Vi som mistet i mars, som prøver igjen.

Hadde troen noen timer igår da testen viste en fin store nummer 2 (rosa også), men idag var den blenda gitt :( Pp4 nå etter SA, pp5 starter vel torsdag. Så blir det IVF i august (pp6 etter SA, totalt prøver i 27 mnd).
 
Hei på dere [emoji178]

Hvordan går det? Er det mange som nå er gravide igjen? Syns det har vært noen lange måneder siden utskrapingen 22 mars...
Har fulgt med her inne, men ikke hatt energi til så mye mer!
Syklusen etter utskrapningen ente jeg på sykehuset igjen om natta med en syste som sprakk :( fyyyy... søren så forferdelig vondt!! Så har det etter det vært perioder hvor jeg har vært vekk når vi hadde eggløsning.
Så forrige måned satset vi på at det enda en gang ikke klaffet... Denne gang jeg skulle ha mens, kom den ikke og jeg har testet 2 ganger å fått negativ test [emoji85] Så idag (+12 dager på overtid) fikk jeg positiv test [emoji119]
Shit!!! Dette er skummelt... er redd for det skal gå galt igjen - kan vi glede oss?!?!? [emoji178]
selvfølgelig...!!!
Var hos legen idag her på øya vi er på ferie - har fått urinveisinfeksjon [emoji51] og hun scannet meg... så ei lita boble - og tok HCG prøve for å se hvordan stigningen er nå de neste dagene - skal inn igjen onsdag å ta ny - legen mente at hvis stigningen er ok så satser vi på den sitter [emoji256]

God klem herfra [emoji295]️
 
Ingenting som har skjedd siden vi mistet i mars. Håper på positiv test på mandag [emoji173]
 
Ingenting skjedd her ennå :( IVF nå i august avbrutt tross 22 egg ut.. Venter på mensen..
 
Er gravid igjen [emoji173]️ er 20 uker på vei om noen dager [emoji173]️[emoji173]️

Håper alle her snart får positiv test [emoji173]️
 
Jeg er gravid, 13+5. ❤️ Har vært mye bekymret, men heldigvis fått ultralyd på sykehuset i uke 8 og 12. Nå som magen har begynt å vokse slapper jeg litt mer av.
 
Heldige alle dere som har blitt vellykket gravide igjen. Har bare gjentatte aborter jeg..
 
Back
Topp