~ VI GLEDER OSS TIL ~

Gleder meg til
-12 uker på fredag
-neste tirsdag, da skal jeg på første legetime/kontroll. Håper hun henviser meg til UL så je kan få vite om livmorhalsen min vil holde (jeg ble konisert for et år siden, og livmorhalsen ble aldri målt etterpå, s jeg aner ikke om jeg har et potensielt risikosvangerskap eller ikke)
-jul :)
 
Puster liv i denne igjen jeg :-D Gleder meg sånn til å amme igjen:D Spesielt i sengen om morgenen. Ingenting er som en uthvilt og mett baby som ligger og pludrer i sengen inntil mamma :rolleyes:
 
Jeg gleder meg utrolig mye til storebror får møte bebien!Han sier han gleder seg til å kose med den,og har satt av litt plass i bilsetet sitt så bebien kan sitte ved siden av han hihi,søtnosen:)
 
Jeg gleder meg til..
Time hos jordmor om en uke!

Vår nye bil blir leveringsklar! (Kanskje allerede i morgen!)

Til jeg får mage!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Glädjer mig till att få en termin å förhålla mig till!:) Första veckan i januar har vi OUL!
 
GLEDER MEG TIL JUL!
Gleder meg til å møte familie og venner i jula og fortelle den store nyheten (hvis ikke ryktet har gått da)
Gleder meg til OUL 2. januar
Gleder meg til å kjenne liv :love2

Hurra =D
 
Nå om dagen går jeg og gleder meg til storesøster skal få vite det. Etter ordinær ul 2.januar får vi tenke på å fortelle. Vil ikke at hun skal gå og vente og mase i en evighet, men så skal hun få god tid til å forberede seg på og.
 
Gleder meg til jul, til OUL i slutten av januar, til permisjonstiden, til å møte det lille nurket, til å se søskenkjærligheten, til å se mannen med en nyfødt baby i armene igjen, til å amme, til å kjenne lukten av baby, til å vise h*n frem..

Sååå mye å se frem til! :D
 
Gleder meg til uken her er ferdig!! (To eksamener som henger over meg), men til helgen blir det juleferie!!
Også gleder jeg med til å se knøttet i magen igjen 3. januar :D
 
Back
Topp