Vi i 20-åra som prøver!

Åå det er jo rett rundt hjørnet, masse lykke til :D Du må holde oss oppdatert!!

Takk, det skal jeg gjøre! Har sett på så mange tråder her inne hvor folk trenger hjelp til å se strek, men jeg ser aldri noen strek selv om mange kommenterer at de gjør det.. Så jeg trenger nok litt tydehjelp herfra hvis jeg skulle sprekke og teste litt tidlig :D
 
Heldig du :D Jeg er helt enig med deg, vi har kjøpt leilighet sammen for to år siden, og vi føler det økonomiske kommer til å gå bra, selv om vi kommer til å leve mest på hans lønn. Per dags dato har vi også en leieboer som er kjempegode penger å ha, så det blir jo en omstilling å miste de også. Planen er at han skal ta mesteparten av permisjonen og jeg skal fortsette på skolen og i min deltidsjobb, men det kan nok bli utfordrende, så vi får se hva som skjer :p Min eneste bekymring er egentlig det at jeg bor så langt unna familien min, så det blir vanskelig uten den støtten som jeg vet mange andre har.. Vi er i 2 pp nå, håper det klaffer enten denne måneden eller neste, for ellers må vi ta pause sånn at jeg ikke føder midt i eksamensperioden, haha.
Jeg er bare vikar i helsevesenet og han har fast jobb. For øyeblikket er han i permisjon, så jeg tar alle vakter jeg kan få:) senere, før barnehage, så tar jeg vakter når han har fri, bruker svigermor som barnevakt (setter stor pris på muligheten til det) og så får jeg være hjemme. Så da skal han legge mer i de faste utgiftene når jeg går glipp av vakter. Man får til det man vil:) lykke til denne/disse pp:) krysser fingrene!
 
Jeg er 24, mannen 23 :) Vi er gift og eier et hus sammen. Pp 1 etter MA, med eeviglang syklus.
Flott initiativ med en sånn tråd! :)
 
Jeg er 24, mannen 23 :) Vi er gift og eier et hus sammen. Pp 1 etter MA, med eeviglang syklus.
Flott initiativ med en sånn tråd! :)

Kjedelig med lang syklus da, jeg syns jo en normal syklus er eeeviglang.. Satser på at den stabiliserer seg for deg, eller enda bedre, at du er gravid ;) Lykke til!
 
Jeg er bare vikar i helsevesenet og han har fast jobb. For øyeblikket er han i permisjon, så jeg tar alle vakter jeg kan få:) senere, før barnehage, så tar jeg vakter når han har fri, bruker svigermor som barnevakt (setter stor pris på muligheten til det) og så får jeg være hjemme. Så da skal han legge mer i de faste utgiftene når jeg går glipp av vakter. Man får til det man vil:) lykke til denne/disse pp:) krysser fingrene!

Hørtes ut som en god plan :D Når hadde du IKM? Husker ikke om du hadde svart, haha. Lykke til uansett, satser på at det klaffer for oss alle snart!
 
Hørtes ut som en god plan :D Når hadde du IKM? Husker ikke om du hadde svart, haha. Lykke til uansett, satser på at det klaffer for oss alle snart!
Hadde kjemisk nå i begynnelsen av mnd (ikm 28-30.des), begynte å blø sist uke:-/ ikm nå blir ca 3.feb (hvis kroppen holder syklus på 31 dager som den da gjorde sist mnd), vi får se når/hvis tr kommer :) usj,aaaaltfor lenge til, er så utålmodig :-o
 
Uffda :eek: er ikke helt inne i alle disse forskjellige uttrykkene, kjemisk er når det skjer før neste mens eller? Slik at det ligner mens når det støtes ut? Høres fælt ut, spesielt hvis du hadde fått positiv test :( Skjer visst utrolig ofte da!
 
Hiver meg på her jeg!

Jeg er 22, mens samboer er 26. Vi er begge i fast jobb og sammen er vi akkurat blitt eier av en liten enebolig ut på landet. Også har vi selvfølelig en stk voffs da. Er i PP 1 - CD 14 og ikm er vell rundt 3. feb. :)
 
Hei hei :D Her blir jeg 23 år i april og mannen blir 22 i juni. Jeg har en liten en fra tidligere forhold som min nye samboer har tatt i mot med åpne armer og behandlet som sin egen fra dag en. Vi har vært sammen i 2 år, vært forlovet i snart 6 mnd, og nå følte vi for å få ett tilskudd til familien. Han jobber ca 120% og jeg jobber 45%. Vi bor hjemme på hjemgården hans og stortrives som bønder under opplæring til overtakelse. Vi kasta pillene i oktober, men er først nå vi virkelig har begynt prøvingen. Håper spira sitter snart, da jeg vet at kroppen blir lett gravid, problemet er å holde på den lille. <3
 
Hiver meg på her jeg!

Jeg er 22, mens samboer er 26. Vi er begge i fast jobb og sammen er vi akkurat blitt eier av en liten enebolig ut på landet. Også har vi selvfølelig en stk voffs da. Er i PP 1 - CD 14 og ikm er vell rundt 3. feb. :)

Så gøy! Ser det er flere som har IKM rundt 3 februar, så da kan dere teste sammen :D
 
Hei hei :D Her blir jeg 23 år i april og mannen blir 22 i juni. Jeg har en liten en fra tidligere forhold som min nye samboer har tatt i mot med åpne armer og behandlet som sin egen fra dag en. Vi har vært sammen i 2 år, vært forlovet i snart 6 mnd, og nå følte vi for å få ett tilskudd til familien. Han jobber ca 120% og jeg jobber 45%. Vi bor hjemme på hjemgården hans og stortrives som bønder under opplæring til overtakelse. Vi kasta pillene i oktober, men er først nå vi virkelig har begynt prøvingen. Håper spira sitter snart, da jeg vet at kroppen blir lett gravid, problemet er å holde på den lille. <3

Hei! Så bra at dere prøver igjen :) Ja, det er utrolig hvor mange her inne som har sa, ma osv. Det tror jeg kommer til å bli min store bekymring dersom jeg blir gravid, huff.. Heldigvis er det et støttende miljø her, og veldig greit å dele erfaringer :)
 
Hei! Jeg er 21 og samboeren min fyller 22 i februar. Vi har begge fast jobb, han som assisterende butikksjef og jeg som skiftleder. Jeg har PCOS og vi prøver (så langt at syklusene er på lag, de er utrolig ustabile). Vi får hjelp hvis ikke spiren sitter før sommeren. Vi leier en stor leilighet som er plass til barn i, slik at vi har god tid til å spare oss en god slunt til egenkapital :)
 
Var mye 3.februar her, jeg tror jeg har ikm da også, men jeg er såpass heldig at jeg skal til oppfølging med en cyste neste uke at jeg kan snike litt og se om det er noen eggløsning på riktig side. Mangler en eggleder etter exu på denne tiden ifjor, så er ikke bare bare å vite om det overhode lar seg gjøre selv om hormonene er der! Skal begynne med e-tester neste mnd om tr kommer i feb [emoji4] første PP nå i januar, skulle egentlig være førstr po i feb, men jeg glemte en pille og da var det ikke mye vits å vente.
 
Vi er samboere og bor i tomannsbolig. Jeg ble akutat 28 og han er 26. Jeg har barn frafør vi har annenhver uke og nå vil vi ha et sammen :) Vi er i fast jobb (han reellt 150% i privat, jeg deltid i psykiatrien - er det ikke typisk :p) Jobber nesten 100%, men har begynt å studere master på si så her er det full fart, men vi har plass til en til :)
 
Uffda :eek: er ikke helt inne i alle disse forskjellige uttrykkene, kjemisk er når det skjer før neste mens eller? Slik at det ligner mens når det støtes ut? Høres fælt ut, spesielt hvis du hadde fått positiv test :( Skjer visst utrolig ofte da!
Slik jeg har forstått det har egget blitt befruktet og festet seg så det begynner å produsere hcg, for så å bli støtet ut :-/ det er ganske normalt, men hvis man ikke tester tidlig, så oppdager man det gjerne ikke ;-) så får prøve å holde meg lengst mulig før testing denne ganga;-)
 
Du er da ikke sent ute i forhold til normalen, som er rundt 30 år(?), haha. Lykke til! Kanskje vi begge havner i septemberforumet! Eller blir det akkurat oktober? :D

Nei, jeg er kanskje ikke det :p
Takk, og lykke til til deg også! :D

For meg blir det akkurat oktober i tilfelle :D
 
Last edited by a moderator:
Jeg er også sånn, har bare en "følelse". Jeg har ikke merket noe spesielt, har sånn veeeldig svake stikkinger som like gjerne kan være mentale, og sterkere luktesans føler jeg. Jeg sover også dårlig og er ofte sulten, men det er jo også ting som skjer i perioder selv om man ikke er gravid. Huff, føler at kroppen min "forsterker" symptomene, eller evt glemmer at det samme skjer i andre og helt vanlige perioder :D
Akkurat som her! :D har slike "symptomer" av og til. Og i dag må jeg mye på do :O følte ikke dette forrige svangerskap, da fikk jeg ikke symptomer før uke 7 og da kom ALT på en gang :p tror hodet mitt VIL være gravid og derfor tror kroppen på det hodet sier :p
 
Akkurat som her! :D har slike "symptomer" av og til. Og i dag må jeg mye på do :O følte ikke dette forrige svangerskap, da fikk jeg ikke symptomer før uke 7 og da kom ALT på en gang :p tror hodet mitt VIL være gravid og derfor tror kroppen på det hodet sier :p

Akkurat nå føler jeg det samme jeg bruker å føle dagene før tr, sånn rar kribling i livmora.. Håper jeg ikke har sånn unormal kort periode fra el til tr, som jeg muligens hadde sist pp :meh:
 
Back
Topp