~ VI GLEDER OSS TIL ~

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
I tråd (phun intended) med Jubeltråden lager jeg en tråd med hva vi gleder oss til i løpet av graviditeten, eller når den lille kommer. Store og små ting vi ser frem til, drømmer om, tenker på og ja - gleder oss til! Jeg kjenner i hvert fall at jeg bobler over at alt jeg gleder meg til :D
 
UL nå på onsdag <3 Trenger å se at alt er i orden

Også selvfølgelig til jeg er over 12 uker <3
 
Jeg gleder meg også til de magiske 12 ukene er omme.

Jeg gleder meg til å fortelle foreldrene mine at de til neste år får sitt første barnebarn.

Jeg gleder meg til å fortelle bror og svigersøster at de slipper å mase om onkel- og tantebarn lengre.

Jeg gleder meg til å få gravidmage slik at det ikke er noe tvil om hva som er på gang.
 
Ul den 24 oktober:D 6 uker på torsdag og 12 uker om 45 dager<3
 
Legen på mandag, 5 uker då .. Håper han sender meg til tidlig ul :) krysse fingrene, ellers må eg bare bestille privat :) men då koste det 1000 kr ..
 
Gleder meg til vi drar til Tyrkia på fredag :D skal overraske svigers, og fortelle dem nyheten nede der :)
 
Jeg gleder meg til:
12 uker :)
Tidlig og ordinær ultralyd
Det begynner å sparke
Overskuddet kommer tilbake (forrige gang var jeg i superform fra ca 12.uker og ut svangerskapet)
Fortelle sønnen min at han skal bli storebror
 
Gleder meg til de magiske 12 ukene er passert.
Gleder meg til samtalen med arbeidsgiver er gjort.
Gleder meg til å fortelle veslegutt,selv om han pr dags dato tror at alle bebier kommer fra bebibutikken ( han har vært med på Barnas Hus) hihi;-)
 
Gleder meg for hver dag, veldig mye annerledes nå som jeg vet litt hva jeg går til. Lurer på om vi skal vite kjønn denne gang eller ikke, visste det ikke sist. Gleder meg til å fortelle at Lillegull skal bli storesøster. Spent på hennes reaksjoner. Ja, jeg er spent og gleder meg for hver dag som går faktisk. :)
 
Åh, det er mye jeg gleder meg til. Jeg gleder meg til 12 uker! Jeg gleder meg til å få skikkelig gravidmage, og jeg gleder meg til å begynne å handle inn ting til den lille.

Jeg gleder meg også til å dele nyheten med hele verden.

Og såklart gleder jeg meg til å holde det lille mirakelet for første gang :)
 
Jeg gleder meg så innmari til å fortelle datteren min at hun skal bli storesøster :D :D
 
Gleder meg til
- 12uker
- jul og fortelle det til venner og familie da :)
- tidlig ul i uke 9
- vanlig ul og få vite kjønn
- shoppe mammaklær og strutte med magen :)
 
Jeg gleder meg til kjæresten min kommer hjem i kveld så jeg kan begynne å dele alle mine gleder, tanker og bekymringer med ham. Han har lovet å lese i Babyverdens svangerskapsbok, den delen "Til Far". Jeg syns det er viktig at han er litt oppdatert.
 
Gleder meg til i morgen da er jeg 6 uker og nådd en ny milepæl :D


Bloggermamma
Termin 01.06.2014
 
Akkurat nå gleder jeg meg til klokken bli 17.00. Da kan jeg komme hjem og hvile litt, og så skal jeg ikke på jobb før i morgen kveld. Så 24 timer fri <3
 
Jeg gleder meg til å runde 12 uker, til første ultralyd og til å fortelle storesøster hva som skal skje! :)

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14
 
Back
Topp