldig usikkert om det er positivt her enda. Har hatt svake tester siden søndag. Blødning i går. Fortsatt strek, litt sterkere...tror jeg da.

574ced2904ee94d9e5bdf457b5acbf90.jpg
 
Her er kanskje et bedre bilde. Hva ser dere?
5df0bac2a54a53dcaa53ece5c66abf50.jpg
 
Back
Topp