Vi i 20-åra som prøver!

thereader

Betatt av forumet
Er det noen som er interessert i å starte en tråd for oss i 20-åra? :)

Kan fortelle litt om meg selv, jeg er straks 22 år, og har en samboer på 26 som er i fast jobb. Selv er jeg student. Vi har ingen barn fra før, men en god del av samboers venner og et par av mine har fått barn, noe som gjorde at vi ble ganske verpesyke, haha. Vi kjøpte leilighet sammen for litt under to år siden, og føler det passer å få et barn nå som jeg har ganske mye fritid og slik at jeg slipper å ta kjempemasse permisjon med en gang jeg kommer i jobb.

Hva med dere?
 
Her er jeg 26 år, mannen er snaaaart 30 :) Flyttet inn i nytt og eget hus desember 2014, fikk ei nydelig datter 4 april 2016 <3 Vi er begge i fast jobb, og ønsker to tette :) Så er i pp2 nå, klaffer det ikke denne mnd blir det pause til april/mai :)
 
Jeg blir 22 år i februar, og samboeren min er 27. Vi har kjøpt hus i lag, er forlovet og har en jente på snart 6 mnd :) vi ble uplanlagt gravide i desember, men mistet desverre i januar.. Vi har bestemt oss for at vi vil ha 2 tette, så nå venter vi bare på at gtesten skal bli negativ igjen så vi kan begynne å prøve :)
 
Jeg blir 28 i februar og mannen blir 30 i august, fikk ei skjønn jente 25.april og er i pp4 på nr 2:) vi ønsker også to noenlunde tette,så:) han har fast jobb, jeg er vikar (helsevesenet), men søker jobber for harde livet nå ;-)
 
Her er jeg 26 år, mannen er snaaaart 30 :) Flyttet inn i nytt og eget hus desember 2014, fikk ei nydelig datter 4 april 2016 <3 Vi er begge i fast jobb, og ønsker to tette :) Så er i pp2 nå, klaffer det ikke denne mnd blir det pause til april/mai :)

Spennende! Vi er også i pp2, pp1 var ganske halvhjertet og jeg hadde ikke peiling når el var. Litt vanskelig å få til når en er på besøk hos foreldrene i jula :p Vi tenker også på å vente med prøvingen hvis det ikke går denne gangen, men tenker at det ikke er såå ille å få i oktober/november, så det blir nok en pp til.
 
Er 26 har tvilling gutter på 5, sambo er 26, vi har nå prøvd på nr 3 (hans første) i snart 2 år.
 
Spennende! Vi er også i pp2, pp1 var ganske halvhjertet og jeg hadde ikke peiling når el var. Litt vanskelig å få til når en er på besøk hos foreldrene i jula :p Vi tenker også på å vente med prøvingen hvis det ikke går denne gangen, men tenker at det ikke er såå ille å få i oktober/november, så det blir nok en pp til.

Pp1 var også halvhjertet her, da jeg nettopp hadde sluttet på piller :) nettopp ferdig med tr og har begynt jakten på el her, vet ikke helt når den kommer og når ikm blir :) håper el er i neste uke :)
 
Pp1 var også halvhjertet her, da jeg nettopp hadde sluttet på piller :) nettopp ferdig med tr og har begynt jakten på el her, vet ikke helt når den kommer og når ikm blir :) håper el er i neste uke :)

Samme her, syklusen min etter pilla var i tillegg bare på 20 dager, men ser ut til at den er normal nå. IKM om 5 dager, men kløøør etter å teste :inpain:
 
Det er sinnsykt deilig å være hormonfri da! Merker at humøret er mer stabilisert, mindre kviser, mer energi osv. Tror jeg må begynne med sånn temperaturtesting når alt dette er ferdig, sånn at jeg slipper pillene :joyful:
 
Får jeg være med i gjengen? [emoji3]
Er 22 og student og fast deltidsjobb. Han er 25 og i fast jobb. Planen er 1, fullføre skole og få meg fast jobb, og kjøpe hus før nr 2, men vi får vel se hva som skjer.

Det er sinnsykt deilig å være hormonfri da! Merker at humøret er mer stabilisert, mindre kviser, mer energi osv. Tror jeg må begynne med sånn temperaturtesting når alt dette er ferdig, sånn at jeg slipper pillene :joyful:
Jeg vurderte kobberspiral i neste runde, hørt mye positivt om det. Har vært både nervevrak og bråsint på hormoner, og prøvd en del forskjellig.
 
Får jeg være med i gjengen? [emoji3]
Er 22 og student og fast deltidsjobb. Han er 25 og i fast jobb. Planen er 1, fullføre skole og få meg fast jobb, og kjøpe hus før nr 2, men vi får vel se hva som skjer.


Jeg vurderte kobberspiral i neste runde, hørt mye positivt om det. Har vært både nervevrak og bråsint på hormoner, og prøvd en del forskjellig.

Selvfølgelig! Gøy med flere :D Jeg går til utredning for celleforandringer, men de hadde visst forsvunnet nå da, men er usikker på om jeg kan ha spiral ettersom de tar biopsi og den kan komme i veien:rolleyes: Gikk på cerazette en kort stund, og da var jeg så konstant sint og eksplosiv at jeg rett og slett mistrivdes med livet.. haha, går bedre på piller, men likevel er det deilig uten :joyful: Jeg har omtrent samme plan som deg, har planlagt to barn før jeg er 30, og tror det er greit å slippe å ta to permisjoner ganske rett etter hverandre i det yrket jeg planlegger
 
Hei! :) jeg er 24 og han er 36. Vi prøver på vår første sammen, han har en fra før og han har vi 50 prosent. Lever som en skikkelig tradisjonell barnefamilie, så kunne tenk oss en sammen, naturligvis. Begge har faste, trygge jobber og vi bor i en tomannsbolig med en pusekatt. Er i pp9 nå uten hell - jeg er utredet for sånn ha ALT (kontrollfreak..) og alt skal være i skjønneste orden. Bare litt uflaks da får man si, håper spira sitter snart ❤
 
Jeg er 22, mannen 25. Prøvd snart 2 år. Begge er studenter, men jeg har fast jobb utenom. Ingen barn, har en liten hund :)

Problemet hos oss ligger i min manglende eggløsning, høye AMH og da årsaken - PCOS. Har ikke eggløsning uten medisiner, og medisinene vil heller ikke virke med jevne mellomrom.

Skal i gang med #2 IVF nå neste uke.
 
Hei :)

Jeg er 24 år, har en sønn som blir 2 år i mars, også har jeg tvillinggutter i himmelen som ble født i oktober. Vi er nå klare for å prøve på nytt, selv om jeg er helt sikker på at svangerskapet kommer til å bli tøft :/
Jeg tar nettstudier samtidig som jeg jobber 2 dager i uken. Vi kjøpte leilighet sammen for 3 år siden, og stortrives her på våres 60 kvm :) skal nok klare å ha en unge til her[emoji173]️
 
Hei!

Er 26, og samboeren min er 28, begge i fast jobb, eier leilighet og har hund - så vi mangler liksom bare barn da, noe vi begge ønsker oss :) Vi kommer begge to fra ganske store familier, så drømmen er jo tre stk hihi, men har jo skjønt at det ikke er bare bare.. Så vi får se hvordan det blir med nr 1 først :laughing002 Er i pp2 nå, og skal begynne å teste etter el neste uke - sååå vi krysser fingre og tær for en oktober baby :)
 
Jeg er 25, mannen er 27. Vi eier egen enebolig. Vi har mistet to ganger, en gang ma i uke 12 og sa i uke 5. Venter nå på første tr etter sa før vi begynner på An igjen. Skal ta begynne på noe tilsvarende pergotime i tre pp. Håper det sitter for oss neste gang :) 2016 har vært et møkka år, håper 2017 gir oss mer glede :)
 
Jeg er 23, og samboeren er 27. Bestemte oss i høst for å prøve på vår første :) leilighet, fast jobb og forlovelse i boks. Hadde håpet en graviditet skulle skje raskt også, men har fått påvist endometriose.. Så veien blir nok litt tyngre enn forventet, men det skal gå til slutt!:joyful:
 
Back
Topp