Vi skal prøve å utvide flokken vår ❤

IKM i dag. Jeg synes ikke det er noe stigning på strimmeltestene i dag. Kanskje heller motsatt. Den øverste er tatt på morgenen i dag, den nederste i natt. Den øverste ble like sterk som den nederste når den også hadde tørket. Fikk positiv på digital da.

Jeg forbereder meg mentalt på en kjemisk. Det er selvfølgelig kjipt om det stemmer, men jeg må bare evt. ta med meg det som er positivt; nemlig at jeg fortsatt kan bli gravid! Jeg har egg som kan befruktes, jeg har eggløsning og jeg har åpne eggledere! Når man har vært så overbevist om at graviditet er umulig som jeg har vært, da er man glad når man ser at man har tatt feil :) Skal den først ikke sitte, så er det tross alt bedre at det ender tidlig. Jeg håper selvfølgelig at jeg tar feil nå og at dette er en spire som bare lurer meg litt :)
 

Vedlegg

  • 20230704_104449.jpg
    20230704_104449.jpg
    520,3 KB · Visninger: 31
  • 20230704_085622.jpg
    20230704_085622.jpg
    651 KB · Visninger: 29
Jeg ble nok litt lurt i går morges, for testene ser mye bedre ut nå :)
Jeg kommer til å gi meg med testing, for det skaper bare unødvendig stress og uro :hilarious:
Da er det bare å krysse fingrene for at spiren sitter hele veien til mål :Heartred
 

Vedlegg

  • 20230705_110334.jpg
    20230705_110334.jpg
    1.018,2 KB · Visninger: 15
Jeg ble nok litt lurt i går morges, for testene ser mye bedre ut nå :)
Jeg kommer til å gi meg med testing, for det skaper bare unødvendig stress og uro :hilarious:
Da er det bare å krysse fingrene for at spiren sitter hele veien til mål :Heartred
Gratulerer så mye! Kjekt å se at det klaffet for deg og at du slapp vente lengre :Heartred Håper du får et fint svangerskap og oppdaterer her inne innimellom!
 
Gratulerer så mye! Kjekt å se at det klaffet for deg og at du slapp vente lengre :Heartred Håper du får et fint svangerskap og oppdaterer her inne innimellom!
Tusen takk :Heartred Håper bare at den sitter! Det er jo dessverre ikke et selvfølge :confused:
Håper det klaffer for deg også snart!
 
6+0
Har så ømme pupper! Så her henger og slenger det fritt under singletten:bag: Det murrer tidvis greit i både mage og korsrygg. Er litt bekymret for at det blir tidlig bekkenløsning her. Kjipt, men så lenge spiren sitter hele veien til mål:Heartred Kvalmen er også på plass til tider. Var aldri spesielt plaget da jeg gikk gravid sist, så satser på at akkurat den biten går like greit nå :)

Legetime i morgen for å ta blodprøver. Var hos legen forrige uke og fikk utfylt helsekort samt bli henvist til UL. Har fått time til ordinær UL i oktober. Viser seg at UNN har så få ultralydjordmødre at jeg kan se langt etter tidlig ultralyd på sykehuset. Tilbudet til oss under 35 er midlertidig fjernet, så det må vi ta privat sa legen :rolleyes:

Ellers så kjenner jeg at jeg er så nervøs! Slik var det ikke sist, i alle fall ikke på samme måte. Savner litt å være så naiv som jeg var i mine yngre dager:chicken: Må jo bare tro og håpe på at spiren sitter hele veien til mål:Heartred
 
Back
Topp