vest agder treff???

Sounds great! Drar antakelig med en venninne :) Ho er ikke her inne, men ho er på fb-gruppa :)
 


Tossa skrev:
hvaaa med lørdag 14.april??
 
lunsj - Egon - vi bestiller sol =)


passer fint her også :)
 
Lørdag 14 passer perfekt :) Blir spennende! 

lov til og spørre hvor gamle dere er? :)
 
Kunne også godt tenkt meg å være med, og 14. passer bra.
Klokkeslett, btw?
 
jeg er foreløpig 26 :) hehe

klokkeslett ja..hmm.. hva med 12-ish??


og ja, hva slags gruppe???? =)
 
Blir gøy. Ja 12 passer bra her også:) 
 
men da sier vi d da ?

lørdag 14.april klokka 12. på Egon i Markens?

vi får bare se etter gravide mager - så satser vi på at vi finner hverandre..hehe..
 
Ja vi sier det sånn! Blir spennende. Vi får bare se etter mager ja! :) God påske så lenge!
 
hei alle sammen :) vært stille her enstund men regner med vi har treffet imorgen?
 
Håper det
 
Ja regner med de som har sagt ja kommer :D Blir koselig<3>
 
jeg må desverre melde avbud idag, dukket noe opp så jeg kommer meg ikke fra gården. håper dere får det veldig hyggelig, og at jeg kan neste gang heller..
 
Vi var kun 3 stykker som dukket opp! Men KOSELIG var det, og jeg håper virkelig flere kan neste gang! Var i et øyeblikk nesten redd for at jeg var den eneste! Sol fikk vi også. Selv om Egon er det dummeste stedet ifh uteservering (null sol og liten plass), så vi satt inne, i varmen! Gleder meg til neste gang! 
 
var veldig koselig, selvom vi bare ble 3 stk :)
satser på flere TØR å komme neste gang..hehe!
 


Tossa skrev:
var veldig koselig, selvom vi bare ble 3 stk :)
satser på flere TØR å komme neste gang..hehe!


Jepp.
 
sorry folkens ! ble bedt i barnebursdag og glemte helt å melde avbud :-( så bra dere hadde det hyggelig, jeg lover å stille sterkere  neste gang !! 
 
Skal vi avtale et nytt møte? Hva med siste helgen i mai? :) Så rekker vi det før det blir sommer og mye på tapeten :)
 
har aldri planer SÅ langt fram i tid jeg ....hehe, så d passer heelt sikkert fint for meg :)
 
Back
Topp